Oprindeligt indsendt af Online
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Træneremner
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
Nå det er du mener med tidligere cheftrænere
Hvilke tidligere assistenter, vil du så have, hvis han ikkke må have haft en rolle som cheftræner?
De har vel stadigvæk ambitioner (og tager vel bare jobbet i mangel af bedre), så ser ikke den store fremtid i det. Men håber jeg tager fejl. Vel også derfor de andre adspurgte trænere ville have deres egne teams med !
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Tror bare det er svært at få en cheftræner uden erfaring til at have assistenter med den erfaring. Der var jo en grund til at både HH og KE søgte væk.
De har vel stadigvæk ambitioner (og tager vel bare jobbet i mangel af bedre), så ser ikke den store fremtid i det. Men håber jeg tager fejl. Vel også derfor de andre adspurgte trænere ville have deres egne teams med !
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæghttps://www.bt.dk/fodbold/kaempe-per...-succestraener
Engstrøm har vidst også fået buddet som assistenttræner.
Vil han ikke have været bedre som chef end Assistent?
Masser af succes på U19 og man ønskede/ønsker flere talenter og kultur på 1. holdet fra talentmassen .."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Tror bare det er svært at få en cheftræner uden erfaring til at have assistenter med den erfaring. Der var jo en grund til at både HH og KE søgte væk.
Kim Engstrøm er et andet sted, og jeg forstår godt han vil forfølge cheftrænergerningen i stedet for at træde ind hos vores rodebutik, som den ser ud lige nu.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Nu har HH haft et cheftrænerjob, hvor han ikke lykkedes i en mindre klub end vores. Så tror jeg man har selvindsigt nok til at vide man næppe står med gode kort på hånden til et attraktivt cheftrænerjob i fremtiden. Så kan det selvfølgelig fortsat være han har cheftrænerambitioner og selvfølgelig vil byde sig til, hvis SK ikke lykkedes, men han vil jo ikke få noget ud af at fremstå illoyal overfor SK så længe det er ham der svinger taktstokken.
Kim Engstrøm er et andet sted, og jeg forstår godt han vil forfølge cheftrænergerningen i stedet for at træde ind hos vores rodebutik, som den ser ud lige nu.
OB har brug for fornyelse og nye øjne på og ingen i det trænerteam vil komme med noget nyt.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
Jeg kan godt lide både Søren Krogh, Hjortebjerg og HH som trænere, jeg er bare nået til et punkt hvor der skal til at ske noget andet med OB end det der er foregået de sidste mange år og at samle alle de 3 i et trænerteam er garanteret helt fint, men så frygter jeg bare at vi om et halvt år står med nøjagtig de samme problemer som vi gør nu og som vi gjorde for et halvt år siden.
OB har brug for fornyelse og nye øjne på og ingen i det trænerteam vil komme med noget nyt.
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
Jeg kan godt lide både Søren Krogh, Hjortebjerg og HH som trænere, jeg er bare nået til et punkt hvor der skal til at ske noget andet med OB end det der er foregået de sidste mange år og at samle alle de 3 i et trænerteam er garanteret helt fint, men så frygter jeg bare at vi om et halvt år står med nøjagtig de samme problemer som vi gør nu og som vi gjorde for et halvt år siden.
Jeg synes dog at SK i sin korte vikartid fik taget nogle initiativer som giver håb om at man vil forsøge i endnu højere grad at samle holdet om en kultur vi skal forfølge. Jeg har et håb om SK derfor for alvor træder ud af rollen som assistent, hvor han ikke har kunne brænde igennem med sine ideer, fordi Alm har haft en tyrkertro på at nå i mål på sin facon.
Her kan især HH spille ind med sine erfaringer fra Sønderjyske-tiden hvor de tidligere virkelig havde succes med at få et hold til at hænge sammen ud fra en sund kultur i holdet. Siden han var her sidst er det jo et helt andet hold, han skal arbejde med. Han er også selv blevet en mere moden træner og kan måske hjælpe SK med indspil til at samle holdet yderligere. Hjortebjerg får forhåbentlig trumfet lidt mere igennem på de fornemme taktiske egenskaber, som man har hørt han besidder. Han har jo været sat lidt udenfor under Alm.
- Likes 2
Comment
Comment