Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt HIF - OB 27.8.23

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Tror vi skal tage det roligt.
    vi er ved at få bygget et rigtig godt ob hold op.
    det er jo ikke bw skyld vi ikke har vundet noget o 12 år.
    6 point i de næste 2 kampe og vi ligge fint med i ligaen.
    er sikker på vi kommer i top 6 i år. Og vi bygger på derfra.
    de sikre starter på søndag må være bk og vores 2 backs. Backs. De 3 bedste fra i søndags.

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

      Tænker du min udmelding var det ramme alvor eller mere en symbolsk én af slagsen?

      1 point i Hvidovre og vi står et sted på tredieåret af vores udmeldte strategi, hvor det giver rigtig god mening at evaluere det sportslige projekt.

      Og ikke mindst BWs måde at gå til det projekt på.

      NT kan vi mene meget om, men det er jo i sidste ende ham der evaluerer sig selv, så det kan være lige meget.

      Jeg tror i øvrigt, vi vinder i Hvidovre. Jeg kan forestille mig meget, men simpelthen ikke at vi ikke vinder.
      Den kommentar taler vidst for sig selv

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
        I mandagens Offside var en af KEP`s forudsigelser, at Hvidovre ville få sin første sejr mod OB. Heldigvis har han hidtil haft generelt dårlige forudsigelser.
        KEP er stadig pigesur - og hans forudsigelser giver jeg ikke noget som helst for. Han er populistisk og lever af provokerende statements uden reel seriøsitet - desuden plager hans degradering i OB ham øjensynligt stadig.

        Comment


          #19
          Det handler for OB om at holde tempo i kampen og for alt i verden ikke lade Hvidovre diktere tempoet. Hvidovre er fyraftensproffer og kan selvsagt ikke være i samme fysiske forfatning som os. Det er også det jeg har set fra dem indtil videre. De har momenter i kampene, hvor de hænger efter uanset hvem de møder. Til gengæld viser de sig også ganske gode på bolden, når de i momenter får kampene ned i et tempo de kan følge med i. Sørger vi for at være tålmodige og hele tiden får at taget hurtige frispark, hurtige indkast og hvad man ellers gør for at holde tempo i kampen, så dør Hvidovre stille og roligt.

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg

            KEP er stadig pigesur - og hans forudsigelser giver jeg ikke noget som helst for. Han er populistisk og lever af provokerende statements uden reel seriøsitet - desuden plager hans degradering i OB ham øjensynligt stadig.
            enig .. læg oven i det at VIAPLAY også lever af opmærksomheden så deres ansatte er castet til at komme med statements der kan skabe diskussion og dermed flere seere til deres reklameblokke og mere indtjening til dem til følge. Kolde og kyniske kalkyler i den konkurrence der er på det marked hvor ikke meget ikke er aftalt.

            Believe OB

            œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              #21
              Det krævede at man gik halvt gennem købet for at finde den info jeg søgte.
              Nå, siddepladser eller ej, jeg vil afsted, så to voksne og to børn kommer der i hvert fald til Hvidovre. :)
              (selvom moren med skam må erkende at ungerne nok mest er med på den for at få en pølse)

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                Det handler for OB om at holde tempo i kampen og for alt i verden ikke lade Hvidovre diktere tempoet. Hvidovre er fyraftensproffer og kan selvsagt ikke være i samme fysiske forfatning som os. Det er også det jeg har set fra dem indtil videre. De har momenter i kampene, hvor de hænger efter uanset hvem de møder. Til gengæld viser de sig også ganske gode på bolden, når de i momenter får kampene ned i et tempo de kan følge med i. Sørger vi for at være tålmodige og hele tiden får at taget hurtige frispark, hurtige indkast og hvad man ellers gør for at holde tempo i kampen, så dør Hvidovre stille og roligt.
                Det vigtigste er at holde dem fra et par mål ,mens de har kræfterne.

                Comment


                  #23
                  Har Charly trænet med hele ugen?

                  Comment


                    #24
                    Tipsbladet vurderer, at vi taber kampen !

                    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...kt-hvidovre-ob

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                      Tipsbladet vurderer, at vi taber kampen !

                      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...kt-hvidovre-ob
                      Mediano mener også at OB kan smide point .. topniveau eller bundniveau .. skal ikke tage for let på opgaven ..
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af JrEwing Se indlæg
                        Har Charly trænet med hele ugen?
                        Ja.

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                          Ja.
                          Fedt, håber han er tilbage i topform, eller tæt på

                          Comment


                            #28
                            Jeg er ikke tøsefornærmet på OB ligesom KEP, men jeg forstår sådan set godt, at han har valgt den forudsigelse. Jeg har også en bange anelse og frygter at vi laver en OB classic. Selvom det egentlig er utroligt at dette fænomen findes, når hele holdet og staben stort set er udskiftet inden for de seneste to år.

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg
                              Jeg er ikke tøsefornærmet på OB ligesom KEP, men jeg forstår sådan set godt, at han har valgt den forudsigelse. Jeg har også en bange anelse og frygter at vi laver en OB classic. Selvom det egentlig er utroligt at dette fænomen findes, når hele holdet og staben stort set er udskiftet inden for de seneste to år.
                              Et hold der som regel befinder sig under midten, vil oftere tabe til dem der er helt i bunden.
                              Jeg tror ikke OB er anderledes end andre hold der, de vinder mere over dem under sig og taber oftere til dem over sig ... måske du skal prøve at få tal på det.
                              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                              Jeg er ikke fan.
                              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                              Comment


                                #30
                                Jeg håber der er en som tager en tur til træning imorgen, og kan berette lidt!

                                Comment

                                Working...
                                X