En must win kamp for OB. Det eneste vi burde diskutere efter kampen. Er om sejren var stor nok.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt HIF - OB 27.8.23
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlægFyraftensprofferne fra Hvidovre er endnu ikke blevet for trætte, så det bliver givet en svær kamp med vores endnu ikke sammenspillede hold. Jeg tror kun på et point.
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Adimus Se indlægJeg er på Sjælland i weekenden og tænkte på at se kampen på hjemvejen, men kan ikke rigtigt blive klog på billetkøb - har børn med og de kræver lidt siddepladser. Er der nogen der kender faciliteterne?
"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg
Vrøvl - det sportslige projekt står og falder da ikke med en kamp - uanset resultatet"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg
Vrøvl - det sportslige projekt står og falder da ikke med en kamp - uanset resultatet
1 point i Hvidovre og vi står et sted på tredieåret af vores udmeldte strategi, hvor det giver rigtig god mening at evaluere det sportslige projekt.
Og ikke mindst BWs måde at gå til det projekt på.
NT kan vi mene meget om, men det er jo i sidste ende ham der evaluerer sig selv, så det kan være lige meget.
Jeg tror i øvrigt, vi vinder i Hvidovre. Jeg kan forestille mig meget, men simpelthen ikke at vi ikke vinder.Last edited by Jungledyret; 23-08-2023, 19:39.
Comment
Comment