Annoncering

Collapse
No announcement yet.

kamptråd FCK-OB 11.august

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

    På kampen isoleret i går synes jeg så til gengæld at start-11 er styrket på måden at bevæge sig for hinanden og på boldomgang. Leroy, Köhler og Hajj er bedre end dem de har afløst. De vil helt vildt gerne have bolden og Hajj har et outstanding overblik og rumlig intelligens. Han blive en af ligaens største profiler. Köhler/Tverskov er naturligvis svære at sammenligne. Men jeg synes faktisk at OB har mere brug for en Köhler type end en Tverskov. Tænk hvis vi brugte 30 mil på det rigtige nu
    Du mener forhåbentlig fordelt over nogle profiler ikke? Det ville være fuldstændig uansvarligt for OB at ligge alle sine æg i én kurv.
    Men det kommer heller ikke til at ske at vi bruger så mange penge. Måske 10-12 mill ialt hvis man finder 2 med stor kvalitet.
    Det ville være optimalt med en Jebali type der kunne dække 2-3 pladser i offensiven og en central midtbanespiller der vil få Sven og Manneh til at stå på tæer
    Det er vel næsten det mindste man kan forlange i vores situation med 100 mill på lommen og en trup der langt fra er færdig

    Comment


      Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
      Det voldsomme er, at vi efter en god præstation står med en situation, hvor vi skal vinde hjemme mod AGF næste weekend, for at sæsonstarten ikke skal være helt skidt.

      Det er dumt.
      det er fordi vi "vælger" at levere godt i de forkerte kampe.

      Fint indsats mod fck - vil som oftest alligevel betyde 0 point.

      - havde vi leveret sådan her mod viborg havde vi ikke tabt den kamp.

      Efter AGF følger vejle og hvidovre - de kampe skal vindes og så kan man få rettet lidt op på en halvsløj start, men en hjemmesejr over gymnasterne ville da bestemt heller ikke gøre noget. Kommer holdet ud med samme indstilling som mod fck så tror jeg bestemt også det er muligt.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Du mener forhåbentlig fordelt over nogle profiler ikke? Det ville være fuldstændig uansvarligt for OB at ligge alle sine æg i én kurv.
        Men det kommer heller ikke til at ske at vi bruger så mange penge. Måske 10-12 mill ialt hvis man finder 2 med stor kvalitet.
        Det ville være optimalt med en Jebali type der kunne dække 2-3 pladser i offensiven og en central midtbanespiller der vil få Sven og Manneh til at stå på tæer
        Det er vel næsten det mindste man kan forlange i vores situation med 100 mill på lommen og en trup der langt fra er færdig
        2 x 10ish. Så kører vi.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

          2 x 10ish. Så kører vi.
          BIF er vel et glimrende eksempel på hvordan man sagtens kan bruge 10 mill på enkelt spillere uden at få nogen valuta for pengene. Nogle der knapt nok er gode nok til 1.Div. Så penge er ik = med gode spillere.

          Det ved jeg at du ved. Det mest optimale ville vel være at hente 2-3 spillere på leje med option i den klasse. Så brænder vi ikke næsen for meget

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            BIF er vel et glimrende eksempel på hvordan man sagtens kan bruge 10 mill på enkelt spillere uden at få nogen valuta for pengene. Nogle der knapt nok er gode nok til 1.Div. Så penge er ik = med gode spillere.

            Det ved jeg at du ved. Det mest optimale ville vel være at hente 2-3 spillere på leje med option i den klasse. Så brænder vi ikke næsen for meget
            Lejeaftaler med købsoption er bestemt også en mulighed, enten det eller ud og hive fat i noget proven. Det handler jo så også bare om hvad der er tilgængeligt.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

              Lejeaftaler med købsoption er bestemt også en mulighed, enten det eller ud og hive fat i noget proven. Det handler jo så også bare om hvad der er tilgængeligt.
              Tilgængelighed handler jo tit om prisen. Klubberne siger nej indtil de siger ja.
              Klubber der har højere ambitioner end deres resultater viser, med penge på lommen må mange gange betale lidt overpris for at komme frem i køen.

              Så vi må ud og finde et par spillere som deres klubber nødigt vil af med. Kunne godt være lun på Bakiz fra Aab som den ene. Mon ikke 5 mill burde være nok?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Tilgængelighed handler jo tit om prisen. Klubberne siger nej indtil de siger ja.
                Klubber der har højere ambitioner end deres resultater viser, med penge på lommen må mange gange betale lidt overpris for at komme frem i køen.

                Så vi må ud og finde et par spillere som deres klubber nødigt vil af med. Kunne godt være lun på Bakiz fra Aab som den ene. Mon ikke 5 mill burde være nok?
                Bakiz han er interessant fordi han kan dække begge kanter og kan ligge inde centralt også, skyder vi Luca af så vil jeg mene at han også kan fungere som tredjemand på 9'er positionen indtil Hansborg kommer op.

                Som jeg husker ham så ligger han mest på venstrekanten hvor han gerne vil trække ind i feltet og afslutte med højrefoden, der kan jeg blive lidt i tvivl om hvor god han er med venstrebenet.

                Tilgengæld husker jeg en kamp hvor han blev rykket ind på den centrale midt i en 433,der var han virkelig god. Og det synes jeg vi mangler den spiller vi kan spille ind på den centrale midt så vi spiller med 3 istedet for 2, så vi ikke skal gå til en 5 back kæde.

                Men an kunne være en god spiller at få ind. Jeg vil tro han kaster omkring 1 mill euro.
                ​​​​​

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                  Bakiz han er interessant fordi han kan dække begge kanter og kan ligge inde centralt også, skyder vi Luca af så vil jeg mene at han også kan fungere som tredjemand på 9'er positionen indtil Hansborg kommer op.

                  Som jeg husker ham så ligger han mest på venstrekanten hvor han gerne vil trække ind i feltet og afslutte med højrefoden, der kan jeg blive lidt i tvivl om hvor god han er med venstrebenet.

                  Tilgengæld husker jeg en kamp hvor han blev rykket ind på den centrale midt i en 433,der var han virkelig god. Og det synes jeg vi mangler den spiller vi kan spille ind på den centrale midt så vi spiller med 3 istedet for 2, så vi ikke skal gå til en 5 back kæde.

                  Men an kunne være en god spiller at få ind. Jeg vil tro han kaster omkring 1 mill euro.
                  ​​​​​
                  Præcis. En kvalitets spiller der kan dække mange pladser. Så kan man nøjes med 1 i stedet for 2 spillere. Kan man hente noget der er endnu bedre er det selvfølgelig at foretrække. Vil da nødigt være med til at finansiere Aabs nedrykning

                  Hansborg er stadig ikke klar efter sin korsbåndsskade. Så vi ved ikke hvad tilstand han kommer tilbage i og om han bliver god nok til at vi skal tage beslutningen

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Præcis. En kvalitets spiller der kan dække mange pladser. Så kan man nøjes med 1 i stedet for 2 spillere. Kan man hente noget der er endnu bedre er det selvfølgelig at foretrække. Vil da nødigt være med til at finansiere Aabs nedrykning

                    Hansborg er stadig ikke klar efter sin korsbåndsskade. Så vi ved ikke hvad tilstand han kommer tilbage i og om han bliver god nok til at vi skal tage beslutningen
                    Vi skal stadig have 2 ind. Vi skal have en kvalitets midtbane mand ind og så noget ala Bakiz, så begynder det at ligne noget, vi skal så have skudt Mucolli og Mustafic af.

                    Jeg håber godt nok ikke at han mister sin fart den unge Elias, men jeg vil næsten sige at selv hvis der skulle ryge noget fart så er han allerede så dygtig rent teknisk at han kan blive en rigtig dygtig superliga spiller. https://youtu.be/kSFQeA8JpuQ

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                      Enig med Rami og Leroy. Men Tverskov er noget bedre end Köhler, det var faktisk lige præcist en Tverskov spiller vi godt kunne have brugt inde centralt igår.

                      Når det er sagt så har jeg os let forstærket i forhold til sidste år på samme tidspunkt, vi står ikke og skal spille med Joel king på en VB, Kasper Larsen på CB, HC i kassen, Okosun (#&-1$#9#$_-) inde centralt og Sander Svendsen på en kant. Efter transfervinduet lukning er sidste års trup stærkere, men i de her kampe der er det den her.
                      ​​​Vores trup har Ikke de samme huller på den måde, men der mangler lige et par profiler.
                      Synes at Köhler er væsentligt bedre defensivt end Tverskov, når der skal bruges fysik. Tverskov var et tudefjæs på det punkt. Köhler er heller ikke kun fysik. Han lægger hårde præcise afleveringer ud på kanterne langs jorden og med halvtliggende vrist over lange distancer. Han er en super spændende spiller i min optik. En spilintelligent Poulsen.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                        Synes at Köhler er væsentligt bedre defensivt end Tverskov, når der skal bruges fysik. Tverskov var et tudefjæs på det punkt. Köhler er heller ikke kun fysik. Han lægger hårde præcise afleveringer ud på kanterne langs jorden og med halvtliggende vrist over lange distancer. Han er en super spændende spiller i min optik. En spilintelligent Poulsen.
                        Til gengæld er han ekstremt langsom - både med og uden bold. Minder en smule om gode gamle Esben Hansen.

                        Han kan bestemt noget og er en fed type - også som menneske - men han har altså i den grad også sine mangler. Vi mangler meget en 6er for at bedre konkurrencesituationen.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                          Til gengæld er han ekstremt langsom - både med og uden bold. Minder en smule om gode gamle Esben Hansen.

                          Han kan bestemt noget og er en fed type - også som menneske - men han har altså i den grad også sine mangler. Vi mangler meget en 6er for at bedre konkurrencesituationen.
                          Meget enig. Der skal hentes en stor profil og Mustafic skal væk.
                          Der skal være skarp konkurrence og det er der ikke pt

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                            Fuck noget lort den svier sgu.

                            Owosu som min MoM. Nico og Rami efter.

                            Fuck hvor jeg hader at vi lukker to ind i de sidste 20 minutter, det er så latterligt og selvfølgelig kan vores bænk ikke være med kakerlakkerne, men den skal ikke være så tynd som den er.

                            ​​​​​​
                            Vi skal som du også antyder ikke sammenligne vores bænk med FCK’s bænk, vores bedste spiller ville jo knap nok kunne være på bænken i FCK.
                            Vi kan med rette sammenligne vores bænk med Randers og Viborgs, og i kampene mod de to, sad jeg ikke tilbage med et indtryk af at de blev mærkbart svækkede med deres udskiftninger.
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                              Vi skal som du også antyder ikke sammenligne vores bænk med FCK’s bænk, vores bedste spiller ville jo knap nok kunne være på bænken i FCK.
                              Vi kan med rette sammenligne vores bænk med Randers og Viborgs, og i kampene mod de to, sad jeg ikke tilbage med et indtryk af at de blev mærkbart svækkede med deres udskiftninger.
                              Helt enig.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                                Synes at Köhler er væsentligt bedre defensivt end Tverskov, når der skal bruges fysik. Tverskov var et tudefjæs på det punkt. Köhler er heller ikke kun fysik. Han lægger hårde præcise afleveringer ud på kanterne langs jorden og med halvtliggende vrist over lange distancer. Han er en super spændende spiller i min optik. En spilintelligent Poulsen.
                                Jeppe vinder mange flere dueller og erobrer flere bolde derinde end folk først lige antager.

                                Köhler er en fin spiller, jeg vil lige umiddelbart vurdere ham til at være en 6 - 8 placeringsspiller. Han er en fin duelspiller og er også rimelig tryg på kuglen og så afslutter han også ganske udmærket.

                                Det han mangler det er fart, du ser det ikke så meget igår fordi vi så meget af kampen står lavt, men når vi skal frem i banen så er han altså højrisiko for at blive spillet bagom, det der skal vi være meget opmærksomme på i den her sæson, også fordi vores midtbane spillere ligger så tæt på hinanden, modstanderne skal helst ikke spille bag vores midtbane.

                                Når det er sagt så ville en spiller som Köhler ikke spille i OB hvis han også var hurtig.

                                Jeg har alligevel Rami og Leroy foran på transferindkøbene, de to der de ligner noget som topklubberne også godt kunne være interesseret i.

                                Og så skal vi ganske enkelt have en midtbanespiller ind hvis Mustafic ikke engang kan komme på bænken, vi må ikke gå igennem en sæson og være så tynde inde centralt som vi er nu.

                                Comment

                                Working...
                                X