Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet vinteren 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

    Skifter klub om lidt.
    Men hvorhen mon

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

      Men hvorhen mon
      Der står da han skal til Atlanta
      https://www.atlutd.com/news/atlanta-...tian-gregersen

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

        Men ikke Oliver Christensen dygtig vurderet på prisen …
        Ahh okay det måske også ligeeeee i overkanten.

        Jeg synes også vi mangler kvalitet meeeen OC er trods alt inde omkring det danske landshold og spiller i en serie A klub.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

          Ahh okay det måske også ligeeeee i overkanten.

          Jeg synes også vi mangler kvalitet meeeen OC er trods alt inde omkring det danske landshold og spiller i en serie A klub.
          Ham her er også inde omkring et landshold og OC skiftede fra OB for kr. 21 mio.? og så er inflationen ikke taget med ..
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

            Ok?

            kiggede lige på det svenske landshold …. Det er mest spillere fra den hjemlige liga og nogen der er ved at skifte til USA … der er noget mere pondus på det norske landshold ..
            Hvis du bruger Transfermarkt, så er det fordi den tager udgangspunkt i den seneste samling som var her i Januar. I vintersæsonen har Sverige (de seneste år?) haft en tradition for noget liga-landsholdssamling med de bedste spillere fra klubber der primært holder vinterpause. Gigovic var udtaget på samme tidspunkt sidste år.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

              Hvis du bruger Transfermarkt, så er det fordi den tager udgangspunkt i den seneste samling som var her i Januar. I vintersæsonen har Sverige (de seneste år?) haft en tradition for noget liga-landsholdssamling med de bedste spillere fra klubber der primært holder vinterpause. Gigovic var udtaget på samme tidspunkt sidste år.
              Ok. Giver mening. Han er også på sammen med Rami ..
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
                Jeg læste der stadigvæk skulle komme en 6-er og en 8-er ind. Mindst.
                Det skal der også minimum ind. Håber også meget på en 9’er.

                Mht. ny målmand så tænker jeg det er vurderet at vi nu hvor der arbejdes endnu mere med vores dødbolde, er behov for en keeper der fylder mere i feltet. HC har gjort det godt og jeg håber stadig vi forlænger med ham, men HC har til tider været lidt for let at screene eller skubbe væk og det har modstanderne tydeligvis indrettet deres offensive dødbolde på. Det er noget HC skal arbejde videre på at forbedre i sit spil. Jeg havde ikke en ny målmand øverst på min liste, men hvis vi kan få sendt Martin Hansen godt videre, så giver det faktisk super god mening med en rutineret keeper som er inde omkring det norske landshold.
                Last edited by OleKBH; 30-01-2024, 22:14.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                  Ham her er også inde omkring et landshold og OC skiftede fra OB for kr. 21 mio.? og så er inflationen ikke taget med ..
                  Alder, OC er også solgt på sit potentiale.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
                    Omkring 7 millioner for en ny målmand. Den havde jeg sgu ikke set komme. Jeg tænker at det også betyder et farvel til Bernat til sommer. Jeg har ellers længe været fortaler for Bernat, men de må jo vurdere at normanden er en del bedre, siden de er villige til at investere så meget i ham.
                    Kender ham ikke, men Strømsgodset fra Drammen havde engang David Nielsen som succestræner og med et 15-årigt talent, der nu er anfører i Arsenal ;-) Jeg overværede en træning under et besøg hos en kammerat der.

                    Comment


                      OB var tilsyneladende oprindeligt efter en anden norsk målmand/keeper.
                      https://www.vg.no/sport/fotball/i/Q7...s-opplysninger

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
                        Det virker i øvrigt til at Jimmy Nagel allerede har sat sit aftryk på vores ageren på transfermarkedet.
                        Ja, da vi havde en svensk scout støvsugede vi svenskere, nu er vi nået til nordmænd. Og vi virker til st få mange afslag og så bevæge os ned af listerne.

                        Lugter det her lidt af, at vi endelig har fået en mulighed for en spiller med kvalitet, og så går vi på kompromis med hvilken position vi har behov for?

                        Comment


                          Lander 2 mere imorgen.
                          og min 1 ryger ud.
                          angrriber/kant lander i Odense

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af longway78 Se indlæg
                            Lander 2 mere imorgen.
                            og min 1 ryger ud.
                            angrriber/kant lander i Odense
                            lyder godt - noget nyt om midtbanen?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af longway78 Se indlæg
                              Lander 2 mere imorgen.
                              og min 1 ryger ud.
                              angrriber/kant lander i Odense
                              2 mere er det med eller uden målmand?

                              Comment


                                Vi mangler ikke en kant eller en angriber. Det er i hvert fald ikke det, som får os til at kommen gennem dette helvedes halvår, vi skal igennem lige om lidt.

                                Det, vi mangler, er en 6'er. Én, der kan supplere (og er mindst lige så god som) Trybull.

                                Svenns skade burde have ændret alle planer, og personligt ville jeg faktisk have tillid til både HC i målet og Bashkim/Fenger/Luca på toppen. Jeg forventer, at Rami skal spille venstre kant, og Deedson skal spille på højre. At vi her har både Charly og Mucolli til at supplere på venstre er fint for nu, mens Selven som eneste supplement på højre kant kan virke lidt tyndt. Jeg tror på, at vi nok skal score tilstrækkeligt med mål med denne offensiv. Sæsonen hidtil samt træningskampene har også bevist, at det i højere grad er defensivt, vi har vores kvaler.

                                Derfor synes jeg også åbenlyst, vi er mest sårbare i forhold til midtbanen, hvor jeg ikke stoler på, at Trybull og Manneh holder 15 kampe sammen i streg. Hvad er alternativet her? Det er en krævende position, og jeg ser ikke, at Ejdum er parat til at tage det ansvar på sig.

                                Samtidig er vi også stadigvæk sårbare, hvis der skulle opstå skader i vores midterforsvar. Helander, Ivancevic og Slotsager har alle døjet med skader inden for det sidste års tid, og eneste alternativ er Bjørn.

                                Vi er også stadigvæk sårbare på venstre back, hvor Aske har vaklet en del defensivt. Jeg tror egentlig nok på, at han skal finde niveauet igen, men spørgsmålet er mere, om vi har råd til at vente på det i vores nuværende situation. Han skal som minimum have en erfaren midtstopper ved siden af sig.

                                Botoom line er, at mest akutte opgave må og skal være at finde en kvalitetsmidtbanespiller!

                                Comment

                                Working...
                                X