Ros ! Det var dejlig stemning på stiften. De flag gør også en rigtig god forskel!
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Nyt område til aktivt stemningsskabende fans på tribunen
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Richard Se indlægRos ! Det var dejlig stemning på stiften. De flag gør også en rigtig god forskel!
Kunne det hjælpe hvis vi lokkede de gutter som står helt oppe til bare at rykke lidt ned ?817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlægStemningen var desværre meget svingende igår.. Jeg ser (igen) en stor del af problemet i at der ikke er nok folk i området. Hvad kan vi gøre bedre?
Tværtimod kan for meget læggen pres virke omvendt.Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlægStemningen var desværre meget svingende igår.. Jeg ser (igen) en stor del af problemet i at der ikke er nok folk i området. Hvad kan vi gøre bedre?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlægSynes det virker som om, at mange stiller sig i området, fordi der ikke er plads ellers på stiften, selvom de ingen intentioner har om at deltage aktivt. Så de aktive kommer til at stå alt for spredt. Synes området er for stort.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlægErkende vi er I Odense. Fynboer er anderledes og det bliver aldrig som i Brøndby osv.
Tværtimod kan for meget læggen pres virke omvendt.
når jeg er på stadion sidder jeg yderligt på stiften og råber og skriger lidt med jævne mellemrum som så mange andre. Klapper osv.
Det er jo gennerelt unge mennesker der står for stemningen. I hverttilfælde hvis du spørger Mourinho's fans. Chelsea oplever nemlig det samme
http://tipsbladet.dk/nyhed/chelsea-f...-tavst-stadion
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlægErkende vi er I Odense. Fynboer er anderledes og det bliver aldrig som i Brøndby osv.
Tværtimod kan for meget læggen pres virke omvendt.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægSynes nu det handler om at erkende at Odense ikke er anderledes end alle andre klubber... (minus et par stykker)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlægJeg synes vores stemning for 2-3 sæsoner siden var flere niveauer over hvad den er idag. Så jeg vil ikke give dig ret i at "vi kan ikke bedre". Det kan lade sig gøre, som vi har bevist før!
Derudover er antallet af stemningsskabere bare blevet mindre pga. 3-4 sløje år.
Når resultaterne kommer igen skal det nok vende stille og roligt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægDet handler nok om, at familiefædrene med børn er landet på Stiften pga. det billige sæsonkort.
Derudover er antallet af stemningsskabere bare blevet mindre pga. 3-4 sløje år.
Når resultaterne kommer igen skal det nok vende stille og roligt.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlægJeg synes vores stemning for 2-3 sæsoner siden var flere niveauer over hvad den er idag. Så jeg vil ikke give dig ret i at "vi kan ikke bedre". Det kan lade sig gøre, som vi har bevist før!Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægOB kører nu på 3. år med manglende resultater og uden tegn på bedring. En kamp som skal vindes for at nedrykningspøgelset kan begraves for en stund er OB ikke i nærheden af at dominere og kampen kunne sagtens være tabt, hvis ikke et mål var blevet annulleret (hvorfor er der i øvrigt ikke gang i dommerfejltråden efter denne kamp....?).
OB har ikke vundet på hjemmebane siden d. 8. maj 2014. Det er snart 5 måneder siden. Før det vandt OB hjemme d. 22. februar. Med andre ord: 2 hjemmebane sejre siden 22. februar i 12 forsøg. Jeg kan godt forstå at det er nærmest umuligt at holde gejsten - især fordi der ingen fremgang er at spore - det ser endnu mere sort ud efter kampen i går end i de to foregående sæsoner, som var slemme i sig selv!
Fanaktionen i Ådalen var jo et glimrende eksempel. Det blev budt velkommen med tommelfingre ned af og stemplet som noget negativt ladet som koret herinde ikke ville deltage i med mindre hele præmissen blev lavet om og der blev lovet at man ikke ville medbringe negative bannere eller komme med negative tilråb. Faktum er blot at for få sætter præg med deres holdninger, og så er det jo dem som råber højest der bliver hørt. PT er der bare for få der råber, og der må man endnu engang takke de aktive fans som forsøger (bla. med fremmøde til træning) frem for at sable initiativer ned.
Så hvad skulle det hjælpe at udvide stemningsområde, hvad skal det hjælpe at synge med når der ikke er capo, hvad skal det hjælpe at tage på udebane når der ingen officiel bustur er eller nogle andre end dig der synger ? Vend den om - Hvad skal det hjælpe hvis ikke du gør det ?
Comment
Comment