Oprindeligt indsendt af El New York
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB - Silkeborg 18/9/2023
Collapse
X
-
Stop den ulige kamp - det er jo feje hold. Det ene hold ved jo, hvad de vil; det andet har ikke en idé.
Som minimum bør Alm fyres snarest. Jeg er absolut heller ikke tilhænger af Bjørn og hans transfercirkus. Vi må starte forfra og bygge op fra bunden - igen igen.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Bo Henriksen ville være et scoop. Om man kan lide ham eller ej, så vil han være meget bedre end Alm.
- Likes 2
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Memoryhof Se indlægJeg vælger den positive tilgang. Med et klart og tydeligt nederlag kan man ikke skyde skylden på tilfældigheder.
og så håber jeg på en stor reaktion fra publikum efter sidste fløjt.
Leave a comment:
-
Man kan rigtig se hvordan Silkeborg nyder der st spille på vores stadion. Det gør ondt, der gør meget ondt at se os blive rundbaberet på Odense Stadion på den måde.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlægFørst udskiftninger efter 76 min.. hold nu kæft altså.. det er for vildt. Ingen af kanterne har vist noget i anden halvleg og vi er bagud 3-0..
Jeg har forsvaret Alm meget, men... det kan snart ikke forsvares længere.. Men som flere siger så har Wesstrøm også en del af ansvaret. Det er simpelthen for svagt at skulle stille med Paulsen, Mustafic, Selvén og Mouritzen.
Owusu og Helander kan være deres indsatser bekendt i dag. Ellers er der 00 hele vejen rundt
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
Der må simpelthen gå nogle ledige trænere rundt som han gøre det mindst ligeså godt som Alm. Tror dog ikke der sker noget før Vejle har ædt sig helt ind på os og overladt den nedrykningsplads til os.
Leave a comment:
-
Skulle vi ikke Tage og prøve ham der træneren fra Silkeborg, det ser sgu da ret fornuftigt ud det bold de spiller der.
Fucking Odense.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg
Nej, det understreger bare at han skal ud på røv og albuer.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Først udskiftninger efter 76 min.. hold nu kæft altså.. det er for vildt. Ingen af kanterne har vist noget i anden halvleg og vi er bagud 3-0..
Jeg har forsvaret Alm meget, men... det kan snart ikke forsvares længere.. Men som flere siger så har Wesstrøm også en del af ansvaret. Det er simpelthen for svagt at skulle stille med Paulsen, Mustafic, Selvén og Mouritzen.
Owusu og Helander kan være deres indsatser bekendt i dag. Ellers er der 00 hele vejen rundt
- Likes 1
Leave a comment:
-
Jeg vælger den positive tilgang. Med et klart og tydeligt nederlag kan man ikke skyde skylden på tilfældigheder.
og så håber jeg på en stor reaktion fra publikum efter sidste fløjt.
- Likes 2
Leave a comment:
Leave a comment: