Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Philip Helander tråden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Philip Helander tråden

    Måske lidt omsonst at lave denne tråd. Det lugter langt væk af at vi kun har ham denne sæson

    https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...n-var-der-ikke
    Last edited by fmprOB; 13-10-2023, 09:07.

    #2
    Han er helt sikkert væk igen snart. Det er er vidnesbyrd om, hvor svagt et hold BW/NT havde klar til til sæsonstart, og hvor meget det kunne have gjort, hvis man havde prioriteret en lederskikkelse på ordentlige kontrakter til hver kæde frem for talrige lottokuponer.

    Jeg forstår godt, at vi ikke skal købe os til succes - det løb er kørt og for mig er det heller ikke efterstræbeligt, men man kan altså heller ikke spare sig i top 6 og udelukkende tænke i transferfri lottokuponer med henblik på videresalg.

    Der skal være en balance.

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
      Han er helt sikkert væk igen snart. Det er er vidnesbyrd om, hvor svagt et hold BW/NT havde klar til til sæsonstart, og hvor meget det kunne have gjort, hvis man havde prioriteret en lederskikkelse på ordentlige kontrakter til hver kæde frem for talrige lottokuponer.

      Jeg forstår godt, at vi ikke skal købe os til succes - det løb er kørt og for mig er det heller ikke efterstræbeligt, men man kan altså heller ikke spare sig i top 6 og udelukkende tænke i transferfri lottokuponer med henblik på videresalg.

      Der skal være en balance.
      Hørt......men pilen peger vel også opad i OB! Vi ved dog reelt ikke om BW har haft så stramme rammer at vinduet var det muliges kunst, og det først er her hvor Lokummet for alvor brænder at "sportsudvalget har givet grønt lys til at splashe lidt ud...
      Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

      Comment


        #4
        Det er nu meget normalt at spillere skriver at de på et tidspunkt gerne vil hjem.
        Det virker omsonst at allerede nu afskrive ham...

        Comment


          #5
          Jeg får altså tics når man ikke staver spilleres navne korrekt, altså som i FILIP Helander

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
            Jeg får altså tics når man ikke staver spilleres navne korrekt, altså som i FILIP Helander
            Sorry men kan ikke ændre det desværre

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af O´nse Se indlæg
              Det er nu meget normalt at spillere skriver at de på et tidspunkt gerne vil hjem.
              Det virker omsonst at allerede nu afskrive ham...
              altså regner ikke med at vi kan holde på ham, men fordi han taler varmt om Malmø behøver jo ikke udelukke 2 år mere i Odense. Man har da lov at håbe lidt endnu...

              - hvis han er nået en alder hvor han begynder at vende sigtekornet hjemad - så er Odense jo ikke så langt fra Sverige. Det kunne jo tale for at han ikke vil rykke teltpælene og familien op endnu engang og tage på et (nok mere økonomisk attraktivt) eventyr. Og passer det så ikke med Malmø så måske...

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                Han er helt sikkert væk igen snart. Det er er vidnesbyrd om, hvor svagt et hold BW/NT havde klar til til sæsonstart, og hvor meget det kunne have gjort, hvis man havde prioriteret en lederskikkelse på ordentlige kontrakter til hver kæde frem for talrige lottokuponer.

                Jeg forstår godt, at vi ikke skal købe os til succes - det løb er kørt og for mig er det heller ikke efterstræbeligt, men man kan altså heller ikke spare sig i top 6 og udelukkende tænke i transferfri lottokuponer med henblik på videresalg.

                Der skal være en balance.
                Helt enig. Vi må snart have lært lektien. Gigovic og jebali ryger i vinterpausen og erstattes ikke af noget tilsvarende. I sommers ryger igen profiler som ikke erstattes af noget tilsvarende. Det er så vigtigt at vi får de her store profiler ind, de unge kan læne sig op af. Nu har vi eksempelvis Adelgaard og Slotsager i forsvaret. De har så haft BP at læne sig op af dernede, som slet ikke har holdt niveau. Det kommer til at være guld værd at de nu har fået en Helander derned, som bare har to-tre klasser mere.

                Comment


                  #9
                  Er det helt urealistisk med en forlængelse, hvis han føler sig godt tilpas i Danmark? Han er trods alt 30, og en mere permanent retur til Skandinavien er vel ikke helt utænkeligt. Derudover har han da fået bevist, at det ikke er umuligt at tilspille sig en plads i landsholdstruppen når man tørner ud for OB.

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                    Er det helt urealistisk med en forlængelse, hvis han føler sig godt tilpas i Danmark? Han er trods alt 30, og en mere permanent retur til Skandinavien er vel ikke helt utænkeligt. Derudover har han da fået bevist, at det ikke er umuligt at tilspille sig en plads i landsholdstruppen når man tørner ud for OB.
                    Han er svensk landsholdspiller så mange agenter vil sikkert forsøge at tjene penge på ham.
                    Hvis han bliver glad for Odense og OB og beskattes med forskerskat (sygt) er der nok en lille mulighed. Men han er altså fra en hylde som han har næsten for sig selv.

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                      Er det helt urealistisk med en forlængelse, hvis han føler sig godt tilpas i Danmark? Han er trods alt 30, og en mere permanent retur til Skandinavien er vel ikke helt utænkeligt. Derudover har han da fået bevist, at det ikke er umuligt at tilspille sig en plads i landsholdstruppen når man tørner ud for OB.
                      Det kommer nok helt an på hvordan vi klarer os. Fortsætter han på det her niveau, men ender vi fortsat i et ligegyldigt ingenmandsland, så er han jo fortid. Hvis ikke Malmø har plads, så har et andet hold med europacup på programmet nok højere prioritet for ham. Det er alpha omega at vi præsterer noget, hvis vi skal holde på klassespillere. Det ser vi jo også med de profiler som har forladt os indenfor de seneste 12 måneder. Det er profil efter profil, som bare får bedre muligheder uanset om de så er 20 eller 30 år.

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                        Det kommer nok helt an på hvordan vi klarer os. Fortsætter han på det her niveau, men ender vi fortsat i et ligegyldigt ingenmandsland, så er han jo fortid. Hvis ikke Malmø har plads, så har et andet hold med europacup på programmet nok højere prioritet for ham. Det er alpha omega at vi præsterer noget, hvis vi skal holde på klassespillere. Det ser vi jo også med de profiler som har forladt os indenfor de seneste 12 måneder. Det er profil efter profil, som bare får bedre muligheder uanset om de så er 20 eller 30 år.
                        Det er også min tanke at vi som minimum skal i top6 hvis vi skal have en "kinamands" chance for at forlænge aftalen med Filip. Han har overrasket mig ganske meget og frygten for om hans fysik kunne klare strabadserne var klar hos mig. Han viser dog tydeligt at han er en markant opgradering fra BP. Filip er tydeligvis den forsvarsgeneral som var ønsket med BP da han blev hentet.

                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          #13
                          Fordi han melder han gerne vil tilbage til Malmø på et tidspunkt.
                          er det jo ikke ens begyndende med han ryger til sommer.
                          tror da heller Eriksen eller falk lander til sommer fordi de har udtalt de gerne vil slutte i OB.
                          rolig nu drenge.
                          lad os se hvad det ender med

                          Comment


                            #14
                            Ikke et ord om Filip Helander selvom han fik 90 min

                            https://bold.dk/fodbold/stillinger/v...vensk-testsejr

                            Meget vigtigere at skrive en klam FCK artikel om Claesson

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Ikke et ord om Filip Helander selvom han fik 90 min

                              https://bold.dk/fodbold/stillinger/v...vensk-testsejr

                              Meget vigtigere at skrive en klam FCK artikel om Claesson
                              Men hvor er det fedt vi har fået sådan en boss til OB. Helt givet tjener vi ikke en krone på ham og har ham nok kun til sommer, men hvor håber jeg at hans klasse og professionalisme kan smitte af, så vi forstår vigtigheden af at få tilknyttet spillere på den hylde fremadrettet.

                              Comment

                              Working...
                              X