Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nedtakt HIF - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    Forstår ikke helt, hvad du prøver på at sige

    Sammenligner du Sabbi/Minteh direkte med Charly ? Så om 10 kampe er han solgt for et millionbeløb ?
    Det prøver at sige er det er forventeligt offensive spillere har fejl og man har en tendens til at glemme det. Folk kigger på Minteh og ser hans kamp mod FCM som var vild, men han lavede fandme også mange mærkelige/lorte beslutninger. Faldt i bolden og smed den væk.

    Det samme med Sabbi som var uden slutprodukt i 2 år. Det blev bedre i de sidste 6 måneder, men han har også blevet betalt som han skulle kunne score på en 100% chance i en pokalfinale.

    Alle hold har mangler det skal man jo erkende og så bygge sit hold efter det.

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      Det er jo vanskeligt at sammenligne dem 1:1. Breum ejede vel ikke ligefrem harens vigtigste våben .. som Ricardo ville have sagt, og det er jo åbenbart supervigtigt for Alms stil.
      Jeg tænker ikke så meget på deres våben, men mere hypen (det samme med Hylle)

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

        Jeg tænker ikke så meget på deres våben, men mere hypen (det samme med Hylle)
        Der er jo sjældent røg uden ild, men jeg tror egentlig at Alm spiller Charly kontinuerligt fordi, han ved, at når der går “hul på bylden” og Charly rammer et stabilt niveau, så er det en spiller der er garant for mindst 1-2 xG pr. Kamp. Og det er ikke ligefrem den slags vi har vadet i.

        Comment


          #34
          Charly er en fin spiller, han har nogle tydelige kvaliteter men spiller klart bedst med Adelgaard liggende bag sig på venstreback position.

          Generelt er jeg af den holdning at de spillere der kommer op fra akademiet bør blive fodboldteknisk dygtigere, men det kræver også at man investerer i det på ungdomsniveau.

          Det er også helt tydeligt at der bliver brugt lang tid på Charly til træningen, på at coache ham i forhold til hvad han skal etc.

          Det skal nok komme.

          Comment


            #35
            Søren Krogh var godt tilfreds med den flotte sejr over Hvidovre i går, selvom der også var ting, der ikke var godt nok.

            Søren Krogh om Hvidovre-kamp: Noget af det bedste angrebsspil i sæsonen - OBstruktion

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
              Søren Krogh var godt tilfreds med den flotte sejr over Hvidovre i går, selvom der også var ting, der ikke var godt nok.

              Søren Krogh om Hvidovre-kamp: Noget af det bedste angrebsspil i sæsonen - OBstruktion
              Helt enig med Krogh i hans analyse af kampen.

              Comment


                #37
                Nogen steder man kan se målene?
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                  Nogen steder man kan se målene?
                  superliga.dk


                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                    Nej, det havde han sgu ikke, og nej - kritikken gik på alverdens ting og var fodboldfaglig - ja, dum.

                    Sådan har OBs fans altid været (jeg har fulgt OB siden slut-80erne).

                    Egne talenter får hårdest behandling.
                    Den gamle skrøne er blevet aflivet flere gange, så lad nu være med at gentage en usandhed. Vi er hverken værre eller bedre end andre klubbers fans. Og såfremt det forholdt sig sådan, at vi kræver toppræstationer, når man bærer den stribede trøje,
                    så burde det blive opfattet som kærlighed til klubben (som jeg har fulgt næsten lige så længe som dig).

                    Og jo, han så ugidelig ud i lange perioder.
                    OB: Danske mestre i 2075/6

                    Comment

                    Working...
                    X