Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet vinteren 2024

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• mhbp
    replied
    5 årig til manden fra norge

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
    Så er det teaser på de sociale medier.
    Håber det er et 4 mands værelse

Leave a comment:

• manner
    replied
    Det må være den nye keeper der lander :)

Leave a comment:

• Polle
    replied
    Håber de kører samme teaser i morgen, hvor Søren så spørger efter to eller tre værelser

Leave a comment:

• Ruben
    replied
    Akademiet kan give klubben et større overskud men uden erfarne klassespillere kan de også betyde nedrykning. Og det er der vi er i skrivende stund. Jeg venter på mindst to gode tilgange.

Leave a comment:

• Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/gene...f-med-pep-biel

altså .. hvis han ikke kan finde anden klub så …
    Hvis de lige står og er desperate i morgen ...

https://bold.dk/fodbold/stillinger/t...er-at-kollapse

Leave a comment:

• Brogaard99
    replied

Leave a comment:

• Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

Ihvertfald hvis man regner med at det sker i morgen. Men om 5 - 10 år, hvis vi bliver ved med at producere spillere som er dygtige nok til at spille fodbold, så kunne jeg egentligt godt forestille mig at du vil se flere spillere med en fortid i OB udgøre noget rygrad.

Du har OC ude, Slots ligner også noget der skal ud og spille, Adelgaard bliver også god. De skal hjem igen på et tidspunkt.

Vi har faktisk mange ude efterhånden, Lund Jensen nede i Brügge er heller ikke helt dum. Breum må også gerne se at finde fodfæstet. HC er også ung, han kunne sagtens om 4 -5 år være en virkelig dygtig målmand.

Juel-Sandberg, Noah Lassen og Hansborg ser spændende ud på UU19 og hvis du spørger mig så er det u19 hold der markant mere spændende end det der vandt guldet.

William Martin og Yehya Abou-lebde nede på u17 ligner også nogen Striwetforlivet! Spillere.

Lige have noget tålmodighed med det der.
    Frøkjær
    Breum
    Minteh
    Tobias Augustinus-Jensen
    Jonathan Foss
    Greve
    Desler
    Falk
    Eriksen
    Høgh
    JBL
    Jacob Rasmussen
    Christian Sørensen

Leave a comment:

• Striwetforlivet!
    replied
    Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

Synes Markus skal med i den hat også, han kom godt med da Alm røg ud, til gengæld røg Aske og Horneman ud af holdet. Der har aldrig været så mange fra eget akademi i truppen som der er nu, men såfremt man regner med, at de kommer til at udgøre rygraden på superligaholdet, så er man naiv.
    Ihvertfald hvis man regner med at det sker i morgen. Men om 5 - 10 år, hvis vi bliver ved med at producere spillere som er dygtige nok til at spille fodbold, så kunne jeg egentligt godt forestille mig at du vil se flere spillere med en fortid i OB udgøre noget rygrad.

Du har OC ude, Slots ligner også noget der skal ud og spille, Adelgaard bliver også god. De skal hjem igen på et tidspunkt.

Vi har faktisk mange ude efterhånden, Lund Jensen nede i Brügge er heller ikke helt dum. Breum må også gerne se at finde fodfæstet. HC er også ung, han kunne sagtens om 4 -5 år være en virkelig dygtig målmand.

Juel-Sandberg, Noah Lassen og Hansborg ser spændende ud på UU19 og hvis du spørger mig så er det u19 hold der markant mere spændende end det der vandt guldet.

William Martin og Yehya Abou-lebde nede på u17 ligner også nogen Striwetforlivet! Spillere.

Lige have noget tålmodighed med det der.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

Synes Markus skal med i den hat også, han kom godt med da Alm røg ud, til gengæld røg Aske og Horneman ud af holdet. Der har aldrig været så mange fra eget akademi i truppen som der er nu, men såfremt man regner med, at de kommer til at udgøre rygraden på superligaholdet, så er man naiv.
    han skal helt sikkert tages med i puljen - tænker også vi kommer til at se mere til ham her i foråret.

Ikke at de får så meget tid men så er der også Grubbe, Ejdum og Luca er hjemvendt - og Fenger er vel også at regne som en fra akademiet...

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    nu hørte jeg lige BTs transfer podcast...de spekulere i målmænd til fck - en backup til gabara og der er der en (tror det var en lytter) der bragte HC op.

- Men hvad med Martin Hansen? Forudsat han er skadesfri og de står og skal bruge en erfaren målmand??....bare en tanke mens vi venter

Leave a comment:

• Wessels er en mur
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...r-i-anderlecht

efterspørgslen må da stige … ??
    Nu har ham Lissens jo ikke spillet et eneste minut i sæsonen, og han har kun været på bænken to gange. Jeg tror ikke han har den store indflydelse på om de vil prøve at hente Helander.

Leave a comment:

• Striwetforlivet!
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
    Hvad er OB uden en grad af sentimentalitet?

Sådan cirka det vi ser nu: En fuldstændig ligegyldig bundklub uden identitet, der sender bud rundt på alskens spillere.

Jeg har været med siden slutfirserne, og jeg har aldrig været så distanceret og tæt på uinteresseret i OB som nu.
    Er vi ikke tæt på at en 1/3 af truppen består af akademister?

Leave a comment:

• Striwetforlivet!
    replied
    Det er kun navne BT har hørt sat i forbindelse med os, de har ikke kunne få noget bekræftet.
    De to der. Det er altså solide signings i min bog.

Leave a comment:

• Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Så kan vi vidst godt afskrive at Helander ryger til Anderlecht

https://bold.dk/fodbold/stillinger/b...-pa-ny-stopper
    https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...r-i-anderlecht

efterspørgslen må da stige … ??

Leave a comment:

Working...
X