Oprindeligt indsendt af Jebola
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet vinteren 2024
Collapse
X
-
- Likes 2
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Stats taler også for det er noget af det Köhler, Trybull og Manneh ikke har. Han er 1.88 meter høj og har i snit scoret 5 mål i sin tid i Vålerenga. 5 mål fra en midtbanemand kunne vi godt bruge. Det vil også klæde vores spil med lidt tyngde i feltet. Nu har vi spillet et helt efterår her, hvor vi faktisk ofte har rigtig fin plads på kanterne til indlæg, men kun har Bashkim derinde som en sjælden gang imellem får støtte fra Rami og Köhler, som ikke er nogen ørne i luften. Det bliver aldrig rigtig til noget.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
Og hvis vi fra sommer af går tilbage til at spille 4-3-3, så har vi brug for 8’ere der kan komme i feltet. Der kunne han måske være brugbar.
Vores træner har udtalt det er sådan han gerne vil spille og det passer vel godt med hvordan akademi-holdene spiller. Bedømt på alle meldinger her i opstarten tyder det på, at det kommer til at ske. Og jeg tror vi kommer til at se det allerede forholdsvist tidligt i foråret.
Jeg forstod, at man gik over til 3/5-backkæde i de sidste kampe da man var rystet og i panik over præstationen imod Hvidovre. Men personligt synes jeg det er en fejl, at vi fortsætter med det nu. Jeg tror vi kommer til at blive for lidt dynamiske med de tre midterforsvarere, centrale midtbanespillere og backs vi har. Og så synes jeg også man kan stille spørgsmålstegn ved hvor godt det rent faktisk var i de sidste kampe af efteråret.Last edited by Agbre; 30-01-2024, 15:43.
- Likes 1
Comment
-
Og hvis vi fra sommer af går tilbage til at spille 4-3-3, så har vi brug for 8’ere der kan komme i feltet. Der kunne han måske være brugbar.siden 1887
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
Bestemt.
Vores træner har udtalt det er sådan han gerne vil spille og det passer vel godt med hvordan akademi-holdene spiller. Bedømt på alle meldinger her i opstarten tyder det på, at det kommer til at ske. Og jeg tror vi kommer til at se det allerede forholdsvist tidligt i foråret.
Jeg forstod, at man gik over til 3/5-backkæde i de sidste kampe da man var rystet og i panik over præstationen imod Hvidovre. Men personligt synes jeg det er en fejl, at vi fortsætter med det nu.Last edited by Wessels er en mur; 30-01-2024, 15:51.
- Likes 1
Comment
-
Står det virkelig skrevet ind i strategien at vi virkelig skal spille 4-2-3-1?
Du kan finde strategien her:
https://ob.dk/om-odense-boldklub/strategi-2026Last edited by andlox; 30-01-2024, 16:08."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Står det virkelig skrevet ind i strategien at vi virkelig skal spille 4-2-3-1?
Overordnet set kan jeg godt følge ideen og tænker det godt KAN fungere. Hvis man tænker sig om og laver god scouting. Dels har der ikke været nok kvalitet i dem vi har hentet og dels har flere af spillerne nok været for ens og for en-dimensionelle. Især på kanterne.
Ud fra hvad SK og BW har udtalt og de spillere vi bliver kædet sammen med virker det klart som om, at vi er ved at gå imod en mere dynamisk 3-mands midtbane med en 6'er og to 8'ere.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Nej, dee stod en beskrivelse om "frensdrettet" og "målsøgende" men ikke et besremt system/talkombination som jeg husker.
Du kan finde strategien her:
https://ob.dk/om-odense-boldklub/strategi-2026
Comment
-
Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
vi må håbe at vi får nr 10 på prioriterings listen
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlægVi har eftersigende fået flere bud afvist på Henrik Bjørdal, en 26-årig norsk midtbanespiller: https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...idtbanespiller
Ved ikke om man skal tage det for 100% gode varer. Men det er jo nok norske kroner. Så tænker det svarer til omkring en mill. euro. Og det er jo nok hvad vi vil strække os til i dag.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
Der er lidt løse rygter om, at vi skulle have budt "over 10 millioner kr." for ham: https://twitter.com/FotballNorsk/sta...58255873925482
Ved ikke om man skal tage det for 100% gode varer. Men det er jo nok norske kroner. Så tænker det svarer til omkring en mill. euro. Og det er jo nok hvad vi vil strække os til i dag.
Comment
Comment