Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet vinteren 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af OBHelvegKonge Se indlæg
    Mærkværdigt forløb med SÅ kort tid i Odense inden han lejes ud. Nå, men lad os håbe at det er fordi Bjørn er ved at lave plads til kvalitet på de offensive positioner.

    https://ob.dk/nyheder/2024/januar/ty...-oxford-united
    Det betyder vel også at BW skal efterspørge sin handling i sidste vinduet. Tyler blev hentet som erstatning for Sabbi som var en fast starter og som jeg husker ikke som en af de sædvanlige kontraktfrie spiller men en man gav god penge for. Og så kom han sjældent til mere end en plads på bænken og skal udlejes efter et halvt år.
    Håber Tyler kommer i gang i Oxford så vi har en mulighed at sælge ham i sommeren.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg


      https://ob.dk/nyheder/2024/januar/ty...-oxford-united
      Det betyder vel også at BW skal efterspørge sin handling i sidste vinduet. Tyler blev hentet som erstatning for Sabbi som var en fast starter og som jeg husker ikke som en af de sædvanlige kontraktfrie spiller men en man gav god penge for. Og så kom han sjældent til mere end en plads på bænken og skal udlejes efter et halvt år.
      Håber Tyler kommer i gang i Oxford så vi har en mulighed at sælge ham i sommeren.
      Mon ikke også at enten ham eller bestyrelsen, har indset at BWs evner ikke rækker til både at rekruttere spillere og få handlerne på plads.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg


        https://ob.dk/nyheder/2024/januar/ty...-oxford-united
        Det betyder vel også at BW skal efterspørge sin handling i sidste vinduet. Tyler blev hentet som erstatning for Sabbi som var en fast starter og som jeg husker ikke som en af de sædvanlige kontraktfrie spiller men en man gav god penge for. Og så kom han sjældent til mere end en plads på bænken og skal udlejes efter et halvt år.
        Håber Tyler kommer i gang i Oxford så vi har en mulighed at sælge ham i sommeren.
        Millwall havde frosset Burey ude, så jeg går ikke ud fra man har givet mere end et symbolsk beløb for ham. Nu kommer han så i overskud i det nye system efter han har brugt det første halve år i klubben på at komme i form. Jeg ved ikke om Burey har den klasse der skal til, men hans udgangspunkt for at få chancen har ikke været nem, så det er lidt svært at vurdere om der er krummer i ham.
        Jeg håber også han brænder banen af i Oxford, så vi kan vi kan få penge ud af ham. Når det bliver sparsomt med spilletid til vores kanter, så er det bedre det er Charly og Markus som får den end en lidt mystisk indkøbt englænder.

        Comment


          Blev TB virkelig købt som angriber ?

          Hvis ja, hvorfor fik han så ikke chancen på positionen ?

          Mener vi gav omkring 5 millioner for ham, så undrer mig meget over at han ikke har fået flere chancer (husker en kamp, hvor han var mere målsøgende i 10 minutter end Charly i en hel kamp).

          Comment


            Har hørt Ivar Fossum blive rygtet til OB. Det giver slet ingen mening. Manden er jo totalt ubrugelig efter min overbevisning. En af de ringeste på et pivringe aab hold der røg ud af superligaen med fynd og klem.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
              Blev TB virkelig købt som angriber ?

              Hvis ja, hvorfor fik han så ikke chancen på positionen ?

              Mener vi gav omkring 5 millioner for ham, så undrer mig meget over at han ikke har fået flere chancer (husker en kamp, hvor han var mere målsøgende i 10 minutter end Charly i en hel kamp).
              han var vel ikke god nok? Han så godt nok skidt ud i starten - mener at huske en kamp sidst på efteråret hvor han så bedre ud - men så heller ikke mere.

              Hvis det passer som en skriver at han ikke har følt sig til rette i Odense, så kan det jo godt have spillet ind, og så kom han jo nok ikke i den bedste form.

              Tror bare det var en fejlcasting - for så dårlig kan han ikke være når han trods alt har spillet for millwall. Lad os håbe han genfinder lysten og formen i Oxford - for alles skyld.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                Har hørt Ivar Fossum blive rygtet til OB. Det giver slet ingen mening. Manden er jo totalt ubrugelig efter min overbevisning. En af de ringeste på et pivringe aab hold der røg ud af superligaen med fynd og klem.
                hvad er han - en 8er type? For så kan det vel godt passe.

                Erfaren og fin alder...men han skrev 3 år med FCM - og vi kommer ikke til at købe ham fri, det kan jeg ikke forestille mig. Så skal de ophæve hans kontrakt...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                  Har hørt Ivar Fossum blive rygtet til OB. Det giver slet ingen mening. Manden er jo totalt ubrugelig efter min overbevisning. En af de ringeste på et pivringe aab hold der røg ud af superligaen med fynd og klem.
                  Ja Bt drengene nævne det i deres podcast - men det skulle angiveligt stadig kun være på agent niveau.

                  Måske de overvejer at købe ham hvis de vil spille 4-3-3 - ellers kan jeg simpelthen ik se hvad han skal i truppen….

                  Comment


                    Jeg er ikke begejstret for Fossum. Han er en fin presspiller, men er det virkelig der vi mangler?

                    Tyler buret forstår jeg intet af, mærkeligste handel længe. 3 venstrekant istedet for en højrekant som vi kun har en af. Virkelig en bizar transfer.
                    ​​​​​​

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                      han var vel ikke god nok? Han så godt nok skidt ud i starten - mener at huske en kamp sidst på efteråret hvor han så bedre ud - men så heller ikke mere.

                      Hvis det passer som en skriver at han ikke har følt sig til rette i Odense, så kan det jo godt have spillet ind, og så kom han jo nok ikke i den bedste form.

                      Tror bare det var en fejlcasting - for så dårlig kan han ikke være når han trods alt har spillet for millwall. Lad os håbe han genfinder lysten og formen i Oxford - for alles skyld.
                      https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...-tid-i-klubben
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                        Vel ikke, hvis der er nogle, som er "selvskrevne" på holdkortet, træning eller ej ?

                        Sauli spillede næsten alle kampe i Serie B i sæsonen 22/23, men blev åbenbart så dårlig henover sommeren, at han hos os har fået 17 minutter fordelt på 2 kampe
                        https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-og-overrasket
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                          Jeg er ikke begejstret for Fossum. Han er en fin presspiller, men er det virkelig der vi mangler?

                          Tyler buret forstår jeg intet af, mærkeligste handel længe. 3 venstrekant istedet for en højrekant som vi kun har en af. Virkelig en bizar transfer.
                          ​​​​​​
                          syntes stadig mucolli handlen slår mig som værende endnu mere underlig ;)

                          - men ja når man henter en erstatning for en kantspiller bør det første man kigger på nok være hvilken kant man henter til.

                          Comment


                            Jeg synes generelt, vi har handlet, som om det var Football Manager og ikke mennesker, det drejede sig om. Man har hentet alt for mange spillere i panik i stedet for at uddanne og udvikle de, der var her i forvejen. Man bruger nu sæson efter sæson på at spille et hold sammen, fordi hvert transfervindue kommer til at handle om brandslukning. Saulis udtalelser i Tipsbladet forstår jeg godt. Man har lovet en for høj status til spilleren for at lokke ham til, men nu har man alt for mange spillere, som er her på falske forudsætninger. Sikke en rodebutik.
                            Sorrig og glæde de vandre til hobe,
                            lykke, ulykke de gange på rad,
                            medgang og modgang hinanden tilråbe,
                            solskin og skyer de følges og ad.
                            Jorderigs guld
                            er prægtig muld,
                            Himlen er ene af salighed fuld.
                            - Kingo, 1681

                            Comment


                              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/gene...ter-og-handler

                              Tipsbladet påstår at vi brugte 3-4 millioner på Burey. Flere SL klubber bruger jo større summer på spillere, men for os er det trods alt en pæn sum at bruge på en spiller, på trods af at det ikke er en herregård. Men det er satme skidt at sådan en spiller bliver sendt videre efter 6 måneder efter sådan et katastrofalt forløb.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
                                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/gene...ter-og-handler

                                Tipsbladet påstår at vi brugte 3-4 millioner på Burey. Flere SL klubber bruger jo større summer på spillere, men for os er det trods alt en pæn sum at bruge på en spiller, på trods af at det ikke er en herregård. Men det er satme skidt at sådan en spiller bliver sendt videre efter 6 måneder efter sådan et katastrofalt forløb.
                                Man finder jo bare en god løsning, og ved vel nok også, at Oxford var interesseret i sommer. Logisk at finde en løsning med dem. De små penge man har brugt på en "chance" kommer ind igen. Der skal nok kommer transferindtægter, om det bliver på ham eller en anden er underordnet. Det er i hvert fald ikke ham der har spillet OB retning nedrykning, der vil jeg mene der er større katastrofer der stadig er i OB........men de er jo bl.a. kommet fra akademiet. Gider ikke nævne, men de har været dyre for pointkontoen.
                                Last edited by jojo; 11-01-2024, 00:08.

                                Comment

                                Working...
                                X