Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nedtakt HIF - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg

    Frøkjær havde attitudeproblemer i lang tid. Det var det en stor del af kritikken gik på.
    Nej, det havde han sgu ikke, og nej - kritikken gik på alverdens ting og var fodboldfaglig - ja, dum.

    Sådan har OBs fans altid været (jeg har fulgt OB siden slut-80erne).

    Egne talenter får hårdest behandling.

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

      Jeg synes om nogen at Alm har vist at han ikke er sentimental, men at han stiller med det hold han vurdere er det stærkeste på dagen uden at skele til alder eller akademi bagrund. Aske blev i store perioder fravalgt til fordel af en gammel nordmand med kontraktudløb, Breum måtte se langt efter spilletid etc.
      Når Charly starter kan du være sikker på at det er fordi Alm mener han er den bedste at bringe fra start og ikke fordi at vi gerne skal give x antal minutter til egne talenter. Så kan man brokke sig over at der ikke er hentet et bedre alternativ, eller mene at Alms dispositioner er dumme, men Charly spiller ikke på velgørenhed og det må man også have lidt respekt for. Mener iøvrigt ikke at han er faldet igennemi kampene selvom der er udfald, og i de træninger jeg har overværet arbejder han hårdt og gør det glimrende.
      Jeg kan næsten ikke være mere enig. Vi må også som fans forvente at der er svingende niveau hos Charly .. det kommer vi til at se hele sæsonen tror jeg. Det faktum at han mangler noget fysisk i fht. rutinerede forsvarsspillere med +10 års træning i "rygsækken" er vel nærmest indlysende klart. Jeg forestiller mig heller ikke at Alm stiller med andre end dem han og hans crew vurderer er stærkest på dagen og har de bedste muligheder for at vinde.

      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

        Jeg synes om nogen at Alm har vist at han ikke er sentimental, men at han stiller med det hold han vurdere er det stærkeste på dagen uden at skele til alder eller akademi bagrund. Aske blev i store perioder fravalgt til fordel af en gammel nordmand med kontraktudløb, Breum måtte se langt efter spilletid etc.
        Når Charly starter kan du være sikker på at det er fordi Alm mener han er den bedste at bringe fra start og ikke fordi at vi gerne skal give x antal minutter til egne talenter. Så kan man brokke sig over at der ikke er hentet et bedre alternativ, eller mene at Alms dispositioner er dumme, men Charly spiller ikke på velgørenhed og det må man også have lidt respekt for. Mener iøvrigt ikke at han er faldet igennemi kampene selvom der er udfald, og i de træninger jeg har overværet arbejder han hårdt og gør det glimrende.
        Enig. Charly mangler stadig det sidste slutprodukt og hans bundniveau skal løftes, men med den alder han har kan det sagtens bygges på. Hans topniveau og spidskompetencer er dog nok til at selv på en jævnt dårlig halvleg, så skaber han selv nogle kæmpechancer til sine medspillere og kommer selv frem til store chancer ud af ingenting lidt ala Minteh gjorde. Når Charly får det sidste slutproduktet på, så spiller han ikke i OB ret længe, fordi så vil der vil komme bud fra større ligaer. Hans potentiale er enormt.

        Comment


          #19
          Selvfølgelig skal Charly stadigvæk hæve sit bundniveau - særligt i sit pasningsspil.
          Men hvis man ikke kan se, at vi står med en gylden chance for at få en virkelig, virkelig fremragende spiller her, så er det fordi, man ikke vil se det

          Comment


            #20
            Tror også Charly kan udvikle sig til et rigtig fint salg og en rigtig fin spiller for OB!
            Der hvor jeg tænker han virkelig skal ligge på, er i hans førstegangsberøringer.
            Synes det er for sjældent han for lagt den præcis hvor han vil og så går der et par sekunder før han har det under kontrol igen.
            På det stykke tid er modstanderens forsvar så kommet bedre på plads

            Comment


              #21
              Jeg skrev i kamptråden Igår at OB burde have en der kan guide Charly lidt under kampen, som andre nævner har han nogle forcer man ikke kan sidde overhørigt men jeg tænker lidt guidning under kampen kunne være nyttigt
              Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

              Comment


                #22
                Nu kom det mest til at handle om Charly i denne tråd, og jeg startede det selv.

                Ville jeg spille med Charly? Ja! For han er en kampafgørende spiller. Problemet er, at vi ikke har tilpas med kvalitet rundt om ham, så han kan "tillade" sig at spille med så store mangler, som han også har. Så derfor, mener jeg, at der skal kvalitet bagved ham, så han kan udfolde sig med dét han kan + lægge på sit spil.

                Jeg tror, at de fleste af os mener ,at der mangler 1 midt og 1 forsvarsspiller i truppen, med kvalitet. Både så man kan skifte ud, uden at blive svagere, men også så man kan supplere for skader og karantæner. Og jeg mener, at der mangler MINIMUM de 2 spillere.

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                  Nu kom det mest til at handle om Charly i denne tråd, og jeg startede det selv.

                  Ville jeg spille med Charly? Ja! For han er en kampafgørende spiller. Problemet er, at vi ikke har tilpas med kvalitet rundt om ham, så han kan "tillade" sig at spille med så store mangler, som han også har. Så derfor, mener jeg, at der skal kvalitet bagved ham, så han kan udfolde sig med dét han kan + lægge på sit spil.

                  Jeg tror, at de fleste af os mener ,at der mangler 1 midt og 1 forsvarsspiller i truppen, med kvalitet. Både så man kan skifte ud, uden at blive svagere, men også så man kan supplere for skader og karantæner. Og jeg mener, at der mangler MINIMUM de 2 spillere.
                  Om Charly har Mendy, Alba, Alaba eller Sandro bag sig tror jeg ikke det lægger meget på hans slutprodukt, der desværre 98 ud af 100 gange ikke fører til noget.

                  Ungt talent eller ej, men det kan ikke passe, at man skal købe spillere ind for at dække andres mangler / udvikling !

                  Tror det er bedre i perioder (læs nu), at give ham de sidste 20 - 30 minutter, hvis vi jagter et mål.

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                    Om Charly har Mendy, Alba, Alaba eller Sandro bag sig tror jeg ikke det lægger meget på hans slutprodukt, der desværre 98 ud af 100 gange ikke fører til noget.

                    Ungt talent eller ej, men det kan ikke passe, at man skal købe spillere ind for at dække andres mangler / udvikling !

                    Tror det er bedre i perioder (læs nu), at give ham de sidste 20 - 30 minutter, hvis vi jagter et mål.
                    Den her er jeg helt enig i!!

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                      Om Charly har Mendy, Alba, Alaba eller Sandro bag sig tror jeg ikke det lægger meget på hans slutprodukt, der desværre 98 ud af 100 gange ikke fører til noget.

                      Ungt talent eller ej, men det kan ikke passe, at man skal købe spillere ind for at dække andres mangler / udvikling !

                      Tror det er bedre i perioder (læs nu), at give ham de sidste 20 - 30 minutter, hvis vi jagter et mål.
                      Nja, selvfølgelig hjælper det ikke direkte på hans mangler, at der kommer kvalitet bag ham, eller at man måske stiller lidt mere defensivt op ( så der ikke hænger 4 fremme, hvis han mister bolden ). Men jeg mener, at man ved at spille mere konservativt, og med mere kvalitet, på andre pladser, kan udvikle en spiller som Charly. Og ja, jeg synes da også, at han burde kunne ramme Bashkims på 5 meters afstand ( i går), og være bedre venner med bolden. Men lige pludselig, så laver han så et mål, eller noget der fører til mål - og det er en kvalitet der ikke kan trænes. Det kan det andet. Og han bliver ikke bedre, hvis han ikke bliver spillet. Og indtil han er blevet bedre, så synes jeg at holdet, til dels, skal opveje hans mangler

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                        Om Charly har Mendy, Alba, Alaba eller Sandro bag sig tror jeg ikke det lægger meget på hans slutprodukt, der desværre 98 ud af 100 gange ikke fører til noget.

                        Ungt talent eller ej, men det kan ikke passe, at man skal købe spillere ind for at dække andres mangler / udvikling !

                        Tror det er bedre i perioder (læs nu), at give ham de sidste 20 - 30 minutter, hvis vi jagter et mål.
                        Der var fandme også mange fejl fra Minteh og det var langt fra hver gang det førte til noget, når han fik bolden. Det samme kan siges om Sabbi. Der var sjældent noget slutprodukt udover Sabbi lå ned (det ændrede sig i de sidste kampe). Så tror alle hold uanset hvordan man stiller op eller hvor mange penge man har vælger spillere der dækker for hinanden. Det kalds vist bare at bygget et hold

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Elvic Se indlæg

                          Der var fandme også mange fejl fra Minteh og det var langt fra hver gang det førte til noget, når han fik bolden. Det samme kan siges om Sabbi. Der var sjældent noget slutprodukt udover Sabbi lå ned (det ændrede sig i de sidste kampe). Så tror alle hold uanset hvordan man stiller op eller hvor mange penge man har vælger spillere der dækker for hinanden. Det kalds vist bare at bygget et hold
                          Forstår ikke helt, hvad du prøver på at sige

                          Sammenligner du Sabbi/Minteh direkte med Charly ? Så om 10 kampe er han solgt for et millionbeløb ?

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                            Forstår ikke helt, hvad du prøver på at sige

                            Sammenligner du Sabbi/Minteh direkte med Charly ? Så om 10 kampe er han solgt for et millionbeløb ?
                            Nope .. der er vinduet lukket. Der går højest 4 dage endnu

                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              Nope .. der er vinduet lukket. Der går højest 4 dage endnu
                              Hahaha... korrekt ​ Glad for at folk "hylder" Charly, men så vi ikke det samme med Breum ?

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                                Hahaha... korrekt ​ Glad for at folk "hylder" Charly, men så vi ikke det samme med Breum ?
                                Det er jo vanskeligt at sammenligne dem 1:1. Breum ejede vel ikke ligefrem harens vigtigste våben .. som Ricardo ville have sagt, og det er jo åbenbart supervigtigt for Alms stil.

                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X