Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet vinteren 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
    Sauli og Ivancevic er ikke just i kridthuset hos trænerstaben. Helander har udløb til sommer. Slotsager kan sagtens ryge, så snart buddet er stort nok. Bjørn Paulsen bliver 33 næste sommer, og har vist et mildest talt svingende niveau.
    Det er muligt at vi pt har mange midterforsvarer, men der kan sagtens komme en stor udskiftning på den position. Så for mig at se giver det god mening at vi allerede nu afsøger markedet. Om en spiller fra den 3. bedste svenske række så kan forbedre os er jeg mere tvivlende overfor.
    Bjørn Paulsen er absolut ikke svingende! Han er stabilt ringe...

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg

      Man skal altid være enormt meget på vagt med folk der tager patent på danskhed, og provokeres af at se spillere med en anden mængde pigmentering i huden.

      Hvis OBs i sin nuværende form provokerer mennesker som skriver sådanne indlæg, er vi på rette vej IMHO.
      Jeg ville også først slet ikke læse det. Kunne være en racist. Men det tror jeg ikke han er og måske er det slet ikke hans overskrift.
      Der er ikke mange Helger under 60 eller nærmere 70 år, så det er nok en ældre herre,der har følt trang til et læserbrev.
      Os,der skriver her,kan godt følge med i de skiftende spillere og nogen gange med vanskelige navne, men jeg bryder mig heller ikke om når næsten et helt hold er uden lokale eller i det mindste danske holdepunkter.
      Indtil nu er der pænt med tilskuere men hvor mange kunne der have været. Og fortsætter det.

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg

        Tænk, jeg tror udmærket, du forstår, hvad jeg mener.
        Det handler om hvor mange penge OB tjente på næsten ingen indsats.
        Nej, det gør jeg ikke !

        Så hvis OB havde solgt en ung knægt fra Thurø var det en anden sag ?

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg

          Jeg ville også først slet ikke læse det. Kunne være en racist. Men det tror jeg ikke han er og måske er det slet ikke hans overskrift.
          Der er ikke mange Helger under 60 eller nærmere 70 år, så det er nok en ældre herre,der har følt trang til et læserbrev.
          Os,der skriver her,kan godt følge med i de skiftende spillere og nogen gange med vanskelige navne, men jeg bryder mig heller ikke om når næsten et helt hold er uden lokale eller i det mindste danske holdepunkter.
          Indtil nu er der pænt med tilskuere men hvor mange kunne der have været. Og fortsætter det.
          Jeg er enig. Jeg synes også, vi har for mange udenlandske spillere, og jeg har svært ved at føle ret meget for det konkrete hold, vi har støbt sammen.

          Og det kan man altså godt mene uden hverken at være i nærheden af racisme - en forfærdelig ting - eller alder over 60…
          Last edited by Jungledyret; 12-10-2023, 21:17.

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

            Jeg er enig. Jeg synes også, vi har for mange udenlandske spillere, og jeg har svært ved at føle ret meget for det konkrete hold, vi har støbt sammen.

            Og det kan man altså godt mene uden hverken at være i nærheden af racisme - en forfærdelig ting - eller alder over 60…
            Og du tænker ikke, at det i højere grad hænger sammen med dårlige resultater end diverse nationaliteter?

            Odense har altså pebet Rasmus Falk, Esben Hansen, Christian Sørensen, Chris Sørensen, Mads Toppel, Matti Lund Nielsen, Morten Skoubo, David Nielsen, Thomas Helveg, Morten Bisgaard, Hans Henrik Andreasen og Anders Møller Christensen baglæns ud af stadion, trods rødbedefarvet pas.

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

              Og du tænker ikke, at det i højere grad hænger sammen med dårlige resultater end diverse nationaliteter?

              Odense har altså pebet Rasmus Falk, Esben Hansen, Christian Sørensen, Chris Sørensen, Mads Toppel, Matti Lund Nielsen, Morten Skoubo, David Nielsen, Thomas Helveg, Morten Bisgaard, Hans Henrik Andreasen og Anders Møller Christensen baglæns ud af stadion, trods rødbedefarvet pas.
              Jeg skriver kun, at jeg har svært ved at føle noget for det her hold - blandt andet grundet de talrige udenlandske lottokuponer.

              Den del med om tilskuerne gider det har jeg ikke nogen mening om.

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                Nej, det gør jeg ikke !

                Så hvis OB havde solgt en ung knægt fra Thurø var det en anden sag ?
                Du VIL ikke forstå.

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
                  Du VIL ikke forstå.
                  Nej, jeg VIL gerne forstå, men forstår dig ikke

                  Hvad er "næsten ingen indsats" ? Har OB ikke gjort meget for eksempelvis Minteh ?

                  Comment


                    #24
                    I vores sidste kamp bruger vi
                    9 danskere
                    6 fra akademiet
                    Må indrømme jeg ikke forlanger mere dansk eller flere fra akademiet end det.
                    syntes medier har travlt med at kører en historie op der
                    ikke er der?

                    Comment


                      #25
                      Vejle bruger 4 danskere.
                      Hvidovre bruger 14
                      fcn 10
                      Brøndby 8
                      Viborg 7
                      fcm 4
                      Randers 6
                      agf 7
                      fck 4

                      så altså 2 hold i suppen der i sidste kampe brugte
                      flere danskere end OB….

                      Comment


                        #26
                        Det er sgu da underordnet hvor folk kommer fra. Om så fra Mars og grønne. POINT er hvad det drejer sig om.

                        Comment


                          #27
                          image.gif

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af obay1 Se indlæg
                            image.gif
                            Er det et Mic drop eller har du noget du vil sige højt?

                            Comment


                              #29
                              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...d-i-denne-klub
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                #30
                                lige pt er vores største mangel vel ikke midtbanen.

                                Angrebet og kanterne derimod kunne seriøst godt trænge til lidt forstærkning.

                                Comment

                                Working...
                                X