Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - Silkeborg 18/9/2023

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af tjdebat Se indlæg

Tror faktisk Alm er væk i morgen og Frank H overtager
    jeg ved ikke hvem der skal overtage...men Alm bør være væk. Medmindre vi skulle begynde at hente sejre over FCK og FCN så kommer vi ikke i nærheden af top 6 i år. Sidste år var vi trods alt i spil helt frem til sidste runde. Det kan jeg simpelthen ikke se i år.

Leave a comment:

• Mhjortebjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Fandme godt vi fik forlænget med Alm. Men Bjørn Wesstrøm har altså også et ansvar. Savner der kommer en udtalelse fra klubben i morgen formiddag.
    Jeg vædder enhver krone jeg ejer på, at det ikke sker. Det bliver de samme tomme floskler og en heja-heja koral som var vi et middelmådigt håndboldhold fra Heden.

TaK FoR dEnNe GanG DesvÆrrE BlEv dEt IkKe tIl eN sEjR.

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Fandme godt vi fik forlænget med Alm. Men Bjørn Wesstrøm har altså også et ansvar. Savner der kommer en udtalelse fra klubben i morgen formiddag.

Leave a comment:

• tjdebat
    replied
    Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
    Farvel Alm. Og tag de elendige svenskere og finner og hvad helvede vi ellers har fyldt holdet op med Men lad Ivancevic blive.
    Tror faktisk Alm er væk i morgen og Frank H overtager

Leave a comment:

• Mwape
    replied
    Oprindeligt indsendt af andreaslange Se indlæg
    BP er simpelthen ikke god nok.. hold nu fast..
    Nej, man skal vist hedde Alm for at se det...

Leave a comment:

• andreaslange
    replied
    BP er simpelthen ikke god nok.. hold nu fast..

Leave a comment:

• Mhjortebjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

de er jo så også bare kommet til en klub hvor der er langt mere styr på tingene. Kent duede jo heller ikke i OB - passer fantastisk i Silkeborg.
    Jeg mangler også enormt meget lidt selvindsigt fra Thorborg og Co. Nu har man afskediget den ene træner efter den anden, ny sportsdirektør, ny strategi. Intet hjælper - Pilen peger efterhånden kun ét sted hen. Det kan ikke være andres skyld hele tiden. Men det kan godt være sandt, samtidig med, at Alm har den taktiske formåen som en gennemblødt sandal.

Leave a comment:

• fynsland_85
    replied
    Farvel Alm. Og tag de elendige svenskere og finner og hvad helvede vi ellers har fyldt holdet op med Men lad Ivancevic blive.

Leave a comment:

• OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
    Der er ingen organisation. SIF er den totale modsætning. Man føler de bare kører den hjem på 60%.
    Alm har også kun haft 2,5 år til at opbygge en organisation. Vi har ikke rykket os en millimeter fremad. Noget må snart gøres.

Leave a comment:

• El New York
    replied
    3-0.

Pinligt. Og få nu fucking fyret den klovn

Leave a comment:

• Carlok
    replied
    Tænk at sidde og savne Skjelvik.

Leave a comment:

• Mwape
    replied
    Oprindeligt indsendt af Obforever87 Se indlæg
    Hvad faen har charly gjort siden han ikke er kommet ind? Selven kommer med ingenting jo
    Enig, ringe træner arbejde igen!

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    must win kamp....nu bagud med 3 og Alm står som forstenet på sidelinjen.

Leave a comment:

• Obforever87
    replied
    Hvad faen har charly gjort siden han ikke er kommet ind? Selven kommer med ingenting jo

Leave a comment:

• fynsland_85
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

Jo men heldigvis er de blevet erstattet med klasse spillere, som har løftet os.
    Såsom Mouritsen fra selveste FC Helsingør. Mon vi kan få fat Jeppe Hansen igen?

Leave a comment:

Working...
X