Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet vinteren 2024
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg
Man skal altid være enormt meget på vagt med folk der tager patent på danskhed, og provokeres af at se spillere med en anden mængde pigmentering i huden.
Hvis OBs i sin nuværende form provokerer mennesker som skriver sådanne indlæg, er vi på rette vej IMHO.
Der er ikke mange Helger under 60 eller nærmere 70 år, så det er nok en ældre herre,der har følt trang til et læserbrev.
Os,der skriver her,kan godt følge med i de skiftende spillere og nogen gange med vanskelige navne, men jeg bryder mig heller ikke om når næsten et helt hold er uden lokale eller i det mindste danske holdepunkter.
Indtil nu er der pænt med tilskuere men hvor mange kunne der have været. Og fortsætter det.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
Jeg ville også først slet ikke læse det. Kunne være en racist. Men det tror jeg ikke han er og måske er det slet ikke hans overskrift.
Der er ikke mange Helger under 60 eller nærmere 70 år, så det er nok en ældre herre,der har følt trang til et læserbrev.
Os,der skriver her,kan godt følge med i de skiftende spillere og nogen gange med vanskelige navne, men jeg bryder mig heller ikke om når næsten et helt hold er uden lokale eller i det mindste danske holdepunkter.
Indtil nu er der pænt med tilskuere men hvor mange kunne der have været. Og fortsætter det.
Og det kan man altså godt mene uden hverken at være i nærheden af racisme - en forfærdelig ting - eller alder over 60…Last edited by Jungledyret; 12-10-2023, 21:17.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
Jeg er enig. Jeg synes også, vi har for mange udenlandske spillere, og jeg har svært ved at føle ret meget for det konkrete hold, vi har støbt sammen.
Og det kan man altså godt mene uden hverken at være i nærheden af racisme - en forfærdelig ting - eller alder over 60…
Odense har altså pebet Rasmus Falk, Esben Hansen, Christian Sørensen, Chris Sørensen, Mads Toppel, Matti Lund Nielsen, Morten Skoubo, David Nielsen, Thomas Helveg, Morten Bisgaard, Hans Henrik Andreasen og Anders Møller Christensen baglæns ud af stadion, trods rødbedefarvet pas.
- Likes 4
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg
Og du tænker ikke, at det i højere grad hænger sammen med dårlige resultater end diverse nationaliteter?
Odense har altså pebet Rasmus Falk, Esben Hansen, Christian Sørensen, Chris Sørensen, Mads Toppel, Matti Lund Nielsen, Morten Skoubo, David Nielsen, Thomas Helveg, Morten Bisgaard, Hans Henrik Andreasen og Anders Møller Christensen baglæns ud af stadion, trods rødbedefarvet pas.
Den del med om tilskuerne gider det har jeg ikke nogen mening om.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Angrebet og kanterne derimod kunne seriøst godt trænge til lidt forstærkning.
Comment
Comment