Oprindeligt indsendt af Plum
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet vinteren 2024
Collapse
X
-
I og med at vi har en relativ god hit rate på spillere fra Hobro, kunne en fyr som Muamer Brajanac ikke også være interessant for OB?
9 mål i 16 kampe i 1.div, havde vidst et rigtig fint partnerskab med Don Deedson og med sine 1.89cm passer han vel også på den profil man søger?
Eneste minus er så at han vel definitivt vil skubbe Luca helt ud i kulden.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlægI og med at vi har en relativ god hit rate på spillere fra Hobro, kunne en fyr som Muamer Brajanac ikke også være interessant for OB?
9 mål i 16 kampe i 1.div, havde vidst et rigtig fint partnerskab med Don Deedson og med sine 1.89cm passer han vel også på den profil man søger?
Eneste minus er så at han vel definitivt vil skubbe Luca helt ud i kulden.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlægI og med at vi har en relativ god hit rate på spillere fra Hobro, kunne en fyr som Muamer Brajanac ikke også være interessant for OB?
Eneste minus er så at han vel definitivt vil skubbe Luca helt ud i kulden.Last edited by sinus; 14-01-2024, 12:33.OB. På behørig afstand af egne ambitioner.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
Det er bestemt pæne stats, Men han vil stadig være udviklingsspiller hos os. Og hvorfor har større klubber ikke set potientalet. Den situation vi står i ,gør at der også skal en spiller ind fra højere hylde. Det bliver dyrt, men der er ikke andet end penge at lokke med.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
Det samme ville man kunne sige om Rajovic, da han blev solgt fra vores (daværende?) samarbejdsklub Næstved for et par år siden. Nu scorer han godt med mål i Championship. Det betyder selvfølgelig ikke, at det bliver samme historie her, men der er i hvert fald ikke nogen grund til at afskrive en førstedivisionsspiller på vej frem og med den rigtige profil ift. det, vi søger. I vores position er det vel enten det eller spillere, der tidligere har leveret men ikke længere gør det (a la Turay), vi kan tiltrække. Og der vil jeg hellere have spilleren på vej frem.
Believe OB
œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
Det samme ville man kunne sige om Rajovic, da han blev solgt fra vores (daværende?) samarbejdsklub Næstved for et par år siden. Nu scorer han godt med mål i Championship. Det betyder selvfølgelig ikke, at det bliver samme historie her, men der er i hvert fald ikke nogen grund til at afskrive en førstedivisionsspiller på vej frem og med den rigtige profil ift. det, vi søger. I vores position er det vel enten det eller spillere, der tidligere har leveret men ikke længere gør det (a la Turay), vi kan tiltrække. Og der vil jeg hellere have spilleren på vej frem.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægSå vi ved at være halvvejs igennem vinduet, og ikke det mindste rygte. Ikke at jeg er overrasket, for jeg forventer ikke det store.
Meeeeen, det er bare lidt kedeligt uden rygter. Ved godt der skal flere ud først og fremmest.
Mit gæt er 4 ud og 1 ind. Og kandidaterne til ud må være Fenger,Grubbe,Kjerrumgaard,Mucolli og Sauli
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Nej det bliver nok lidt kedeligt. Og i OB`s øjne er det jo 4 ind og 2 ud pt. Der kommer helt sikkert til at ske en hel del mere.
Mit gæt er 4 ud og 1 ind. Og kandidaterne til ud må være Fenger,Grubbe,Kjerrumgaard,Mucolli og Sauli
De 4 sidste ryger - enten leje eller fast aftale.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlægNå men så ryger Helander vidst….
Så skal der også hentes en CB
Isoleret set vil det jo være fint at lave et salg på en spiller vi ikke engang har haft i et halvt år. Omvendt så kan det ikke være mange basseøre han indbringer...et gæt; 0.5 mill euro???
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlægNå men så ryger Helander vidst….
Så skal der også hentes en CB
Det kan blive årets dyreste handel hvis vi rykker ned.
- Likes 1
Comment
Comment