Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet vinteren 2024
Collapse
X
-
Akademiet kan give klubben et større overskud men uden erfarne klassespillere kan de også betyde nedrykning. Og det er der vi er i skrivende stund. Jeg venter på mindst to gode tilgange.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæghttps://www.tipsbladet.dk/nyhed/gene...f-med-pep-biel
altså .. hvis han ikke kan finde anden klub så …
https://bold.dk/fodbold/stillinger/t...er-at-kollapse
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
Ihvertfald hvis man regner med at det sker i morgen. Men om 5 - 10 år, hvis vi bliver ved med at producere spillere som er dygtige nok til at spille fodbold, så kunne jeg egentligt godt forestille mig at du vil se flere spillere med en fortid i OB udgøre noget rygrad.
Du har OC ude, Slots ligner også noget der skal ud og spille, Adelgaard bliver også god. De skal hjem igen på et tidspunkt.
Vi har faktisk mange ude efterhånden, Lund Jensen nede i Brügge er heller ikke helt dum. Breum må også gerne se at finde fodfæstet. HC er også ung, han kunne sagtens om 4 -5 år være en virkelig dygtig målmand.
Juel-Sandberg, Noah Lassen og Hansborg ser spændende ud på UU19 og hvis du spørger mig så er det u19 hold der markant mere spændende end det der vandt guldet.
William Martin og Yehya Abou-lebde nede på u17 ligner også nogen Striwetforlivet! Spillere.
Lige have noget tålmodighed med det der.
Breum
Minteh
Tobias Augustinus-Jensen
Jonathan Foss
Greve
Desler
Falk
Eriksen
Høgh
JBL
Jacob Rasmussen
Christian Sørensen
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
Synes Markus skal med i den hat også, han kom godt med da Alm røg ud, til gengæld røg Aske og Horneman ud af holdet. Der har aldrig været så mange fra eget akademi i truppen som der er nu, men såfremt man regner med, at de kommer til at udgøre rygraden på superligaholdet, så er man naiv.
Du har OC ude, Slots ligner også noget der skal ud og spille, Adelgaard bliver også god. De skal hjem igen på et tidspunkt.
Vi har faktisk mange ude efterhånden, Lund Jensen nede i Brügge er heller ikke helt dum. Breum må også gerne se at finde fodfæstet. HC er også ung, han kunne sagtens om 4 -5 år være en virkelig dygtig målmand.
Juel-Sandberg, Noah Lassen og Hansborg ser spændende ud på UU19 og hvis du spørger mig så er det u19 hold der markant mere spændende end det der vandt guldet.
William Martin og Yehya Abou-lebde nede på u17 ligner også nogen Striwetforlivet! Spillere.
Lige have noget tålmodighed med det der.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
Synes Markus skal med i den hat også, han kom godt med da Alm røg ud, til gengæld røg Aske og Horneman ud af holdet. Der har aldrig været så mange fra eget akademi i truppen som der er nu, men såfremt man regner med, at de kommer til at udgøre rygraden på superligaholdet, så er man naiv.
Ikke at de får så meget tid men så er der også Grubbe, Ejdum og Luca er hjemvendt - og Fenger er vel også at regne som en fra akademiet...
Leave a comment:
-
nu hørte jeg lige BTs transfer podcast...de spekulere i målmænd til fck - en backup til gabara og der er der en (tror det var en lytter) der bragte HC op.
- Men hvad med Martin Hansen? Forudsat han er skadesfri og de står og skal bruge en erfaren målmand??....bare en tanke mens vi venter
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlægHvad er OB uden en grad af sentimentalitet?
Sådan cirka det vi ser nu: En fuldstændig ligegyldig bundklub uden identitet, der sender bud rundt på alskens spillere.
Jeg har været med siden slutfirserne, og jeg har aldrig været så distanceret og tæt på uinteresseret i OB som nu.
- Likes 2
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlægDet er kun navne BT har hørt sat i forbindelse med os, de har ikke kunne få noget bekræftet.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægSå kan vi vidst godt afskrive at Helander ryger til Anderlecht
https://bold.dk/fodbold/stillinger/b...-pa-ny-stopper
efterspørgslen må da stige … ??
Leave a comment:
Leave a comment: