Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - Silkeborg 18/9/2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af MiXiM Se indlæg

    Der er da soergeligt at du foeler saadan, man kan ikke bebrejde dig for at vaere traet at tingene.

    Men vi har vel vaeret en koebeklub I mange aar, og var vel mere en koebe klub foer/med djemba djema og co hvor vi brugte langt over evne. I det mindste er vi da ved at vaere en klub I balance oekonomisk med en god undgoms afdeling der investeres I og jeg tror/haaber paa at vi over de naeste aar vil se en stoerre investering I holdet igen, hvis vi kan skabe balance med et par gode salg per aar. Nu kan du I det mindste se ungdomshold der spiller med I toppen af deres ligaer, med et par talenter I blandt ;)

    Jeg ved du ikke er tilhaenger af at give Alm skylden, og han har jo heller ikke hele skylden. Men mener du at Alm har forbedret noget I mens han har vaeret her?

    Jeg er helt enig I at vi ikke har top top trup, men syntes den er bedre end som den praesterer, og det er Alms skyld, da ansvaret for at spillerne praesterer deres bedste altid, er Hans. Vores bund nivaeu er sinpelthen for lavt og det maa da ogsaa vaere Alms ansvar. Hvorfor er det at ingen spillere under Alm har spillet som et hold?
    Næ, Alm har ikke forbedret noget. Det er fint tid til en ny træner.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
      Alm ser skidt ud i studiet. Han er måske ved at se i øjnene at de andre hold har bedre trænere .
      Tænker du fejler der. Tror Alm er for stædigt for sådan en selvindsigt. Gætter mere det er at han får en ide om at mange andre ser ham som ligaens ringeste træner og at BW kunne tilslutte sig der.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Det hedder nederlag kan kun tilskrives Alm. At man vælger at stille med Paulsen og Adelgaard efter hvad De har præsteret i sæsonen indtil videre, burde betyder øjeblikkelig opsigelse!!

        ALM RAUS!!!
        https://scontent.frke1-1.fna.fbcdn.n...4A&oe=66483523

        Comment


          Vi snakkede med en meget skuffet Bashkim Kadrii efter nederlaget til Silkeborg.

          Bashkim: Piftekoncert var fuldt fortjent - OBstruktion

          Comment


            ALM RAUS
            PAULSEN BÆNK

            Jeg har set mange ringe OB kampe, men denne her er i min top 10. Især fordi der ikke er skyggen af håb om, at det bliver bedre. Det var som om, sif i starten lagde ud med betonforsvar. Kent så med det samme hvor ringe, vi var, og kunne derefter mageligt skrue op for presset. Vores spillere virker nærmest kyste fra start, angste for at blamere sig igen. Havde vi en halv chance i hele kampen? På hjemmebane... Det var super sløjt hele vejen rundt. Måske kom Mustafic med en smule mod og mandshjerte, men det var den hovedløse hønes mandshjerte, som ingen var med på. Skulle man presse, skulle man lade være, ingen vidste hvordan. Bjørn Paulsen... definitionen af over the hill. Hvorfor er han anfører, når han overhovedet ikke formår at piske sine medspillere frem, men har rigeligt med at begrænse sin egen perlerække af fejl? Alm kan ikke skabe et slagkraftigt hold, der er overhovedet intet lederskab, hverken på eller uden for banen.

            Når vi intet kan skabe mod sif og tabe mod vejle, så må der være fuld fokus på at undgå nedrykning. Vi er nødt til at hente en træner, som kender til det game, og som har prøvet det før, nøjagtig som da Ove P fik vendt skuden.

            Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
              Alm ser skidt ud i studiet. Han er måske ved at se i øjnene at de andre hold har bedre trænere .
              Ser han ikke altid skidt ud i studiet? Nu har jeg ikke lige set aftenens indslag, men som hovedregel taler manden jo i tåger. Han smider bare tilfældige ord sammen og så bliver det så kryptisk at nogen bliver narret til at der rent faktisk er noget substans i det vrøvl der kommer ud af tumpens ansigt...
              https://scontent.frke1-1.fna.fbcdn.n...4A&oe=66483523

              Comment


                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                must win kamp....nu bagud med 3 og Alm står som forstenet på sidelinjen.
                Rolig.. lige om lidt starter en ny sæson, så tager far Bjørn på “indkøb” igen og får alle de gode spillere fra “bortgives” hylden.
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Ledelsen med NT….skal stå til regnskab for dette lort…

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
                    OB er i alvorlig fare for at rykke ud. Al logik siger mig, at den kamp i aften, var Andreas Alms sidste kamp med OB, han er, og har aldrig været den rigtige i OB.
                    Med nuværende setup har jeg også svært ved at se os som andet end maks nummer 10.
                    SIF spiller ikke engang godt, vi forære bare det hele væk og har overhovedet ingen pondus offensivt.
                    I dag toppen Alm så med slet ikke at have føling med truppen. Ejdum, Adelgaard og Selven starter alle inde. Ingen af dem burde nærme sig en startplads som de spiller i dag. Det er fornærmende at sætte sin lid til så lav kvalitet overfor et trofast publikum.
                    Når vi er nået dertil synes jeg heller ikke der er nogen vej tilbage. Alm er dead man walking. Hvis ikke er den klub jeg elsker, for langt fra de ambitioner jeg mener en klub som OB skal have for sig selv. Mit OB taber ikke på hjemmebane imod VFF, Vejle og Sif indenfor to måneder, uden det får konsekvenser for nogen af de folk der er ansvarlige for vi har et konkurrencedygtigt top 6-hold i Odense. Har det ikke det, så står jeg bare forstenet tilbage og ser frem til den dag det uundgåelige sker, nemlig at man indser Alm som den næste i rækken ikke har værktøjerne til at gøre en middelmådig trup mere end middelmådig. Nu har middelmådigheden nået det træthedspunkt, hvor det stiller og rolig daler ned imod kategorien 'dårlig'. Så fyres alm og vi svinger os op til noget relativt middelmådigt igen. Drømmer om det måske kan blive godt når den nye træner har fået tid. Store profiler sælges eller forlænger ikke deres kontrakter. Vi fortsætter i middelmådigheden indtil metaltrætheden igen indfinder sig og vi bliver dårlige og igen må foretage udskiftning på trænerbænken.
                    Det virker som en never ending story, med mindre vi en dag virkelig rammer en træner som kan noget udover det
                    sædvanlige... Eller vi faktisk indser at vi er nødt til at investere mere I truppen end det som år efter år kaster ligegyldige middelbund placeringer af sig.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                      Rolig.. lige om lidt starter en ny sæson, så tager far Bjørn på “indkøb” igen og får alle de gode spillere fra “bortgives” hylden.
                      selvf kan man altid håbe på spillere fra en højere hylde.

                      For mig at se er det træneren og eller spillestilen der skal kigges på først. SÅ dårlig mener jeg ikke vores trup bør være - men virker ærlig talt ikke til de ved hvad de skal med bolden. Og så mangler jeg noget vilje og energi (jo heller ikke første gang det kommer op...)

                      Lad os få Alm udskiftet med en træner med lidt mere energi og udstråling. Og en der måske lige får styr på forsvaret inden man begynder at kigge på angrebet. Pt kan vi jo hverken forsvarer eller skabe chancer

                      Comment


                        Tænk engang man allerede glæder sig til en ny sæson næste år.
                        hvis ikke det her cirkus i denne fodboldklub som jeg elsker snart stopper må det sgu være nok. Man henter og sælger så mange spillere, så kan det godt være man henter spillere der har et vidersalgspotientale en dag, men hvad med at hente noget der virker og som ikke er en lottokupon så NT kan tjene gode penge til sig selv.
                        Der må vel også sættes spørgsmålstegn ved BW.
                        Hvis nogle folk kan fortælle mig hvad han har gjort som faktisk har været godt vil jeg gerne hører det.
                        Kan selvfølelig også bare være vi skulle prøve at skifte træner igen igen eller bare ændrer formationen som tydeligvis ikke fungerer på nogen som helst måde….

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

                          Nej, man skal vist hedde Alm for at se det...
                          BW har vel købt ham som med følgende præsentation :

                          “ - Vi har ledt efter en spiller, der kan give os øget konkurrence om midt stopper-positionen. I Paulsen får vi en spiller, der er defensivt dygtig, som er en passioneret duel-spiller og har en udadvendt personlighed, der vil smitte af på holdet til både træning og kampe, siger Fodbolddirektør, Björn Wesström.

                          - Han har også en åbenlys styrke i sit hovedspil, der bliver et klart våben i både offensive og defensive standardsituationer. Planen er, at dette tilsammen vil løfte holdets niveau til at forsvare både kollektivt og individuelt. Jeg føler, at Bjørn Paulsen er i den kategori af spillere, man som modstander virkelig ikke kan lide, men som man virkelig gerne vil have på sit eget hold
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                            Det udtryk Bjørn Wesstrøm havde da kampen blev fløjtet af hvad mon det betød? Møde hos Thorborg?
                            Det betød at han er overrasket over kvaliteten hos egne indkøb.
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                              selvf kan man altid håbe på spillere fra en højere hylde.

                              For mig at se er det træneren og eller spillestilen der skal kigges på først. SÅ dårlig mener jeg ikke vores trup bør være - men virker ærlig talt ikke til de ved hvad de skal med bolden. Og så mangler jeg noget vilje og energi (jo heller ikke første gang det kommer op...)

                              Lad os få Alm udskiftet med en træner med lidt mere energi og udstråling. Og en der måske lige får styr på forsvaret inden man begynder at kigge på angrebet. Pt kan vi jo hverken forsvarer eller skabe chancer
                              Vi spiller med:
                              Selven
                              Deedson
                              Hajj
                              Ejdum
                              Kadrii

                              5 spillere, som lige har mødt hinanden og aldrig har vundet noget, skal få en offensiv til at fungere. Det er en total umulig opgave. Hvis man skal lave et sådan stunt, skal man hente to klassespillere, som ikke sætter en fod forkert. Men de koster penge.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlæg
                                Det er håbløst det vi er vidne til. Man har haft en enestående mulighed for st hente stærke profiler til holdet, men man vælger de billige løsninger som man tror udvikler dig og kan sælges dyrt videre.
                                Der er ingen der udvikler sig i Ådalen i disse år, man er godt og grundig ved at afvikle klubben og dens tidligere omdømme.
                                spillerne sejler rundt, uden mål og middel. Træneren står og glor og foretager sig intet.
                                Man satser benhårdt på unge spillere men det koster, det koster måske en tur i 1 div. Jeg synes det er fint at satse på egen avl og ungdom men man skal ikke være naive, og tro at Adelgaard Ejdum og Marcus Jensen kan gå ind og vende skuden. De skal have spilletid her og der men ikke mere, med mindre de brænder igennem.
                                Det er tankevækkende at spillere OB ikke kan bruge blomstre op i andre klubber, Østrøm, Klynge, Greve.
                                Der skal handling til nu Alm skal væk og Niels Frederiksen skal til. Sæt igang.

                                Håber at fansene bliver væk næste gang for klubben pisser på dem og forgøjler en masse som ikke har hold i virkeligheden. Vi er trætte af ord ord vi kræver handling og realistiske mål .

                                Tver spiller som en verdensmester i FCN. Tænk hvad gode spiller omkring en gør ved en spiller.

                                Comment

                                Working...
                                X