Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet vinteren 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

    Da der allerede har været bud efter Köhler tror jeg det bliver svært at holde på ham til '25. Vil man tjene lidt på ham er det også ved at være, salgsmæssigt har han lidt alderen imod sig.

    - i første omgang skal OB "bare" til at levere til par, så rykker vi forbi Viborg. Silkeborg, Randers og Lyngby. Nok til at i det mindste lege med om top 6 på mere regulær basis.

    Tror det bliver svært rigtigt at rykke alene pga større salg. De andre klubber laver også større salg. Og de spillere vi så gerne vil have ind bliver samtidig dyrere. Vi er nødt til at sælge for at kunne følge med - overhale på den måde tror jeg ikke på.
    Enig i, at det bliver svært at holde på Köhler. Det er en balancegang, og et salg til Bundesligaen vil ikke bare se flot ud for Köhler - det vil være en fremragende case at vise frem for os.

    Og ja, det ville da være rart, hvis vi kunne levere til par, men vi må også bare erkende, at de hold du nævner er foran på koncept og strategi. Og i stedet for at kopiere, bliver vi nødt til at erhverve os de økonomiske muskler, der skal til, før vi kan skabe vores egen vedvarende konkurrencefordel.

    Sådan som jeg ser det er vi pt. både bagud på faciliteter, strategi, koncept, kultur og rekruttering. Det koster penge at rykke sig, og vi bliver i processen nødt til at finde ud af, hvad vi gerne vil være de bedste til.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Bolbro Se indlæg

      Enig i, at det bliver svært at holde på Köhler. Det er en balancegang, og et salg til Bundesligaen vil ikke bare se flot ud for Köhler - det vil være en fremragende case at vise frem for os.

      Og ja, det ville da være rart, hvis vi kunne levere til par, men vi må også bare erkende, at de hold du nævner er foran på koncept og strategi. Og i stedet for at kopiere, bliver vi nødt til at erhverve os de økonomiske muskler, der skal til, før vi kan skabe vores egen vedvarende konkurrencefordel.

      Sådan som jeg ser det er vi pt. både bagud på faciliteter, strategi, koncept, kultur og rekruttering. Det koster penge at rykke sig, og vi bliver i processen nødt til at finde ud af, hvad vi gerne vil være de bedste til.
      Vil nok ikke være dårligt løbende at kunne hente dygtige spillere i 2. række og kunne levere dem til Bundesligaen ..
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

        Vil nok ikke være dårligt løbende at kunne hente dygtige spillere i 2. række og kunne levere dem til Bundesligaen ..
        Jamen, helt enig!

        Comment


          Overskriften lyder meget godt, nogen med tilgang som kan sige lidt mere?

          https://fyens.dk/ob/baade-ob-og-tysk...og-strateg?rss
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
            Overskriften lyder meget godt, nogen med tilgang som kan sige lidt mere?

            https://fyens.dk/ob/baade-ob-og-tysk...og-strateg?rss
            Ultrakort fortalt står der at Trybull og OB vil hinanden. Han beskrives som spillets tænker og strateg - og så nævner de selvf. han nye status som ass.træner på u17
            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg

              Ultrakort fortalt står der at Trybull og OB vil hinanden. Han beskrives som spillets tænker og strateg - og så nævner de selvf. han nye status som ass.træner på u17
              Og som supplement siger han vel mellem linjerne at han nok gerne vil drøfte en forlængelse, når vi forhåbentlig har spillet os fri af nedrykning.
              Desværre kan han i mellemtiden forhandle frit med andre klubber og det er noget bøvl for os.
              Vi skal fandme se at komme godt fra start, så vi kan få de her forlængelser kørt i garagen med Slotsager og Trybull

              Comment


                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-300-millioner

                så skal vores indkøb altså også vise de er pengene værd og når hverken Vejle eller Hvidovre har brugt penge bør der ikke være problemer hvis fodboldresultater er afhængig af penge.
                Er Gomez overhovedet købt til start11?

                Lyngby uden investeringer og Randers samt Viborg er småpenge sammenlignet med OB der næsten har brugt dobbelt så mange penge som de øvrige bund6 til sammen.
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                  https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-300-millioner

                  så skal vores indkøb altså også vise de er pengene værd og når hverken Vejle eller Hvidovre har brugt penge bør der ikke være problemer hvis fodboldresultater er afhængig af penge.
                  Er Gomez overhovedet købt til start11?

                  Lyngby uden investeringer og Randers samt Viborg er småpenge sammenlignet med OB der næsten har brugt dobbelt så mange penge som de øvrige bund6 til sammen.
                  Tror Gomez kommer til at spille i stedet for Ivan, måske ikke i kamp et, men vi køber ikke spillere til den pris, for at styrke bredden og så har vi hverken Helander eller Slots til evig tid.

                  Edit: Det bliver selvfølgelig afgjort af præstationer, til træning og i kamp, men grundtanken må klart være han skal spille.
                  Last edited by Polle; 07-02-2024, 08:48.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                    Og som supplement siger han vel mellem linjerne at han nok gerne vil drøfte en forlængelse, når vi forhåbentlig har spillet os fri af nedrykning.
                    Desværre kan han i mellemtiden forhandle frit med andre klubber og det er noget bøvl for os.
                    Vi skal fandme se at komme godt fra start, så vi kan få de her forlængelser kørt i garagen med Slotsager og Trybull
                    Sådan opfatter jeg det også
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Ikke den vildt store hemmelighed. Men Bendtner afviste OB i 2019

                      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...fvisning-af-ob

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Ikke den vildt store hemmelighed. Men Bendtner afviste OB i 2019

                        https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...fvisning-af-ob
                        Tak til Bænkner for det Jeg skal gerne gøre ham en tjeneste en dag .. sikkert ikke så stor som hans “nej tak” mindre kan vel gøre det tænker jeg

                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          Tak til Bænkner for det Jeg skal gerne gøre ham en tjeneste en dag .. sikkert ikke så stor som hans “nej tak” mindre kan vel gøre det tænker jeg
                          Præcis

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            Tak til Bænkner for det Jeg skal gerne gøre ham en tjeneste en dag .. sikkert ikke så stor som hans “nej tak” mindre kan vel gøre det tænker jeg
                            God beslutning bøvhoved Bent......... men det siger vel egentlig mere om hvilken retning OB tog i den periode, at man, i det hele taget, gav ham et tilbud.

                            Comment


                              Utroligt, hvad de FC-klubber river hjem... vi er desværre bare et helt andet sted

                              https://bold.dk/snak/nyheder/medie--...read_id=593138

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                                Utroligt, hvad de FC-klubber river hjem... vi er desværre bare et helt andet sted

                                https://bold.dk/snak/nyheder/medie--...read_id=593138
                                Vi skal bare kunne sælge en spiller hvert år for det halve. Så er jeg tilfreds

                                Comment

                                Working...
                                X