Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nyt område til aktivt stemningsskabende fans på tribunen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Ros ! Det var dejlig stemning på stiften. De flag gør også en rigtig god forskel!

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
      Ros ! Det var dejlig stemning på stiften. De flag gør også en rigtig god forskel!
      Betydelig fremgang ift Sønderjyske kampen . Flagene gav en super effekt . Men der er stadig lang vej til et nogenlunde niveau .
      Kunne det hjælpe hvis vi lokkede de gutter som står helt oppe til bare at rykke lidt ned ?
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        #48
        Var god stemning, men ja mod sønderjyske, at man ikke kan lave stemning uden megafon og tromme ? det burde man kunne, men ja igår rigtig god stemning :) sådan skal det MINIMUM være hver gang

        Comment


          #49
          Stemningen var desværre meget svingende igår.. Jeg ser (igen) en stor del af problemet i at der ikke er nok folk i området. Hvad kan vi gøre bedre?

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg
            Stemningen var desværre meget svingende igår.. Jeg ser (igen) en stor del af problemet i at der ikke er nok folk i området. Hvad kan vi gøre bedre?
            Det lignede da ellers at Stiften var godt fyldt... Men måske bare ikke med de "rigtige"

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg
              Stemningen var desværre meget svingende igår.. Jeg ser (igen) en stor del af problemet i at der ikke er nok folk i området. Hvad kan vi gøre bedre?
              Erkende vi er I Odense. Fynboer er anderledes og det bliver aldrig som i Brøndby osv.
              Tværtimod kan for meget læggen pres virke omvendt.
              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

              OB - engang var vi gode

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg
                Stemningen var desværre meget svingende igår.. Jeg ser (igen) en stor del af problemet i at der ikke er nok folk i området. Hvad kan vi gøre bedre?
                Synes det virker som om, at mange stiller sig i området, fordi der ikke er plads ellers på stiften, selvom de ingen intentioner har om at deltage aktivt. Så de aktive kommer til at stå alt for spredt. Synes området er for stort.

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlæg
                  Synes det virker som om, at mange stiller sig i området, fordi der ikke er plads ellers på stiften, selvom de ingen intentioner har om at deltage aktivt. Så de aktive kommer til at stå alt for spredt. Synes området er for stort.
                  Det har også altid været min opfattelse. Det er blot blevet endnu værre efter at stå-plads området blev udviddet

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                    Erkende vi er I Odense. Fynboer er anderledes og det bliver aldrig som i Brøndby osv.
                    Tværtimod kan for meget læggen pres virke omvendt.
                    Enig. Jeg er selv over 40 og er blevet for gammel til at stå der i midten..
                    når jeg er på stadion sidder jeg yderligt på stiften og råber og skriger lidt med jævne mellemrum som så mange andre. Klapper osv.

                    Det er jo gennerelt unge mennesker der står for stemningen. I hverttilfælde hvis du spørger Mourinho's fans. Chelsea oplever nemlig det samme
                    http://tipsbladet.dk/nyhed/chelsea-f...-tavst-stadion

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                      Erkende vi er I Odense. Fynboer er anderledes og det bliver aldrig som i Brøndby osv.
                      Tværtimod kan for meget læggen pres virke omvendt.
                      Synes nu det handler om at erkende at Odense ikke er anderledes end alle andre klubber... (minus et par stykker)
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                        Synes nu det handler om at erkende at Odense ikke er anderledes end alle andre klubber... (minus et par stykker)
                        Jeg synes vores stemning for 2-3 sæsoner siden var flere niveauer over hvad den er idag. Så jeg vil ikke give dig ret i at "vi kan ikke bedre". Det kan lade sig gøre, som vi har bevist før!

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg
                          Jeg synes vores stemning for 2-3 sæsoner siden var flere niveauer over hvad den er idag. Så jeg vil ikke give dig ret i at "vi kan ikke bedre". Det kan lade sig gøre, som vi har bevist før!
                          Det handler nok om, at familiefædrene med børn er landet på Stiften pga. det billige sæsonkort.
                          Derudover er antallet af stemningsskabere bare blevet mindre pga. 3-4 sløje år.
                          Når resultaterne kommer igen skal det nok vende stille og roligt.

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                            Det handler nok om, at familiefædrene med børn er landet på Stiften pga. det billige sæsonkort.
                            Derudover er antallet af stemningsskabere bare blevet mindre pga. 3-4 sløje år.
                            Når resultaterne kommer igen skal det nok vende stille og roligt.
                            my words
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg
                              Jeg synes vores stemning for 2-3 sæsoner siden var flere niveauer over hvad den er idag. Så jeg vil ikke give dig ret i at "vi kan ikke bedre". Det kan lade sig gøre, som vi har bevist før!
                              Det er jeg enig i, men tiderne skal bare være til det, og i tider som disse er det bare sløjere... men til gengæld er FcM begyndt at opfinde deres egne sange...
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                                OB kører nu på 3. år med manglende resultater og uden tegn på bedring. En kamp som skal vindes for at nedrykningspøgelset kan begraves for en stund er OB ikke i nærheden af at dominere og kampen kunne sagtens være tabt, hvis ikke et mål var blevet annulleret (hvorfor er der i øvrigt ikke gang i dommerfejltråden efter denne kamp....?).

                                OB har ikke vundet på hjemmebane siden d. 8. maj 2014. Det er snart 5 måneder siden. Før det vandt OB hjemme d. 22. februar. Med andre ord: 2 hjemmebane sejre siden 22. februar i 12 forsøg. Jeg kan godt forstå at det er nærmest umuligt at holde gejsten - især fordi der ingen fremgang er at spore - det ser endnu mere sort ud efter kampen i går end i de to foregående sæsoner, som var slemme i sig selv!
                                Det stikker meget dybere end manglende resultater. Det har også at gøre med den kurs man har ført overfor mangfoldigheden. OB har kørt en meget hård linie de sidste 7-8 år. Og den officielle fanbase (som heller ikke er eller nogensinde har været eksisterende) har et ønske om at konformitere fanbasen. Da man mener at alle udtryk fra fanskaren svare direkte tilbage på dem som personer. Det har de hørt i medierne og af OBs ledelse. Dette har gjort at man har stemplet den aktive fanbase som uønsket, fordi det fylder og giver støj. Mange vil betragte det her som den evindelige klagesang fra en tidl. uofficiel men sidst grundlaget for stemning blev skabt i Odense var vi hverken i top 3 el. 4 men roede rundt på placeringer som nu. Så resultaterne har intet med fanscenen at gøre i det uofficielle miljø. Men når man ikke har et officielt miljø som er stemningsskabende (og ved godt der sidder nogle få men i stedet for at føle jer ramt, så husk dette er en hård generelisering) jamen så er det jo lige så sløjt som før 2002 !
                                Fanaktionen i Ådalen var jo et glimrende eksempel. Det blev budt velkommen med tommelfingre ned af og stemplet som noget negativt ladet som koret herinde ikke ville deltage i med mindre hele præmissen blev lavet om og der blev lovet at man ikke ville medbringe negative bannere eller komme med negative tilråb. Faktum er blot at for få sætter præg med deres holdninger, og så er det jo dem som råber højest der bliver hørt. PT er der bare for få der råber, og der må man endnu engang takke de aktive fans som forsøger (bla. med fremmøde til træning) frem for at sable initiativer ned.

                                Så hvad skulle det hjælpe at udvide stemningsområde, hvad skal det hjælpe at synge med når der ikke er capo, hvad skal det hjælpe at tage på udebane når der ingen officiel bustur er eller nogle andre end dig der synger ? Vend den om - Hvad skal det hjælpe hvis ikke du gør det ?

                                Comment

                                Working...
                                X