Oprindeligt indsendt af Fergi
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet vinteren 2024
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af longway78 Se indlægKunne gythkjær være noget for ob?
nu hvor lyngby har mistet deres islandske træner.
kunne der måske være spillere der kunne være interessante??
Comment
-
Ham her kunne stadig være interessant hvis man kan få liv i ham: https://www.transfermarkt.com/sebast...spieler/439456
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlægHam her kunne stadig være interessant hvis man kan få liv i ham: https://www.transfermarkt.com/sebast...spieler/439456
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
Hvad er det egentlig der gør ham interessant? Fin 1. divisions angriber. Scorede 6 SL mål for et par år siden, og har sidenhen skiftet klub hvert halve år.
Så var der skiftet til Korea som ikke lykkedes.
Kan man få ham der igang så er han en rigtig fin angriber.
Det der gør ham interessant er at han er en rigtig 9'er der både er tilstede i feltet (jeg har set ham mose Thelander og komme forrest i det lille felt) Samtidigt med at han også er i stand til at falde dybt og deltage i det opbyggende spil.
Han kan så have lidt ego på. Sig men det er der jo mange angribere det har og det skal de også have.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
Ja, men hele forløbet med AGF var jo også håbløst, der er jo ikke en chance for at de skifter Mortensen ud.
Så var der skiftet til Korea som ikke lykkedes.
Kan man få ham der igang så er han en rigtig fin angriber.
Det der gør ham interessant er at han er en rigtig 9'er der både er tilstede i feltet (jeg har set ham mose Thelander og komme forrest i det lille felt) Samtidigt med at han også er i stand til at falde dybt og deltage i det opbyggende spil.
Han kan så have lidt ego på. Sig men det er der jo mange angribere det har og det skal de også have.
Kan man få ham i gang, kan han sikkert være en ok angriber for et bundhold i Superligaen, men jeg har svært ved at se beviset på, at han skulle være meget mere end det. Og nu har man altså i forvejen Fenger gående, som har vist at han også sagtens kan begå sig på et hold der hører til i bunden af Superligaen.
Jeg synes det er en forholdsvis mærkelig øvelse ikke at bruge Fenger for så at hente en anden og ældre angriber som ikke er bedre. Så vil jeg da langt hellere give Fenger den sidste chance, som i øvrigt også er langt mere hårdtarbejdende end Grønning og som slet ikke har det ego og lidt for store selvforståelse, som du også selv antyder Grønning har.
- Likes 1
Comment
-
https://ob.dk/hold/herrer
29 spillere i truppen. Skal vel af med 9 før man kan kigge på forstærkninger .. vildt ..
og af dem man så gerne vil beholde har mange kontraktudløb til sommer ..
Satme dårligt sammensat ..
Vaisinen, Grubbe, Mouritsen, Mucolli, Selven, Mustafic, Turay, Luca og Max burde vi sælge, udleje eller fritstille og så hente en angriber og venstreback med større kvalitet end de Ob har nu.
Nogen der har hørt eller set BW?
"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæghttps://ob.dk/hold/herrer
29 spillere i truppen. Skal vel af med 9 før man kan kigge på forstærkninger .. vildt ..
og af dem man så gerne vil beholde har mange kontraktudløb til sommer ..
Satme dårligt sammensat ..
Vaisinen, Grubbe, Mouritsen, Mucolli, Selven, Mustafic, Turay, Luca og Max burde vi sælge, udleje eller fritstille og så hente en angriber og venstreback med større kvalitet end de Ob har nu.
Nogen der har hørt eller set BW?
- men tror da bestemt der skal noget ud før vi ser tilgange, og det er vel også derfor du ikke ser noget til BW lige pt, tænker han har travlt
Max burde nok videre - men kan vi holde ham skadesfri så jeg ham gerne få en chance til.
Selven - en udviklingsspiller der fik al for meget spilletid, tænker han er billig så har ikke noget imod at beholde ham - men kan man finde et lejeophold så han får spilletid så vil det nok ikke gøre det store. Samme med Grubbe og Luca.
Turay - tænker han tjener for godt, det samme med mustafic og til dels mucolli - hvor skal de finde sådan en aftale igen - så tænker det bliver mere end svært. Lige nu tror jeg bare vi skal prise os lykkelige over at Turay var for dyr til at vi ville skrive med mere end 2 år.
- Likes 1
Comment
Comment