Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Philip Helander tråden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Ikke et ord om Filip Helander selvom han fik 90 min

    https://bold.dk/fodbold/stillinger/v...vensk-testsejr

    Meget vigtigere at skrive en klam FCK artikel om Claesson
    https://bold.dk/fodbold/stillinger/e...var-sjovt-igen

    Comment


      #17
      Når den svenske landstræner udtager Filip "selvom"(burde være på grund af...) at han spiller i OB, giver det absolut et håb om at han kan finde på at forlænge.
      Det er selvfølgelig mange faktorer der spiller ind og hvis han gør sig meget bemærket, kan det være at udlandet trækker igen og der kan vi nok ikke være med økonomisk, men ellers tror jeg absolut at OB har en "pakke" der kan passe Helander og at vi lønmæssigt kan være med, hvis vi sammenligner os med Malmø.

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af O´nse Se indlæg
        Når den svenske landstræner udtager Filip "selvom"(burde være på grund af...) at han spiller i OB, giver det absolut et håb om at han kan finde på at forlænge.
        Det er selvfølgelig mange faktorer der spiller ind og hvis han gør sig meget bemærket, kan det være at udlandet trækker igen og der kan vi nok ikke være med økonomisk, men ellers tror jeg absolut at OB har en "pakke" der kan passe Helander og at vi lønmæssigt kan være med, hvis vi sammenligner os med Malmø.
        Jeg har det lige omvendt. Det at han bliver udtaget til landsholdet, spiller fantastisk og måske holder sig skadesfri gør at vi ikke har en kinamands chance for at beholde ham. Store klubber vil stå i kø med store checks og europakampe som lokkemiddel. Og han tager selvfølgelig videre i sin karriere

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Jeg har det lige omvendt. Det at han bliver udtaget til landsholdet, spiller fantastisk og måske holder sig skadesfri gør at vi ikke har en kinamands chance for at beholde ham. Store klubber vil stå i kø med store checks og europakampe som lokkemiddel. Og han tager selvfølgelig videre i sin karriere
          og det er vanvittigt frustrerende.

          MEN kan han hjælpe OB til at overleve så tror jeg desværre vi må æde den. Ligesom med gigo sidste år, han var en vigtig del af de point der blev skrabet sammen over efteråret, og kan helander hjælpe til at få stabiliseret forsvaret så tager jeg den.

          Det er kortsigtet men vi er desværre bare nederst i fødekæden.

          Comment


            #20
            Jeg tror ikke et sekund på at vi formår at forlænge med Helander. Holder han sig skadesfri og bliver ved med at spille er han en spiller der med garanti får flere af de “større” klubber ud af busken - lur mig om ikke FC klubberne samt Malmø får strikket tilbud sammen. Håbet må være at han ryger til en større liga, men for mig stinker det lidt af en kommende FCK’er.

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Jeg har det lige omvendt. Det at han bliver udtaget til landsholdet, spiller fantastisk og måske holder sig skadesfri gør at vi ikke har en kinamands chance for at beholde ham. Store klubber vil stå i kø med store checks og europakampe som lokkemiddel. Og han tager selvfølgelig videre i sin karriere
              Som jeg skriver: Det er selvfølgelig mange faktorer der spiller ind og hvis han gør sig meget bemærket, kan det være at udlandet trækker igen...

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af O´nse Se indlæg

                Som jeg skriver: Det er selvfølgelig mange faktorer der spiller ind og hvis han gør sig meget bemærket, kan det være at udlandet trækker igen...
                Rent teknisk er han allerede i udlandet

                Go' weekend

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
                  Jeg tror ikke et sekund på at vi formår at forlænge med Helander. Holder han sig skadesfri og bliver ved med at spille er han en spiller der med garanti får flere af de “større” klubber ud af busken - lur mig om ikke FC klubberne samt Malmø får strikket tilbud sammen. Håbet må være at han ryger til en større liga, men for mig stinker det lidt af en kommende FCK’er.
                  Det har jeg godt nok svært ved at se. De har i forvejen et ældre forsvar og Helander runder 31 inden næste sæson.

                  - Selvfølgelig kan der opstå et problem for dem der skal løses nu og her, eks Boilsen der går i stykker - er jo sket før. Så tror faktisk ikke så meget på han rykker til en anden dansk klub hvis det er - så tænker mere det handler om om han vil helt hjem.

                  Comment


                    #24
                    Onkel Niels må bevise, at han vil OB og komme med en kuffert fyldt med penge...

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
                      Onkel Niels må bevise, at han vil OB og komme med en kuffert fyldt med penge...
                      Det er nok bedre, at det er en anden end Onkel Niels, der kommer med en kuffert

                      Men stopper her, da det jo åbenbart er et emne, som skal i off topic og ikke er OB relateret...

                      Comment


                        #26
                        Helander starter inde idag igen for Sverige. Ved siden af Lindeløf. Håber godt nok at han kan holde til alle disse kampe så kort tid efter han er vendt tilbage. Med hans skadeshistorik i mente.

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Helander starter inde idag igen for Sverige. Ved siden af Lindeløf. Håber godt nok at han kan holde til alle disse kampe så kort tid efter han er vendt tilbage. Med hans skadeshistorik i mente.
                          Om ikke andet må man have kæmpe respekt for manden. At han kan være skadet i det meste af et år, og derefter bare vade ind på det svenske landshold på trods af at han spiller for en bundklub i Danmark. Jeg tænker det siger en del om hans karakter.

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

                            Om ikke andet må man have kæmpe respekt for manden. At han kan være skadet i det meste af et år, og derefter bare vade ind på det svenske landshold på trods af at han spiller for en bundklub i Danmark. Jeg tænker det siger en del om hans karakter.
                            Nu er Sverige også en bundklub

                            Comment


                              #29
                              Meget tragisk afslutning på den kamp

                              Comment


                                #30
                                Det er uvirkeligt. Vi er 2023. Utroligt det stadig sker og at det sker så ofte.

                                Comment

                                Working...
                                X