Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet vinteren 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

    Han er altså landsholdsspiller for Thailand. Et land der er rangeret som nummer 101 på FIFA's verdensrangliste efter lande som Tajikistan, Kap Verde, Equatorial Guinea, Syrien og Curacao.

    Det tænker jeg ikke presser prisen specielt meget op.
    Der var også en vedvarende myte om at Khemdee kunne sælges for store penge i Asien fordi han havde gjort det godt i en turnering der. Jeg tror i virkeligheden det e ri den forbindelse, at der også er opstået den forestilling (som også indimellem bliver gentaget i SfÅ for eksempel), at det derfor er muligt at sælge Mickelson for flere penge end han ellers ville kunne sælges for. Men udover Kina og til dels Japan er der vel ikke særlig mange penge i asiatisk fodbold (og det er slet ikke sikkert, Mickelson har den store lyst til at tage sin karriere i den retning). Med Khemdee holdt det jo heller ikke vand - og det vil ikke undrer mig, hvis de rygter/den opfattelse primært stammer fra Khemdees agent, vores allesammens elskede cafeejer.

    Comment


      Mickelson har spillet et par superkampe som venstre back.

      Jeg synes dog vi skal sælge. Jeg tror ikke SK vil bruge ham fast og slet ikke på langt sigt. Mickelson har ikke mange indlæg i sig (som vi prioriterer) fra venstresiden.

      Desuden er han åbenbart løntung.

      Vi skal skrive med McCoy.

      Synes 2-3 millioner er halvbilligt, men timingen er fin for os, vi vil gerne slanke truppen.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
        Mickelson har spillet et par superkampe som venstre back.

        Jeg synes dog vi skal sælge. Jeg tror ikke SK vil bruge ham fast og slet ikke på langt sigt. Mickelson har ikke mange indlæg i sig (som vi prioriterer) fra venstresiden.

        Desuden er han åbenbart løntung.

        Vi skal skrive med McCoy.

        Synes 2-3 millioner er halvbilligt, men timingen er fin for os, vi vil gerne slanke truppen.
        Er McCoy overhovedet i nærheden af Mickelsons niveau?
        Desuden er timingen dårlig for os. Hvis Owusu ender med at sidde ude, så kan vi ende med at spille med Grubbe i nogle meget afgørende kampe. Nej tak. Ikke med det katastrofale niveau han viste i 2023. Hvis vi skal sælge Mickelson, så må det blive til sommer. Og så synes jeg vi skal stile efter at få lidt mere end 2-3 millioner for ham.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

          Der var også en vedvarende myte om at Khemdee kunne sælges for store penge i Asien fordi han havde gjort det godt i en turnering der. Jeg tror i virkeligheden det e ri den forbindelse, at der også er opstået den forestilling (som også indimellem bliver gentaget i SfÅ for eksempel), at det derfor er muligt at sælge Mickelson for flere penge end han ellers ville kunne sælges for. Men udover Kina og til dels Japan er der vel ikke særlig mange penge i asiatisk fodbold (og det er slet ikke sikkert, Mickelson har den store lyst til at tage sin karriere i den retning). Med Khemdee holdt det jo heller ikke vand - og det vil ikke undrer mig, hvis de rygter/den opfattelse primært stammer fra Khemdees agent, vores allesammens elskede cafeejer.
          At der med Khemdee var tale om en vedvarende myte må stå for egen regning, men at talentet rækker længere for en spiller som Khemdee i Asien end det ville have gjort i Europa kan der vel næppe herske flere meninger om.
          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/gene...eret-i-dansker

          jeg bilder mig ikke ind at NM bliver det næste store OB salg, men at sende ham afsted for 2 mill. giver imo ingen mening.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

            Hov, her var den. Top 6 sorry.
            Spændende hvor bold har sine kilder fra, jeg vil nok tage den med et gran salt og tænker ihvertfald ikke at NM tjener mere end BP, Trybull, Owusu og Rami. Derudover tror jeg generelt at klubben har tyndet ud i de dyreste kontrakter, så det at ligge i laget 5-10 over lønninger betyder ikke nødvendigvis at man er på en kæmpe kontrakt.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

              Spændende hvor bold har sine kilder fra, jeg vil nok tage den med et gran salt og tænker ihvertfald ikke at NM tjener mere end BP, Trybull, Owusu og Rami. Derudover tror jeg generelt at klubben har tyndet ud i de dyreste kontrakter, så det at ligge i laget 5-10 over lønninger betyder ikke nødvendigvis at man er på en kæmpe kontrakt.
              Nu var det Hemme, der skrev med NM, så jeg vil ikke være overrasket.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                Sært forløb.

                Som klassisk back er han ikke god nok defensivt. Som wingback i en 5-2-3 er han klart bedste bud på en offensiv back, der kan udfordre1:1. Owusu har slet ikke dét offensive drive.

                Var det ikke for fokus på indlæg ville han også være at foretrække i venstresiden.
                A hva?!

                Comment


                  Synes faktisk vi er tynde på backs så giver ingen mening at sælge. Der går ikke lang tid før der bliver brug for ham.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                    Synes faktisk vi er tynde på backs så giver ingen mening at sælge. Der går ikke lang tid før der bliver brug for ham.
                    Enig. Troede at hans kontrakt udløb til sommer så det gav mere mening men mener heller ikke at vi skal sælge så længe at vi trods antal er tyndt besatte ..
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                      A hva?!
                      Jeg har skrevet før, at jeg finder ham svært overvurderet. Det lyder til, at han er begyndt at vise noget her i opstarten, som jeg ikke har fulgt meget. Ser NM som et væsentligt stærkere kort offensivt, da han kan sætte en mand. Det har jeg til gode at se Owusu gøre. Den Owusu jeg så spillede bolden tilbage 9/10 gange ig virkede tung.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                        Jeg har skrevet før, at jeg finder ham svært overvurderet. Det lyder til, at han er begyndt at vise noget her i opstarten, som jeg ikke har fulgt meget. Ser NM som et væsentligt stærkere kort offensivt, da han kan sætte en mand. Det har jeg til gode at se Owusu gøre. Den Owusu jeg så spillede bolden tilbage 9/10 gange ig virkede tung.
                        Jeg er ikke enig i den. Owusu er måske nok blevet en smule overvurderet ift. hans reelle produktion. Især hans indlæg har været sløje. Men synes klart, at han er den af vores backs med mest fart og accelleration. Aka. evnen til at sætte en mand.

                        Omvendt synes jeg Mickelson nok er den mest sikre af vores backs rent defensivt. Det siger så også en del da jeg ikke vil kalde ham decideret stærk på det punkt.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

                          Jeg er ikke enig i den. Owusu er måske nok blevet en smule overvurderet ift. hans reelle produktion. Især hans indlæg har været sløje. Men synes klart, at han er den af vores backs med mest fart og accelleration. Aka. evnen til at sætte en mand.

                          Omvendt synes jeg Mickelson nok er den mest sikre af vores backs rent defensivt. Det siger så også en del da jeg ikke vil kalde ham decideret stærk på det punkt.
                          Jeg tør ikke spå om hvem der er hurtigst, men jeg synes Nico er bedre i sine udfordringer, når han er fremme. Til gengæld synes jeg Owusu er bedre til at time sine Rush fremad, så han er spilbar og breder vores spil ud. Det bliver ofte bare for alibi-agtigt når han er på sidste tredjedel imo. Deedson er måske heller ikke verdens bedste kant til at bruge sin back, da han rigtig gerne vil så meget selv, hvilket vanskeliggøre Owusus værdi fremad banen. Men jeg synes han forsømmer at bruge sin fart 1 mod 1 når han kan blive afgørende. Her har Mickelson mere pondus. Jeg synes bare indimellem han hænger lidt, fordi han givetvis ikke har lunger som Owusu har.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                            Synes faktisk vi er tynde på backs så giver ingen mening at sælge. Der går ikke lang tid før der bliver brug for ham.
                            Jeg er enig, og det vil også være mod det SK har italesat om at det hele drejer sig om overlevelse for OB. Det vil være håbløst at sælge en af vores bedste backs specielt når vi ikke kan bruge pengene på en erstatning. Pengene kan dog blive "for store" til at sige nejtak, men der er vi slet ikke med 2,3-3 mill. for en landsholdsspiller.

                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              Helander lukker ingen døre (men har heller ikke fået noget udspil fra BW endnu): https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...rer-ikke-noget

                              Comment


                                https://www.transfermarkt.com/ovie-e...spieler/337284

                                https://www.transfermarkt.com/juan-f...spieler/349567
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X