Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt HIF - OB 27.8.23

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt HIF - OB 27.8.23

    En must win kamp for OB. Det eneste vi burde diskutere efter kampen. Er om sejren var stor nok.
    OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

    #2
    Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
    En must win kamp for OB. Det eneste vi burde diskutere efter kampen. Er om sejren var stor nok.
    Det bliver nok en OB classic.

    Comment


      #3
      Det er meget simpelt. Der skal 3 point på kontoen.

      Comment


        #4
        Kald mig naiv, men jeg tillader mig at påstå, at vi trods alt har så meget bund i vores niveau, at kampens udfald ikke bør være til debat. Og ja - jeg har fulgt OB i +25 år, men alligevel...

        Comment


          #5
          Jeg er på Sjælland i weekenden og tænkte på at se kampen på hjemvejen, men kan ikke rigtigt blive klog på billetkøb - har børn med og de kræver lidt siddepladser. Er der nogen der kender faciliteterne?

          Comment


            #6
            Har fluks købt billet. Hvor mange regner man med der kommer afsted?

            Comment


              #7
              Fyraftensprofferne fra Hvidovre er endnu ikke blevet for trætte, så det bliver givet en svær kamp med vores endnu ikke sammenspillede hold. Jeg tror kun på et point.

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
                Fyraftensprofferne fra Hvidovre er endnu ikke blevet for trætte, så det bliver givet en svær kamp med vores endnu ikke sammenspillede hold. Jeg tror kun på et point.
                I så fald er det sportslige projekt dødt og Alm kan tage BW i hånden på deres vej ud.

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Adimus Se indlæg
                  Jeg er på Sjælland i weekenden og tænkte på at se kampen på hjemvejen, men kan ikke rigtigt blive klog på billetkøb - har børn med og de kræver lidt siddepladser. Er der nogen der kender faciliteterne?
                  https://shop.hvidovrefodbold.dk/kampe/230827_ob
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                    I så fald er det sportslige projekt dødt og Alm kan tage BW i hånden på deres vej ud.
                    Vrøvl - det sportslige projekt står og falder da ikke med en kamp - uanset resultatet

                    Comment


                      #11
                      Den her skal vi vinde, om det så bliver en etmåls sejr med grimt spil, det er mig underordnet.

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg

                        Vrøvl - det sportslige projekt står og falder da ikke med en kamp - uanset resultatet
                        Tja, men sæsonstarten ville være i stykker. Vi halter allerede efter med pointsnit 1,0 efter fem runder hvor vi havde tre hjemmekampe. En sejr er pligt søndag.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg

                          Vrøvl - det sportslige projekt står og falder da ikke med en kamp - uanset resultatet
                          Tænker du min udmelding var det ramme alvor eller mere en symbolsk én af slagsen?

                          1 point i Hvidovre og vi står et sted på tredieåret af vores udmeldte strategi, hvor det giver rigtig god mening at evaluere det sportslige projekt.

                          Og ikke mindst BWs måde at gå til det projekt på.

                          NT kan vi mene meget om, men det er jo i sidste ende ham der evaluerer sig selv, så det kan være lige meget.

                          Jeg tror i øvrigt, vi vinder i Hvidovre. Jeg kan forestille mig meget, men simpelthen ikke at vi ikke vinder.
                          Last edited by Jungledyret; 23-08-2023, 19:39.

                          Comment


                            #14
                            Hvis vi møder op med det niveau vi allerede har set flere gange, så kan alle slå os.
                            Det må vi så bare håbe vi ikke gør.

                            ​​​​​
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              #15
                              I mandagens Offside var en af KEP`s forudsigelser, at Hvidovre ville få sin første sejr mod OB. Heldigvis har han hidtil haft generelt dårlige forudsigelser.

                              Comment

                              Working...
                              X