Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet vinteren 2024

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

Koval så også god ud på YouTube ;-)
    uenig .. selv på YouTube gav han returbolde ind i feltet .. sådeeeh

Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

Koval så også god ud på YouTube ;-)
      Det er det. Men som sagt jeg vælger at lade mig begejstre af YouTube videoer, man kan tids nok forbande spilleren langt væk.

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        uenig .. selv på YouTube gav han returbolde ind i feltet .. sådeeeh
        Pointen er stadig valid. Når der er et rygte om en spiller kan det da være sjovt at kigge en video eller to med spilleren (jeg gør det da selv som noget af det første). Man kan måske danne sig en vag ide om hvilken type spiller det er. Altså er det Miklos Molnar eller Mads Junker. Men ift. at vurdere reelt niveau og fit i en klub/trup kan det ikke bruges til en skid.

Lægger langt mere vægt om om spilleren rent faktisk har spillet og evt. har leveret noget produktion.
        Last edited by Agbre; 30-01-2024, 12:06.

Comment

kom lige til at tænke på Christian Vestergaard - har han ikke også udløb til sommer? Bliver det bare til et farvel til ham eller...?

Comment

https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...idtbanespiller

Comment

Vi har eftersigende fået flere bud afvist på Henrik Bjørdal, en 26-årig norsk midtbanespiller: https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...idtbanespiller

Comment

bold skriver at vi skulle have budt indtil flere gange på Henrik Bjørdal - en 26 årig norsk midtbane mand. Alle bud skulle være blevet afvist

Comment

Lur mig om ikke Jimmy Nagel er inde over her. Vålerenga er lige rykket ned, så han burde være til at få.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                    bold skriver at vi skulle have budt indtil flere gange på Henrik Bjørdal - en 26 årig norsk midtbane mand. Alle bud skulle være blevet afvist
                    Nordmænd kan ofte lide Odense, selv om Fyn er ret flad. Men et OB der måske ryger ned....... Det er den situation Bjørn og Thorborg må handle i - og den er dyrere end den burde være. Men det er deres egen skyld.

Comment

Det kan da ikke være en af de spillere, Vøge kalder et godt navn. Men det er måske hvad OB, vil ofre på forstærkning.
                      OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

Comment

Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

Det kan da ikke være en af de spillere, Vøge kalder et godt navn. Men det er måske hvad OB, vil ofre på forstærkning.
                        Synes det virker som et fornuftigt navn for en klub på vores niveau og i vores situation. Vi er i fare for nedrykning og har været ringe i mange år. Selv hvis vi ville bruge 10-15 millioner på en spiller er der næppe mange spillere med en værdi i det prisleje, der vil være interesseret i at skifte til OB på en længere kontrakt.

Comment

nu ved jeg ikke hvad du forventer...kender ikke manden - men 27 lige om lidt - fin alder, god erfaring. Virker umiddelbart fornuftigt på mig.

Comment

nu ved jeg ikke hvad du forventer...kender ikke manden - men 27 lige om lidt - fin alder, god erfaring. Virker umiddelbart fornuftigt på mig.
                            Nu er you tube jo ikke det samme som fakta - men manden ser både fysisk stærk ud og har noget tilstedeværelse i boksen - det ligner noget af det vi har manglet - hvis den kan landes ligner det en forstærkning

Comment

Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg

Nu er you tube jo ikke det samme som fakta - men manden ser både fysisk stærk ud og har noget tilstedeværelse i boksen - det ligner noget af det vi har manglet - hvis den kan landes ligner det en forstærkning
                              Har du en video med ham?

Comment

Vøge har ikke hørt om ham, men han hører et andet fint navn i forbindelse med OB https://twitter.com/mikkelbrogaard1/...19691958174179
                                siden 1887

Comment

Working...
                                X