Oprindeligt indsendt af mckellberg
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet vinteren 2024
Collapse
X
-
-
Mickelson har spillet et par superkampe som venstre back.
Jeg synes dog vi skal sælge. Jeg tror ikke SK vil bruge ham fast og slet ikke på langt sigt. Mickelson har ikke mange indlæg i sig (som vi prioriterer) fra venstresiden.
Desuden er han åbenbart løntung.
Vi skal skrive med McCoy.
Synes 2-3 millioner er halvbilligt, men timingen er fin for os, vi vil gerne slanke truppen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægMickelson har spillet et par superkampe som venstre back.
Jeg synes dog vi skal sælge. Jeg tror ikke SK vil bruge ham fast og slet ikke på langt sigt. Mickelson har ikke mange indlæg i sig (som vi prioriterer) fra venstresiden.
Desuden er han åbenbart løntung.
Vi skal skrive med McCoy.
Synes 2-3 millioner er halvbilligt, men timingen er fin for os, vi vil gerne slanke truppen.
Desuden er timingen dårlig for os. Hvis Owusu ender med at sidde ude, så kan vi ende med at spille med Grubbe i nogle meget afgørende kampe. Nej tak. Ikke med det katastrofale niveau han viste i 2023. Hvis vi skal sælge Mickelson, så må det blive til sommer. Og så synes jeg vi skal stile efter at få lidt mere end 2-3 millioner for ham.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
Der var også en vedvarende myte om at Khemdee kunne sælges for store penge i Asien fordi han havde gjort det godt i en turnering der. Jeg tror i virkeligheden det e ri den forbindelse, at der også er opstået den forestilling (som også indimellem bliver gentaget i SfÅ for eksempel), at det derfor er muligt at sælge Mickelson for flere penge end han ellers ville kunne sælges for. Men udover Kina og til dels Japan er der vel ikke særlig mange penge i asiatisk fodbold (og det er slet ikke sikkert, Mickelson har den store lyst til at tage sin karriere i den retning). Med Khemdee holdt det jo heller ikke vand - og det vil ikke undrer mig, hvis de rygter/den opfattelse primært stammer fra Khemdees agent, vores allesammens elskede cafeejer.
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/gene...eret-i-dansker
jeg bilder mig ikke ind at NM bliver det næste store OB salg, men at sende ham afsted for 2 mill. giver imo ingen mening.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
Hov, her var den. Top 6 sorry.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
Spændende hvor bold har sine kilder fra, jeg vil nok tage den med et gran salt og tænker ihvertfald ikke at NM tjener mere end BP, Trybull, Owusu og Rami. Derudover tror jeg generelt at klubben har tyndet ud i de dyreste kontrakter, så det at ligge i laget 5-10 over lønninger betyder ikke nødvendigvis at man er på en kæmpe kontrakt.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlægSært forløb.
Som klassisk back er han ikke god nok defensivt. Som wingback i en 5-2-3 er han klart bedste bud på en offensiv back, der kan udfordre1:1. Owusu har slet ikke dét offensive drive.
Var det ikke for fokus på indlæg ville han også være at foretrække i venstresiden.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægSynes faktisk vi er tynde på backs så giver ingen mening at sælge. Der går ikke lang tid før der bliver brug for ham."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
A hva?!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
Jeg har skrevet før, at jeg finder ham svært overvurderet. Det lyder til, at han er begyndt at vise noget her i opstarten, som jeg ikke har fulgt meget. Ser NM som et væsentligt stærkere kort offensivt, da han kan sætte en mand. Det har jeg til gode at se Owusu gøre. Den Owusu jeg så spillede bolden tilbage 9/10 gange ig virkede tung.
Omvendt synes jeg Mickelson nok er den mest sikre af vores backs rent defensivt. Det siger så også en del da jeg ikke vil kalde ham decideret stærk på det punkt.
- Likes 6
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
Jeg er ikke enig i den. Owusu er måske nok blevet en smule overvurderet ift. hans reelle produktion. Især hans indlæg har været sløje. Men synes klart, at han er den af vores backs med mest fart og accelleration. Aka. evnen til at sætte en mand.
Omvendt synes jeg Mickelson nok er den mest sikre af vores backs rent defensivt. Det siger så også en del da jeg ikke vil kalde ham decideret stærk på det punkt.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægSynes faktisk vi er tynde på backs så giver ingen mening at sælge. Der går ikke lang tid før der bliver brug for ham.
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
- Likes 1
Comment
-
Helander lukker ingen døre (men har heller ikke fået noget udspil fra BW endnu): https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...rer-ikke-noget
Comment
Comment