Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet vinteren 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Vildt at vi bruger SÅ mange penge på 2 kæder man for 2-3 dage siden ikke forventede skulle ske noget i…..
    Håber godt nok der er råd til mere

    Hate to say it

    Dette minder om hvad vi så Aab gøre for 365 dage siden da de desperat forsøgte at undgå nedrykning
    Du kan sgu da os ødelægge ens formiddag. Jeg var ude i at der nok alligevel er noget tillid til BW når han får lov til at tage dankortet med i byen. Men du er nok ikke helt ved siden af i den der analyse der.
    Last edited by Striwetforlivet!; 01-02-2024, 10:35.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Vildt at vi bruger SÅ mange penge på 2 kæder man for 2-3 dage siden ikke forventede skulle ske noget i…..
      Håber godt nok der er råd til mere

      Hate to say it

      Dette minder om hvad vi så Aab gøre for 365 dage siden da de desperat forsøgte at undgå nedrykning
      Ja - eller også er det et udtryk for hvor OB er i fødekæden. Mange hold tager på træningslejr i de her dage, og hvis man nu får at vide at man ikke skal man 2 dage før, så er det sku svært at skifte med tilbagevirkende kraft.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

        Du kan sgu da os ødelægge ens formiddag. Jeg var ide i at der nok alligevel er noget til BW når han får lov til at tage dankortet med i byen. Men du er nok ikke helt ved siden af i den der analyse der.
        jeg kan ikke i min vildeste fantasi forestille mig at man har brændt hele budgettet af på 2 pladser hvor vi ikke havde store behov, her-og-nu. Det ville være komplet håbløst - især med Köhlers skade in mente.

        Stoler stadig på de ved hvad de laver - vi er trods alt blevet sat i forbindelse med en del midtbane folk...så mon ikke der lander min 1 inden midnat.

        Sgutte nogen grund til at få ødelagt hele transferdagen med al for megen negativitet - den tager vi i morgen hvis ikke de leverer

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Ja det gør det umiddelbart. Men mon dog at man bare forærer ham væk efter at have købt ham for 10 mill sidste år.
          Men ville da være fint hvis det var sandt
          Umiddelbart så ligner det et eller andet midtimellem, tror ikke BW betaler 7 mio for en forsvarer, omvendt så kostede han Prag ca 7,5 mio, så mon ikke der er forhandlet.
          han har ikke vist god form i lang tid, så mit bud er 500.000 euro, eller måske end da uden transfer men med en klækkelig videresalg. han er penge værd såfremt han kommer i gang, jeg tror Prag tager en del af risikoen.
          Last edited by jojo; 01-02-2024, 10:39.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

            Umiddelbart så ligner det et eller andet midtimellem, tror ikke BW betaler 7 mio for en forsvarer, omvendt så kostede han Prag ca 7,5 mio, så mon ikke der er forhandlet.
            han har ikke vist god form i lang tid, så mit bud er 500.000 euro, måske uden transfer men med en klækkelig videresalg.
            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...oeb-ny-stopper

            Comment


              Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

              Umiddelbart så ligner det et eller andet midtimellem, tror ikke BW betaler 7 mio for en forsvarer, omvendt så kostede han Prag ca 7,5 mio, så mon ikke der er forhandlet.
              han har ikke vist god form i lang tid, så mit bud er 500.000 euro.
              Tipsbladet melder 7,5 mill+ . Det lyder jo noget over hvad vi plejer at gøre.
              Så tror og håber også på at han er billigere. Men det siger også bare noget om markedet.

              Jeg tror faktisk at OB pt tror på at de kunne sælge for 80-90 mill igen til sommer hvis man ville og måske ikke er så nervøs for at lave dyre investeringer.
              Så det kan sgu godt være at vi er oppe i de lag og man i aften trykker endnu hårdere på den økonomiske speeder

              Comment


                Så har Farzam også skrevet om handlen med Gomez, en 5 årige kontrakt.

                https://www.bt.dk/superligaen/bt-afs...aarig-kontrakt

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
                  Så har Farzam også skrevet om handlen med Gomez, en 5 årige kontrakt.

                  https://www.bt.dk/superligaen/bt-afs...aarig-kontrakt
                  Sjovt at man ikke har lavet 4,5 årige med ham og Myhra så de udløber om sommeren

                  NEXT!!

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
                    Så har Farzam også skrevet om handlen med Gomez, en 5 årige kontrakt.

                    https://www.bt.dk/superligaen/bt-afs...aarig-kontrakt
                    jeg kan sgu meget godt li' det...stadig en ung spiller - med så lang en kontrakt så kan man have ham 2-3 år og stadig potentielt lave et godt salg.

                    - med en 3 årig kontrakt er det lige før man skal snakke salg eller forlængelse efter år 1.

                    Så syntes det virker til der er en plan.

                    Alt afhænger selvfølgelig af hvordan han og holdet klare sig

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                      jeg kan sgu meget godt li' det...stadig en ung spiller - med så lang en kontrakt så kan man have ham 2-3 år og stadig potentielt lave et godt salg.

                      - med en 3 årig kontrakt er det lige før man skal snakke salg eller forlængelse efter år 1.

                      Så syntes det virker til der er en plan.

                      Alt afhænger selvfølgelig af hvordan han og holdet klare sig
                      Når vi betaler så meget for Myhra og Gomez indikerer det jo også at klubben mener de kan gå ind og være klar forstærkning i startopstillingen. Derfor giver det i mine øjne også god mening at skrive lange kontrakter med dem.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

                        Når vi betaler så meget for Myhra og Gomez indikerer det jo også at klubben mener de kan gå ind og være klar forstærkning i startopstillingen. Derfor giver det i mine øjne også god mening at skrive lange kontrakter med dem.
                        bestemt...men det er jo altid en chance/risiko

                        men set gennem de optimistiske briller så virker det til man begynder at lægge en plan for spillerne; spil her og gør det godt for os i 3 sæsoner og så hjælper vi dig videre til en større adresse. Og alle vinder.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

                          Når vi betaler så meget for Myhra og Gomez indikerer det jo også at klubben mener de kan gå ind og være klar forstærkning i startopstillingen. Derfor giver det i mine øjne også god mening at skrive lange kontrakter med dem.
                          Jeg synes stadig det er en lang kontrakt. Især når han indtil videre har været så op og ned. Kan man forløse ham kan det blive virkelig godt. Måske kan det også være positivt for de andre gambianske spillere i truppen. Selvom man måske skal passe på der ikke går for meget klikedannelse i det.

                          Jeg frygter bare, at han skuffer og man om et års tid står med en meget lang kontrakt til en spiller som man egentlig gerne vil af med igen.

                          Det er også interessant, at han så vidt jeg husker primært har spillet i en 3-backkæde. Jeg har klart fået indtrykket af, at det er meget midlertidigt OB går den vej. Lige nu har vi en del midterforsvarere. Men det er klart, at meget kan ændre sig hurtigt i fodbold. Til sommer kan 2-3 af dem nemt være videre. Og så er det jo også i en 3-back kæde, at han har haft problemer på det sidste. Måske det vil være en fordel for ham hvis/når OB skifter system igen.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Vildt at vi bruger SÅ mange penge på 2 kæder man for 2-3 dage siden ikke forventede skulle ske noget i…..
                            Håber godt nok der er råd til mere

                            Hate to say it

                            Dette minder om hvad vi så Aab gøre for 365 dage siden da de desperat forsøgte at undgå nedrykning
                            Minder det ikke generelt om det som de fleste bundhold, der har muligheder for det, gør i en vinterpausen, hvor man er fedtet ind i bundkampen? Vejle er vel også i gang med at styrke sig. Dog mere kortsigtet med lejeaftale, men med spillere som kommer fra fine destinationer. Aab var langt hen ad vejen meget nonchalant i forhold til nedrykningsrisikoen. Der synes jeg at kommunikationen fra OB er mere realistisk.

                            Får indkøbene succes og man redder sig, så er man genial, men ender det i fiasko, så har man fejlet. Jeg synes begge indkøb er fornuftige, selvom jeg også er overrasket over de priser der går meldinger om. Håber Gomez rammer sit gamle niveau, men man frygter jo en gentagelse af Bubacaar Sanneh, som stadig er en skygge af sig selv.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Vildt at vi bruger SÅ mange penge på 2 kæder man for 2-3 dage siden ikke forventede skulle ske noget i…..
                              Håber godt nok der er råd til mere

                              Hate to say it

                              Dette minder om hvad vi så Aab gøre for 365 dage siden da de desperat forsøgte at undgå nedrykning
                              Hvis man henter spillerne på 5 årige kontrakter indikerer det for mig at dette ikke blot handler om at undgå nedrykning. Og enhver forstærkning vil vel enten kunne læses som en styrkelse af truppen eller et forsøg på at undgå nedrykning. Jeg vælger de positive briller, og klappet i hænderne over at vi øjensynligt kommer styrket ud af vinduet.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

                                Jeg synes stadig det er en lang kontrakt. Især når han indtil videre har været så op og ned. Kan man forløse ham kan det blive virkelig godt. Måske kan det også være positivt for de andre gambianske spillere i truppen. Selvom man måske skal passe på der ikke går for meget klikedannelse i det.

                                Jeg frygter bare, at han skuffer og man om et års tid står med en meget lang kontrakt til en spiller som man egentlig gerne vil af med igen.

                                Det er også interessant, at han så vidt jeg husker primært har spillet i en 3-backkæde. Jeg har klart fået indtrykket af, at det er meget midlertidigt OB går den vej. Lige nu har vi en del midterforsvarere. Men det er klart, at meget kan ændre sig hurtigt i fodbold. Til sommer kan 2-3 af dem nemt være videre. Og så er det jo også i en 3-back kæde, at han har haft problemer på det sidste. Måske det vil være en fordel for ham hvis/når OB skifter system igen.
                                Det er bestemt en lang kontrakt. Som OB fans er vi nok også blevet brændt efter at have set folk som Sayouba og N’Koum få lange kontrakter. I den her situation tænker jeg bare vi er nød til at stole på at klubben har gjort deres hjemmearbejde ordenligt.

                                I forhold til det med 3-backkæde, så er det også en bekymring jeg har. Men igen, klubben investerer mange penge i ham, så lad os håbe at de har gjort sig samme tanker og at de er afklarede med hvad planen er.

                                Comment

                                Working...
                                X