Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - Silkeborg 18/9/2023

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Mwape
    replied
    Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
    Bo Henriksen ville være et scoop. Om man kan lide ham eller ej, så vil han være meget bedre end Alm.
    Det kræver så heller ikke det store...

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

Det jo ikke første gang, at han alt for sent laver de udskiftninger. Det er mere reglen end undtagelsen.
    Det eneste Alm kan føre os til er 1. Div.

Leave a comment:

• nixcha
    replied
    Stop den ulige kamp - det er jo feje hold. Det ene hold ved jo, hvad de vil; det andet har ikke en idé.

Som minimum bør Alm fyres snarest. Jeg er absolut heller ikke tilhænger af Bjørn og hans transfercirkus. Vi må starte forfra og bygge op fra bunden - igen igen.

Leave a comment:

• Fergi
    replied
    Oprindeligt indsendt af tjdebat Se indlæg

Tror faktisk Alm er væk i morgen og Frank H overtager
    Men er der noget der tyder på at Hjortebjerg er dygtig?

Leave a comment:

• El New York
    replied
    Bo Henriksen ville være et scoop. Om man kan lide ham eller ej, så vil han være meget bedre end Alm.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Memoryhof Se indlæg
    Jeg vælger den positive tilgang. Med et klart og tydeligt nederlag kan man ikke skyde skylden på tilfældigheder.
    og så håber jeg på en stor reaktion fra publikum efter sidste fløjt.
    vi skal have odenseanerne til at holde sig helt væk til næste hjemmekamp - tror det vil være det eneste signal de forstår

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Man kan rigtig se hvordan Silkeborg nyder der st spille på vores stadion. Det gør ondt, der gør meget ondt at se os blive rundbaberet på Odense Stadion på den måde.

Leave a comment:

• Mwape
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
    Først udskiftninger efter 76 min.. hold nu kæft altså.. det er for vildt. Ingen af kanterne har vist noget i anden halvleg og vi er bagud 3-0..
    Jeg har forsvaret Alm meget, men... det kan snart ikke forsvares længere.. Men som flere siger så har Wesstrøm også en del af ansvaret. Det er simpelthen for svagt at skulle stille med Paulsen, Mustafic, Selvén og Mouritzen.
    Owusu og Helander kan være deres indsatser bekendt i dag. Ellers er der 00 hele vejen rundt
    Det jo ikke første gang, at han alt for sent laver de udskiftninger. Det er mere reglen end undtagelsen.

Leave a comment:

• Mwape
    replied
    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

Der må simpelthen gå nogle ledige trænere rundt som han gøre det mindst ligeså godt som Alm. Tror dog ikke der sker noget før Vejle har ædt sig helt ind på os og overladt den nedrykningsplads til os.
    Niels Frederiksen og David Nielsen begge klasser bedre. Men tror heller ikke, at Alm får sparket endnu...desværre

Leave a comment:

• Carlok
    replied
    Håber på Bomber Bo..

Leave a comment:

• Striwetforlivet!
    replied
    Skulle vi ikke Tage og prøve ham der træneren fra Silkeborg, det ser sgu da ret fornuftigt ud det bold de spiller der.

Fucking Odense.

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Paulsen er helt væk. Han løber rundt der som en blind høne.

Leave a comment:

• OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

Nej, det understreger bare at han skal ud på røv og albuer.
    Der må simpelthen gå nogle ledige trænere rundt som han gøre det mindst ligeså godt som Alm. Tror dog ikke der sker noget før Vejle har ædt sig helt ind på os og overladt den nedrykningsplads til os.

Leave a comment:

• Bobolarsen
    replied
    Først udskiftninger efter 76 min.. hold nu kæft altså.. det er for vildt. Ingen af kanterne har vist noget i anden halvleg og vi er bagud 3-0..
    Jeg har forsvaret Alm meget, men... det kan snart ikke forsvares længere.. Men som flere siger så har Wesstrøm også en del af ansvaret. Det er simpelthen for svagt at skulle stille med Paulsen, Mustafic, Selvén og Mouritzen.
    Owusu og Helander kan være deres indsatser bekendt i dag. Ellers er der 00 hele vejen rundt

Leave a comment:

• Memoryhof
    replied
    Jeg vælger den positive tilgang. Med et klart og tydeligt nederlag kan man ikke skyde skylden på tilfældigheder.
    og så håber jeg på en stor reaktion fra publikum efter sidste fløjt.

Leave a comment:

Working...
X