Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt HIF - OB 27.8.23

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Jeg tror vores fart offensivt bliver en for stor mundfuld for Hvidovre og derfor er jeg også ganske positiv i dag. Geertsen på 32 og Stenderup på 34 skal vi kunne udnytte offensivt med raketter som Selven og Charly, samt en Kadrii som er snu.

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
      Jeg tror vores fart offensivt bliver en for stor mundfuld for Hvidovre og derfor er jeg også ganske positiv i dag. Geertsen på 32 og Stenderup på 34 skal vi kunne udnytte offensivt med raketter som Selven og Charly, samt en Kadrii som er snu.
      Enig. Der bør være for stor forskel i niveau.

      Men man ved også, at det her hold laver (defensive) fejl, og så kan man være bagud 0-2 efter tyve minutter.

      Comment


        #48
        Gad vide hvor vi står i dag?

        Får vi presset bedre og med flere end kun Bashkim og dermed giver midtbanen og forsvar lidt mere ro?

        Drømmen ville være at være nogenlunde komfortabelt foran en times tid inde i kampen (hvilket føles som en evighed siden), så vi kan få skiftet ind uden det kommer til at koste for meget og dermed få skånet lidt af stamspillerne.
        Maneh får vel karantæne ved næste gule kort.

        Kom så gutter!

        Comment


          #49
          https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...n-kan-fa-debut
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            #50
            Han blev så sorteret fra kamptruppen, så kan han ikke helt alligevel

            Nogen der ved om Markus Jensen er skadet eller bare valgt fra?

            Comment


              #51
              Jeg tror vores fart offensivt bliver en for stor mundfuld for Hvidovre og derfor er jeg også ganske positiv i dag. Geertsen på 32 og Stenderup på 34 skal vi kunne udnytte offensivt med raketter som Selven og Charly, samt en Kadrii som er snu.

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                Jeg tror vores fart offensivt bliver en for stor mundfuld for Hvidovre og derfor er jeg også ganske positiv i dag. Geertsen på 32 og Stenderup på 34 skal vi kunne udnytte offensivt med raketter som Selven og Charly, samt en Kadrii som er snu.
                Stiller de sig defensivt foran eget mål kan OB ikke bruge fart til ret meget.. sætter de to mand på Rami som VIFF er OB hurtigt lukket ned i opspillet ..
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  #53
                  Der skal bare 3 point på kontoen i dag, alt andet må betragtes på en skandale
                  Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                    Der skal bare 3 point på kontoen i dag, alt andet må betragtes på en skandale
                    Enig. Vi skal være klar fra start.
                    OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                    Comment


                      #55
                      3 point må være det simple krav i dag. Og de skal helst komme efter en kamp, hvor det er os der styrer fra start til slut. Al respekt for HIF, men hvis vi bare mener lidt af det, der er udmeldt om, hvor OB skal befinde sig i den danske turneringsstruktur (top-6 i almindelige sæsoner og helst top-4), så er det bare en kamp der skal vindes. Basta.
                      Jeg vil tillige mene, at vores hold endelig møder en modstander, hvor vi er bedst på stort set alle pladser på banen. Det eneste der burde kunne forhindre en sejr er enten et kollektivt kollaps, eller at vi ikke er sat godt nok op taktisk og mentalt.

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                        Enig. Vi skal være klar fra start.
                        Fra start til slut, lad os prøve at holde buret rent, for at prøve noget nyt.

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                          Stiller de sig defensivt foran eget mål kan OB ikke bruge fart til ret meget.. sætter de to mand på Rami som VIFF er OB hurtigt lukket ned i opspillet ..
                          Det første tror jeg ikke HIF kan. Det andet,har Per Frandsen nok luret. Vi skal være hurtigere end dem fra start.
                          OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                          Comment


                            #58
                            Jeg bliver egentlig overrasket, hvis vi vinder problemfrit, for er det ikke sådan en kamp her, vi har set OB snuble i en million gange de sidste år. En upåagtet modstander, en kamp der SKAL vindes, en mulighed for at kigge opad i tabellen - det er alt sammen ingredienser til klassisk ob-koks.
                            Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

                            Comment

                            Working...
                            X