Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet vinteren 2024
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlægHusker gomez som mega god i Horsens, og meget eftertragtet, så spændende
...Men endnu en plads hvor vi ikke kritisk mangler pt. Kan vores sportslige ledelse læse truppen? Hvad er det næste, en højre back.?
Det er set før med ansvarlige i OB der ikke kunne se truppens mangler.
Men isoleret set tror jeg gomez kan blive en gevinst og det er jo fedt
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlægHusker gomez som mega god i Horsens, og meget eftertragtet, så spændende
...Men endnu en plads hvor vi ikke kritisk mangler pt. Kan vores sportslige ledelse læse truppen? Hvad er det næste, en højre back.?
Det er set før med ansvarlige i OB der ikke kunne se truppens mangler.
Men isoleret set tror jeg gomez kan blive en gevinst og det er jo fedt
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
Jo vi manglede CB, hvis man kigger på kvalitet. BP og Yaya har ikke nivaeu. Ivan har normalt mange skader.. og karantæner kan der opstå. En midtbane nu så klager jeg ikke - så vil angriber for mig være en bonus
Men en cm er et must.
- Likes 1
Comment
-
Vi får en god duelspiller ind. Det er der nok ingen tvivl om. Hans niveau på bolden er jeg lidt mere tvivlende overfor. Jeg mindes ikke det var en af hans forcer i Horsens. Jeg så også et par af Gambias kampe ved Afcon. der leverede han ikke et vildt godt indtryk af hvad jeg så. Men jeg tænker han skal spille centralt, med Slotsager og Helander på hver sin side.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlægVi får en god duelspiller ind. Det er der nok ingen tvivl om. Hans niveau på bolden er jeg lidt mere tvivlende overfor. Jeg mindes ikke det var en af hans forcer i Horsens. Jeg så også et par af Gambias kampe ved Afcon. der leverede han ikke et vildt godt indtryk af hvad jeg så. Men jeg tænker han skal spille centralt, med Slotsager og Helander på hver sin side.
Jeg synes både Myhra og Gomez virker som fornuftige tilføjelse til vores defensiv i “operation overlevelse”.
- Likes 2
Comment
Comment