Oprindeligt indsendt af Obforever87
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet vinteren 2024
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlægHvad er OB uden en grad af sentimentalitet?
Sådan cirka det vi ser nu: En fuldstændig ligegyldig bundklub uden identitet, der sender bud rundt på alskens spillere.
Jeg har været med siden slutfirserne, og jeg har aldrig været så distanceret og tæt på uinteresseret i OB som nu.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
der er da ellers en del unge egenudviklede - vel ret beset flere end der har været i mange år...HC og Slots som faste startere - charly og aske har desværre været lidt for meget ud og ind af holdet i efteråret...men 4 startere fra eget akademi - det er sgi da meget godt.
- Likes 4
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlægBT hører måske en i hver kæde
Så en forsvar, midtbane, og noget angriber værk.
Navne:
Iver Fossum
Mads Hansen
Henrik Bjørdal
Jay Roy Grot.
Hvis vi henter Jay Roy Grot, så klager jeg ikke, Mads Hansen vil de vidst satse på i FCN
Det er altså stærkt hentet hvis vi kan hente ham.
Jay Roy Grott, altså det er jo den hollandsk skolede kant der bliver rykket ind på 9'eren, det er altså stærkt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
Mads Hansen, synes jeg virkelig er en spændende spiller, men det må næsten være på en lejeaftale?
Det er altså stærkt hentet hvis vi kan hente ham.
Jay Roy Grott, altså det er jo den hollandsk skolede kant der bliver rykket ind på 9'eren, det er altså stærkt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægSå kan vi vidst godt afskrive at Helander ryger til Anderlecht
https://bold.dk/fodbold/stillinger/b...-pa-ny-stopper
efterspørgslen må da stige … ??"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlægHvad er OB uden en grad af sentimentalitet?
Sådan cirka det vi ser nu: En fuldstændig ligegyldig bundklub uden identitet, der sender bud rundt på alskens spillere.
Jeg har været med siden slutfirserne, og jeg har aldrig været så distanceret og tæt på uinteresseret i OB som nu.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
Synes Markus skal med i den hat også, han kom godt med da Alm røg ud, til gengæld røg Aske og Horneman ud af holdet. Der har aldrig været så mange fra eget akademi i truppen som der er nu, men såfremt man regner med, at de kommer til at udgøre rygraden på superligaholdet, så er man naiv.
Ikke at de får så meget tid men så er der også Grubbe, Ejdum og Luca er hjemvendt - og Fenger er vel også at regne som en fra akademiet...
Comment
Comment