Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet vinteren 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

    Helander kan være fortid om 25 timer...... der mangler stadig 2 til midten og muligvis en 9er
    Det var også min første tanke, men håbet er da at det er et udtryk for rettidig omhu. Slots kan i realiteten også være på vej ud, og BP er vel bare BP pt. og kan næppe forvente mange minutter på banen.

    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

      Så kan det være han allerede er det.
      Man skal jo aldrig sig aldrig, men SF/FS meldte i går at Helander pt. plejer den lille skade han pådrog sig i kampen mod Elfsborg og at han næppe vil blive helt klar til første kamp mod amerikanerne .. røgslør måske

      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        Man skal jo aldrig sig aldrig, men SF/FS meldte i går at Helander pt. plejer den lille skade han pådrog sig i kampen mod Elfsborg og at han næppe vil blive helt klar til første kamp mod amerikanerne .. røgslør måske
        Vinduet er lukket i Belgien. Så en anden klub skal have meldt sig på banen. Jeg tror han bliver

        Comment


          I følge denne side, så lyder det som om han er gratis.

          https://twitter.com/EbrimaSonko5/sta...dKD9BgO7w&s=19

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
            I følge denne side, så lyder det som om han er gratis.

            https://twitter.com/EbrimaSonko5/sta...dKD9BgO7w&s=19
            Ifølge den her koster han omkring 7 mio
            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...oeb-ny-stopper

            Comment


              Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg

              Ifølge den her koster han omkring 7 mio
              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...oeb-ny-stopper
              Kan løbe op i 10 mio

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
                I følge denne side, så lyder det som om han er gratis.

                https://twitter.com/EbrimaSonko5/sta...dKD9BgO7w&s=19
                Ja det gør det umiddelbart. Men mon dog at man bare forærer ham væk efter at have købt ham for 10 mill sidste år.
                Men ville da være fint hvis det var sandt

                Comment


                  Yes yes yes Bjørn og Thorborg begynder at bruge penge nu, vi ender nummer 7 i år og kommer top 3 næste år.

                  Comment


                    Jeg stoler sku mere på Tipsbladet end en eller anden journalist.

                    Så de sidste 2 dage har vi brugt omkring, 12-13 millioner. Skal vi gætte på vi komme op omkring 20 millioner idag?

                    Comment


                      Vildt at vi bruger SÅ mange penge på 2 kæder man for 2-3 dage siden ikke forventede skulle ske noget i…..
                      Håber godt nok der er råd til mere

                      Hate to say it

                      Dette minder om hvad vi så Aab gøre for 365 dage siden da de desperat forsøgte at undgå nedrykning

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Vinduet er lukket i Belgien. Så en anden klub skal have meldt sig på banen. Jeg tror han bliver
                        ok dejligt

                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          Jeg synes, det virker som to lovende indkøb i Myhra og Gomez. God alder på begge, begge har bevist sig på acceptabelt niveau, og begge på afgørende positioner, hvor vi i forvejen har en del usikkerheder ift. at skabe kontinuitet over de næste par år.

                          De kommer dog til at blive set i lyset af om vi får forstærket de øvrige kæder nu. Der må simpelthen lande noget til midten, hvis vi så indædt har forsøgt os med Fossum, Finndell og Bjørdal.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlæg
                            Jeg synes, det virker som to lovende indkøb i Myhra og Gomez. God alder på begge, begge har bevist sig på acceptabelt niveau, og begge på afgørende positioner, hvor vi i forvejen har en del usikkerheder ift. at skabe kontinuitet over de næste par år.

                            De kommer dog til at blive set i lyset af om vi får forstærket de øvrige kæder nu. Der må simpelthen lande noget til midten, hvis vi så indædt har forsøgt os med Fossum, Finndell og Bjørdal.
                            Jeg vil gå så langt at sige at hele vinduet dumper næsten hvis ikke der kommer noget ind til midten…

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af longway78 Se indlæg
                              Lander 2 mere imorgen.
                              og min 1 ryger ud.
                              angrriber/kant lander i Odense
                              Hvad hører du så idag?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Vildt at vi bruger SÅ mange penge på 2 kæder man for 2-3 dage siden ikke forventede skulle ske noget i…..
                                Håber godt nok der er råd til mere

                                Hate to say it

                                Dette minder om hvad vi så Aab gøre for 365 dage siden da de desperat forsøgte at undgå nedrykning
                                syntes vores signings også peger fremad. Gomez (hvis han lander) har en fin alder, og er det et permanent skifte så tager man allerede nu fat på at løse nogle af de problemer der vil opstå til sommer - når minimum Helander smutter.

                                AAB hentede som jeg husker det Helenius og Thelander tilbage - et par af den gamle garde.

                                Men ultimativt så handler det om at sikre overlevelse...jeg er da bare glad for de ser ud til at have forstået alvoren og ikke bare sidder på hænderne og stædigt holder fast i at truppen er god nok

                                Comment

                                Working...
                                X