Jeg er også på det hold som har flyttet sig ud til siden med stadig deltager lidt med sang og klap . Jeg er rykket ud af samme grund som flere andre , den lidt for " offensive " attitude fra de unge folk som selvfølgelig i god mening prøver at opildne til mere larm . Men som det nævnes så bliver man på et tidspunkt for gammel til at syntes om den fremtoning . Derfor bidrager jeg ideen om at vi gamle gnavne mænd indtager et område bag de mest aktive og derfra yder støtte i det omfang vi nu kan .
Jeg er desuden enig i at det er på tide med nogle nye sange . Det må gerne være en sang som er enkel lidt ala pippi sangen som alle kan synge med på og ikke med 13 vers , da jeg tror det så er lettere at få flere med ud i siderne .
Lad os kigge rundt i Europa og se om der er noget vi kan tage til os . Der kan sagtens findes på sværere sange samtidig men der skal være det rette mix .
Pt er det kun " Kom alle mand" som er nem og enkel nok til at få ikke stemmingsskabende folk lidt med .
Jeg er desuden enig i at det er på tide med nogle nye sange . Det må gerne være en sang som er enkel lidt ala pippi sangen som alle kan synge med på og ikke med 13 vers , da jeg tror det så er lettere at få flere med ud i siderne .
Lad os kigge rundt i Europa og se om der er noget vi kan tage til os . Der kan sagtens findes på sværere sange samtidig men der skal være det rette mix .
Pt er det kun " Kom alle mand" som er nem og enkel nok til at få ikke stemmingsskabende folk lidt med .
Comment