Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nedtakt HIF - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Nedtakt HIF - OB

    Dejligt med en sejr til OB.

    Hvidovre havde ikke Superliganiveau i denne kamp, og selv om OB havde et hav af fejlafleveringer, så var der klasseforskel.

    Jeg har tidligere været inde på at Charly er en kampafgørende spiller - men der er virkelig også nogle mangler der siger Spar 2. Bl.a. har han en dårlig spilforståelse, og arbejder ikke ret godt defensivt. Han hænger ikke sammen med holdet. Men han kommer sgu også frem til noget, der kan give mål. Den er svær.


    Målscorere: Selvén, Kadrii, Tongys og 2 Deedson viser, at OB's problemer ikke er i offensiven.

    P.s.Jeg har stadig en god fornemmelse med Tongya. Jeg tror, at han kan mere end han har vist

    #2
    Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
    Dejligt med en sejr til OB.

    Hvidovre havde ikke Superliganiveau i denne kamp, og selv om OB havde et hav af fejlafleveringer, så var der klasseforskel.

    Jeg har tidligere været inde på at Charly er en kampafgørende spiller - men der er virkelig også nogle mangler der siger Spar 2. Bl.a. har han en dårlig spilforståelse, og arbejder ikke ret godt defensivt. Han hænger ikke sammen med holdet. Men han kommer sgu også frem til noget, der kan give mål. Den er svær.


    Målscorere: Selvén, Kadrii, Tongys og 2 Deedson viser, at OB's problemer ikke er i offensiven.

    P.s.Jeg har stadig en god fornemmelse med Tongya. Jeg tror, at han kan mere end han har vist
    Ved ikke om man skal vurdere offensiven på denne kamp men enig i at det ikke er offensiven der er problemet.

    Selvfølgelig kan Tongya mere. Det kan de fleste af OB’s spillere .. de er købt på potentialet og ikke niveauet ..
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      #3
      Jamen så fik KEP endnu engang bevist at hans forudsigelser er totalt værdiløse …..

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg
        Jamen så fik KEP endnu engang bevist at hans forudsigelser er totalt værdiløse …..
        Mon han indrømmer..? NEJ

        Comment


          #5
          Fin sejr og dejligt for en gang skyld at få lavet mange mål i en kamp. Må dog indrømme at jeg efter første halvleg frygtede at det blev en kamp, hvor vi ville ende med at tabe eller spille uafgjort, fordi vi ikke formåede at dræbe kampen med det afgørende 2. mål på trods af utallige chancer. Men fedt at den frygt hurtigt blev gjort til skamme.

          Der var flere gode præstationer i dag. Köhler var god til at placere sig og skulle sig godt af med kuglen. Han ser stadig tung ud, men han havde mere fart, havde han nok heller ikke spillet i OB. Rami og Kadrii har jo fundet hinanden på en måde, som vi nærmest ikke har set siden Miti og Højer. Rami havde for mange dumme boldtab i første halvleg, men han er godt nok hurtigt blevet meget afgørende for det her hold. Tror han kommer til at ende med at lave flere assist end Frøkjær gjorde i sin bedste sæson. Jeg synes også at Bjørn og Slotsager gjorde det fint i dag, men Owosu er nok min MOM i dag. Han er altså en klasseback og det ligner at han begynder at føle sig mere modig offensivt. Tror også at han bliver god for 3-4 mål i denne sæson.

          Endelig skal Deedson selvfølgelig også roses og han viste vel i dag, hvorfor han er hentet og hvad han kan bidrage med. Selvén scorede en fint mål og havde en god chance med hovedet, men synes derudover ikke, at han fylder ret meget i det etablerede spil. Charly bør få en pause. Det så rigtig godt ud med Randers, men siden har han ikke lavet ret meget fornuftigt udover målet mod FCK og et fint oplæg i dag, hvor Leeroy ikke nåede frem.

          Håber spillerne er klar over, at Vejle ikke bliver nogen walk over på trods af dagens sejr, som kom på en billig baggrund. De skylder en sejr i Odense og den skal meget gerne komme på fredag.

          Comment


            #6
            Klasse at Leroy kommer med i feltet hvor han opsøger cutback afleveringerne. Fed ny dimension i OBs spil.

            Jeg må sige at Horneman ikke engang er en usleben diamant, han er et stykke kul, som lige er kommet under pres. Jeg mener stadig at han kan koste os top 6, hvis han skal blive ved med at spille en så markant rolle i startopstillingen. Så ham hellere som sub efter 60 min.

            Hajj er simpelthen for fed. Hvis han kan lægge på og få flere assists og score nogle mål bliver han enten en markant profil i ligaen eller et gigantsalg fir OB.

            Og at Kadrii har fået sin anden ungdom er simpelthen det fedeste i OB lige nu

            Comment


              #7
              Det virker til, at Charly er den nye Frø - som var dybt undervurderet herinde og nu gør det glimrende i en meget bedre liga - hvor folk herinde helt overser alle styrkerne og fokuserer ensidigt på svaghederne.

              Tålmodigheden har altid været større med udenlandske spillere end egne talenter.

              Sært.

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                Klasse at Leroy kommer med i feltet hvor han opsøger cutback afleveringerne. Fed ny dimension i OBs spil.

                Jeg må sige at Horneman ikke engang er en usleben diamant, han er et stykke kul, som lige er kommet under pres. Jeg mener stadig at han kan koste os top 6, hvis han skal blive ved med at spille en så markant rolle i startopstillingen. Så ham hellere som sub efter 60 min.

                Hajj er simpelthen for fed. Hvis han kan lægge på og få flere assists og score nogle mål bliver han enten en markant profil i ligaen eller et gigantsalg fir OB.

                Og at Kadrii har fået sin anden ungdom er simpelthen det fedeste i OB lige nu
                Synes du bedømmer Charlie for hård. Han var ikke rigtig med i kampen i dag og dee er igså alt for stor udsving i hensigt af præstationerne. Fra too-niveau til serie-bold skifter han hurtigt. Men han kan noget særligt og han er meget ung og kommer helt sikker at blive mere stabilt.

                Men enig med Rami og især Bashkim. At opleve Bash på banen er bare en stor fornøjelse.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                  Klasse at Leroy kommer med i feltet hvor han opsøger cutback afleveringerne. Fed ny dimension i OBs spil.

                  Jeg må sige at Horneman ikke engang er en usleben diamant, han er et stykke kul, som lige er kommet under pres. Jeg mener stadig at han kan koste os top 6, hvis han skal blive ved med at spille en så markant rolle i startopstillingen. Så ham hellere som sub efter 60 min.

                  Hajj er simpelthen for fed. Hvis han kan lægge på og få flere assists og score nogle mål bliver han enten en markant profil i ligaen eller et gigantsalg fir OB.

                  Og at Kadrii har fået sin anden ungdom er simpelthen det fedeste i OB lige nu
                  Charlys top-niveau er tårnhøjt, han kæmper med at finde stabiliteten over 90 min, men selv i kampe, hvor han kan virke helt væk kommer han til enorme chancer og skaber vanvittigt meget. Det må du altså ikke undervurdere.

                  RFC - han driver egenhændigt gæk med dem hele Randers' bagkæde, og skulle retmæssigt have scoret et mål, men Carlgren og mangel på rutine berøvede ham dét. Derudover MoM på Stadion.
                  BIF - Han er ikke involveret i alverden, og det er velsagtens Charlys dårligste kamp. Han falder en del ud af kampen, men lider også under, at Adelgaard virkelig sejler i den kamp.
                  VFF - på trods af holdets kollektive deroute kommer han faktisk til mindst én eller to 100% chancer, han naturligvis skal score på, men chapeau til Lucas Lund der også redder VFF i flere situationer.
                  FCK - Helt væk i presset i første halvleg, men sætter Jelert på solidt defensivt arbejde. Vader igennem et helt forsvar og scorer OB's enlige mål, solid indsats fra Charly i den kamp.
                  AGF - Kommer igen til en af de der kant alene med keeperchancer vi har set ham i flere af. Han skal øve afslutninger dybt i bolden, skaber også et mål til Leeroy der bliver (imo uretmæssigt) annulleret af VAR.
                  HIF - Selvom det ikke var hans bedste kamp, er han vel kun en et par centimeter fra at lave endnu en assist til Owusu, konstant en trussel som forsvarsspillerne skal forholde sig til, og skaber altså egenhændigt flere farlige situationer i 1. halvleg.

                  Opsummering: Jeg ved ikke hvad du forventer af en 19-årig knægt der for 1,5 år siden ikke havde en U19 kontrakt og spillede gratis, men Charlys progressionskurve er så forbandet stejl, at man tror det er løgn. Hvis han på 1,5 år kan gå fra udkanten af vores U19 hold til det han leverer i bedste danske række inden han er fyldt 20 - så er udtrykket "usleben diamant" ekstremt velanbragt på Charly - og jeg respekterer din holdning, jeg synes bare ikke, at det virker til at bunde i faktuelle forhold. Jeg kan da sagtens se, at han laver fejl, både i pres og opspil, men hans forcer er så markante, at de ikke kan ignoreres. Hvis de forcer udvikles i takt med at erfaringen stabiliserer bundniveauet - så har du endnu et salg i Minteh-klassen.

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                    Det virker til, at Charly er den nye Frø - som var dybt undervurderet herinde og nu gør det glimrende i en meget bedre liga - hvor folk herinde helt overser alle styrkerne og fokuserer ensidigt på svaghederne.

                    Tålmodigheden har altid været større med udenlandske spillere end egne talenter.

                    Sært.
                    Er det ikke blevet meldt fra sportsdirektøren, at man skal droppe sentimentaliteten. Viborg kører en meget fin biks uden egen avl, og må bare sige, at eneste der pt har superliganiveau fra talentakademiet er Slotsager. Charly er nok mere den nye Breum, som indimellem viste niveau, men bunden var alt, alt for lav. I mine øjne var og er Frøkjær en helt anden type, og bør sammenlignes med El Hajj, som også er en helt anden liga. At Horneman er en usleben diamant er muligt, der er dog en hel del slibearbejde der skal gøres, lige nu mener jeg han er overvurderet, og at der er andre der gør det bedre.

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

                      Charlys top-niveau er tårnhøjt, han kæmper med at finde stabiliteten over 90 min, men selv i kampe, hvor han kan virke helt væk kommer han til enorme chancer og skaber vanvittigt meget. Det må du altså ikke undervurdere.

                      RFC - han driver egenhændigt gæk med dem hele Randers' bagkæde, og skulle retmæssigt have scoret et mål, men Carlgren og mangel på rutine berøvede ham dét. Derudover MoM på Stadion.
                      BIF - Han er ikke involveret i alverden, og det er velsagtens Charlys dårligste kamp. Han falder en del ud af kampen, men lider også under, at Adelgaard virkelig sejler i den kamp.
                      VFF - på trods af holdets kollektive deroute kommer han faktisk til mindst én eller to 100% chancer, han naturligvis skal score på, men chapeau til Lucas Lund der også redder VFF i flere situationer.
                      FCK - Helt væk i presset i første halvleg, men sætter Jelert på solidt defensivt arbejde. Vader igennem et helt forsvar og scorer OB's enlige mål, solid indsats fra Charly i den kamp.
                      AGF - Kommer igen til en af de der kant alene med keeperchancer vi har set ham i flere af. Han skal øve afslutninger dybt i bolden, skaber også et mål til Leeroy der bliver (imo uretmæssigt) annulleret af VAR.
                      HIF - Selvom det ikke var hans bedste kamp, er han vel kun en et par centimeter fra at lave endnu en assist til Owusu, konstant en trussel som forsvarsspillerne skal forholde sig til, og skaber altså egenhændigt flere farlige situationer i 1. halvleg.

                      Opsummering: Jeg ved ikke hvad du forventer af en 19-årig knægt der for 1,5 år siden ikke havde en U19 kontrakt og spillede gratis, men Charlys progressionskurve er så forbandet stejl, at man tror det er løgn. Hvis han på 1,5 år kan gå fra udkanten af vores U19 hold til det han leverer i bedste danske række inden han er fyldt 20 - så er udtrykket "usleben diamant" ekstremt velanbragt på Charly - og jeg respekterer din holdning, jeg synes bare ikke, at det virker til at bunde i faktuelle forhold. Jeg kan da sagtens se, at han laver fejl, både i pres og opspil, men hans forcer er så markante, at de ikke kan ignoreres. Hvis de forcer udvikles i takt med at erfaringen stabiliserer bundniveauet - så har du endnu et salg i Minteh-klassen.
                      Jeg forventer ikke ret meget. Det er heller ikke pointen med min kritik.Han er på et sted i sin udvikling, hvor holdets niveau ikke kan bære at han har en så markant rolle. Han kan sagtens spille alle “Hvidovre”-kampene, da vi nok skal vinde dem selvom han ikke sætter en fod rigtigt. Men han er for dyr at have med i alle de svære og dem er desværre mange af.
                      En episode er sigende i dag. Han laver et genialt træk ned på baglinjen i feltet. Derefter laver han så en håbløs aflevering på 8 meter til Kadrii, som han ikke kan afslutte på, så Kadrii må lægge den over til sit højreben. Kadrii var rasende. Den slags er der simpelthen ikke råd til i kampe hvor Kadrii går 1-2 chancer. Sådan er det jo mod de gode hold. Derfor kan det koste os top 6 at spille med ham.
                      Last edited by claudes1; 28-08-2023, 03:36.

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                        Jeg forventer ikke ret meget. Det er heller ikke pointen med min kritik.Han er på et sted i sin udvikling, hvor holdets niveau ikke kan bære at han har en så markant rolle. Han kan sagtens spille alle “Hvidovre”-kampene, da vi nok skal vinde dem selvom han ikke sætter en fod rigtigt. Men han er for dyr at have med i alle de svære og dem er desværre mange af.
                        En episode er sigende i dag. Han laver et genialt træk ned på baglinjen i feltet. Derefter laver han så en håbløs aflevering på 8 meter til Kadrii, som han ikke kan afslutte på, så Kadrii må lægge den over til sit højreben. Kadrii var rasende. Den slags er der simpelthen ikke råd til i kampe hvor Kadrii går 1-2 chancer. Sådan er det jo mod de gode hold. Derfor kan det koste os top 6 at spille med ham.
                        Jeg tror det var fint at han fik en advarsel fra trænerteamet om at hans plads ikke er sikker, i forbindelse med udskiftningen i pausen.
                        overall har han jo fået en fin sæsonstart. Det ligner han bøvlet lidt med at blive sat i scene efter Nico har overtaget VB. Derudover er han jo også en spiller som nu er et emne på modstanderens taktikmøde. Før denne sæson havde man jo kun set ham sporadisk i suppen. Så har han en skarp pression og brænder banen af imod Randers. Det gør lige arbejdsbetingelserne lidt vanskeligere. Vi ser også den ene gang han kom til baglinjen igår. Her kigger Matti Olsen helt panisk efter den back, som mangler. Det har helt givet været aftalen der skulle dobbeltdækning på, så Charly ikke blev isoleret med en stopper. Her er der noget tilvænning og så ligner det også at han rent fysisk lige skal i 5% bedre fysik form. Han står ikke så tæt i markeringerne og mangler aggressivitet i presspillet.

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

                          Er det ikke blevet meldt fra sportsdirektøren, at man skal droppe sentimentaliteten. Viborg kører en meget fin biks uden egen avl, og må bare sige, at eneste der pt har superliganiveau fra talentakademiet er Slotsager. Charly er nok mere den nye Breum, som indimellem viste niveau, men bunden var alt, alt for lav. I mine øjne var og er Frøkjær en helt anden type, og bør sammenlignes med El Hajj, som også er en helt anden liga. At Horneman er en usleben diamant er muligt, der er dog en hel del slibearbejde der skal gøres, lige nu mener jeg han er overvurderet, og at der er andre der gør det bedre.
                          Jeg synes om nogen at Alm har vist at han ikke er sentimental, men at han stiller med det hold han vurdere er det stærkeste på dagen uden at skele til alder eller akademi bagrund. Aske blev i store perioder fravalgt til fordel af en gammel nordmand med kontraktudløb, Breum måtte se langt efter spilletid etc.
                          Når Charly starter kan du være sikker på at det er fordi Alm mener han er den bedste at bringe fra start og ikke fordi at vi gerne skal give x antal minutter til egne talenter. Så kan man brokke sig over at der ikke er hentet et bedre alternativ, eller mene at Alms dispositioner er dumme, men Charly spiller ikke på velgørenhed og det må man også have lidt respekt for. Mener iøvrigt ikke at han er faldet igennemi kampene selvom der er udfald, og i de træninger jeg har overværet arbejder han hårdt og gør det glimrende.

                          Comment


                            #14
                            Bash har måske fået noget med lysken

                            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ge-end-indkoeb

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                              Det virker til, at Charly er den nye Frø - som var dybt undervurderet herinde og nu gør det glimrende i en meget bedre liga - hvor folk herinde helt overser alle styrkerne og fokuserer ensidigt på svaghederne.

                              Tålmodigheden har altid været større med udenlandske spillere end egne talenter.

                              Sært.
                              Frøkjær havde attitudeproblemer i lang tid. Det var det en stor del af kritikken gik på.
                              OB: Danske mestre i 2075/6

                              Comment

                              Working...
                              X