Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet!
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet vinteren 2024
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Det er vel ikke givet at alt vi kan få er dårligere end Fossum, bare fordi han angiveligt har afvist os?
Problemet er jo bare at vi ikke er villige til at betale ret meget.
Kunne være ret fedt at få Anders Klynge hjem til OB, men ham sender Silkeborg heller ikke afsted uden en vis transfer.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Comment
-
Comment
-
Jeg tænkte også ca 3 mill euro. Men vil nødig undvære ham i dette forår
Comment
-
Oprindeligt indsendt af JrEwing Se indlæg
Det kan blive noget rod at sælge topscoren, så der skal virkelig en god erstatning ind og kan vi finde det? Er lidt nervøs for den handel, hvis det bliver til noget.
Comment
-
Oftest noget rod når man som klub vil sælge for lad os sige 25 mill og ikke vil bruge mere end 0-20% af salget på en erstatning. Så mislykkedes det ofte mm man er virkelig gode købmænd
Comment
-
-
- Likes 1
Comment
-
Jeg tænkte også ca 3 mill euro. Men vil nødig undvære ham i dette forår
- men han er nok heller ikke de klubbers førstevalg hvis de først melder sig på banen nu
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Det er vel ikke givet at alt vi kan få er dårligere end Fossum, bare fordi han angiveligt har afvist os?
Og jeg må indrømme Fossum - Trybull midtbane, det lugter af nedrykning.
Så vi kan vi håbe på at vi kan lande noget ala Gigovic på sidstedagen, men det er satset at håbe på.
Ellers så kan vi måske få noget ind i sådan noget Buya Turay, Zohore eller Filip Helander, men det er jo lottokupon.
Og får vi noget ind så bliver det et eller andet der ikke har set en fodbold i 12 måneder og først skal spilles varm.
Den der Spaniens tur, jeg ville prøve Leroy af inde centralt.
Comment
-
Comment
-
Jeg hælder nok til et salg hvis det er sådan at vi henter noget ala Nygren, til højrekanten og en sikker top seks midtbanespiller ind for pengene.
Comment
Comment