Annoncering

Collapse
No announcement yet.

kamptråd FCK-OB 11.august

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg

    God op en gang useriøst vrøvl - du kan da ikke meningsfyldt klandre Alm for den - skru nu ned for den automat kritik - han har jo ikke nogen kompetente at skifte ind
    Det er da noget pjat. Han har Buya og Selven der har noget der kan true FCK, noget som en dødtræt Kadrii og Rami ikke kan.
    Jeg kommer til at kritisere Alm hver eneste gang han gør det her, fordi det er unødvendigt. Han gør meget rigtigt, derfor er de manglende udskiftninger så trælse. Vi er helt enige i at truppen er for tynd, men så er den heller ikke tyndere. Grubbe kunne også komme ind til sidst.

    Comment


      Jeg tror ikke at Alm ikke kunne se at flere spillere var tømte eller at han er imod tidlige indskiftninger. Jeg tror at Alm vurderede at chancerne for point var større med udbrændte Rami, Franco og Kadrii på banen end med Selven, Don D eller Buya. Han tør jo med alt tydelighed godt skifte tidligere, men han vælger som det første at indskifte en 18-årig purk for Charly, det er altså et vink med en vognstang om at kvaliteten på bænken bare ikke er god nok. At få noget mere højde og drøjte ind til at forsvare de mange standarder FCK fik var iøvrigt helt rigtigt set imo, så kan man så bare sætte spørgsmålstegn ved om Sauli er god nok. Dommerens og VARs kæmpe blunder var hvad den var.

      Comment


        Det voldsomme er, at vi efter en god præstation står med en situation, hvor vi skal vinde hjemme mod AGF næste weekend, for at sæsonstarten ikke skal være helt skidt.

        Det er dumt.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

          Der er ikke nogen at skifte ind.

          Turay har intet at skyde med i presset.

          Din kritik er legitim. Den skal bare ikke rettes mod Alm.

          At stille sig med 3 mand i det centrale forsvar skal også ses i lyset af, at BP så småskadet ud (tog sig til baglåret). At skifte ham til fordel for vores nye finne ville være noget af et sats, og jeg kan godt forstå tanken om så at prøve at barrikadere.

          Automatkritikken af Alm er slet og ret dum.
          Helt enig, Alm økonomisere så godt som han kan med de få midler han idag har til rådighed - det rakte bare ikke.

          Jeg så ivørigt kampen på et stream uden kommentatorer så det var udelukkende stadion man kunne høre, og Alm var i den grad vokal idag - så den anden gamle plade om at manden blot står apatisk og ser fodbold fra sidelinen holder simpelthen ikke.

          Comment


            Alle har ret til deres egen holdning, men jeg er ved at være lidt træt af al den Alm-bashing efter hver kamp. Alle der har spillet fodbold, selv på lavt niveau ved at der er så meget mentalt i sådan en kamp, særligt imod et hold, hvor man godt kan mærke at de er bedre end en selv og man er presset. Spillerne er jo ikke robotter, hvor man bare kan sige, spil udenom FCK spillerne hele tiden. Man kæmper jo med næb og klør og ingen har lyst til at sætte bolden på spil i frygt for at skabe et hul i egen kæde.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

              Der er ikke nogen at skifte ind.

              Turay har intet at skyde med i presset.

              Din kritik er legitim. Den skal bare ikke rettes mod Alm.

              At stille sig med 3 mand i det centrale forsvar skal også ses i lyset af, at BP så småskadet ud (tog sig til baglåret). At skifte ham til fordel for vores nye finne ville være noget af et sats, og jeg kan godt forstå tanken om så at prøve at barrikadere.

              Automatkritikken af Alm er slet og ret dum.
              At sende alt lort mod ham, enig, det er er dumt, men han må også tage noget på sig helt generelt for hans håndtering af kampforløb der ændrer sig.

              Men der er heller ikke nogen tvivl om, at pilen helt klart også peger i retning af Wesström og den svenske vindbøjtel han hev herover på fransk visit. Har de gjort deres arbejde godt nok, er der bund nok i de spillere man har hentet, når man i en ekstremt hektisk og svær kamp, sætter en spiller ind der blev 18 for under en måned siden og har 19 Superligaminutter på bagen, fremfor de 3 andre offensivspillere man lige har købt? Det er da et meget reelt spørgsmål at stille.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                Helt enig, Alm økonomisere så godt som han kan med de få midler han idag har til rådighed - det rakte bare ikke.

                Jeg så ivørigt kampen på et stream uden kommentatorer så det var udelukkende stadion man kunne høre, og Alm var i den grad vokal idag - så den anden gamle plade om at manden blot står apatisk og ser fodbold fra sidelinen holder simpelthen ikke.
                Der er så meget ævl omkring Alm, at det helt vildt. Mit klare indtryk er at han altid er ekstremt vokal (også til træning) - blot ikke udfarende i sin attitude.



                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                  Der er ikke nogen at skifte ind.

                  Turay har intet at skyde med i presset.

                  Din kritik er legitim. Den skal bare ikke rettes mod Alm.

                  At stille sig med 3 mand i det centrale forsvar skal også ses i lyset af, at BP så småskadet ud (tog sig til baglåret). At skifte ham til fordel for vores nye finne ville være noget af et sats, og jeg kan godt forstå tanken om så at prøve at barrikadere.

                  Automatkritikken af Alm er slet og ret dum.
                  Vores offensive spillere var helt færdige. Det var stort set kun Markus Jensen der kunne løbe en kontra. Hvis folk som Turay og Deedson ikke kan bruges i sådanne situationer, så må vi vel revurdere de køb. Så er de jo tydeligvis ikke gode nok.

                  Hvis Paulsen var så skadet at han ikke kunne fortsætte, ville jeg skifte ham med Sauli en-til-en. Det lyder ikke til at vi bruger meget tid på at træne at spille med 3 mand i midterforsvaret, og vi har allerede set det gå dårligt i 1. kamp, så jeg forstår ikke at det er løsningen.

                  Når vi nu på 3. år har problemer med at håndtere at være foran, så vil jeg ikke sige at kritikken af Alm er dum. Den er nærmere helt på sin plads.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                    Det voldsomme er, at vi efter en god præstation står med en situation, hvor vi skal vinde hjemme mod AGF næste weekend, for at sæsonstarten ikke skal være helt skidt.

                    Det er dumt.
                    Det er desværre fordi vi har præsteret ringe i de "nemme" kampe.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                      At sende alt lort mod ham, enig, det er er dumt, men han må også tage noget på sig helt generelt for hans håndtering af kampforløb der ændrer sig.

                      Men der er heller ikke nogen tvivl om, at pilen helt klart også peger i retning af Wesström og den svenske vindbøjtel han hev herover på fransk visit. Har de gjort deres arbejde godt nok, er der bund nok i de spillere man har hentet, når man i en ekstremt hektisk og svær kamp, sætter en spiller ind der blev 18 for under en måned siden og har 19 Superligaminutter på bagen, fremfor de 3 andre offensivspillere man lige har købt? Det er da et meget reelt spørgsmål at stille.
                      Jeg er enig i dig i, at Alm lidt uforståeligt tyer til et femmandsforsvar nogle gange. Det undrer jeg mig også over.

                      I dag gør jeg ikke. BP var småskadet, og jeg synes, det var fornuft at få en ekstra ind, også med det aktuelle kampbillede og de meget få muligheder der er i truppen.

                      Jeg synes ikke, de har gjort deres arbejde godt nok.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

                        Vores offensive spillere var helt færdige. Det var stort set kun Markus Jensen der kunne løbe en kontra. Hvis folk som Turay og Deedson ikke kan bruges i sådanne situationer, så må vi vel revurdere de køb. Så er de jo tydeligvis ikke gode nok.

                        Hvis Paulsen var så skadet at han ikke kunne fortsætte, ville jeg skifte ham med Sauli en-til-en. Det lyder ikke til at vi bruger meget tid på at træne at spille med 3 mand i midterforsvaret, og vi har allerede set det gå dårligt i 1. kamp, så jeg forstår ikke at det er løsningen.

                        Når vi nu på 3. år har problemer med at håndtere at være foran, så vil jeg ikke sige at kritikken af Alm er dum. Den er nærmere helt på sin plads.
                        Har du statistisk belæg for at vi under Alm har problemer med at være foran? Eller er det bare en fornemmelse?

                        Helt enig - mange af vores køb skal revurderes. Vi har en svagere trup end sidste sæson.


                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                          Har du statistisk belæg for at vi under Alm har problemer med at være foran? Eller er det bare en fornemmelse?

                          Helt enig - mange af vores køb skal revurderes. Vi har en svagere trup end sidste sæson.

                          I den her sæson har vi jo allerede smidt en føring 2 gange.
                          I sidste sæson førte vi med 2 i Randers, kollapsede totalt og var heldige ikke at tabe. Vi førte hjemme mod Viborg, men tabte. Vi førte hjemme mod Silkeborg, men efter 1-0 scoringen var det spil til ét mål, og vi smed 2 point. Vi førte med 2 i Horsens, men kollapsede igen, og fik så reddet 1 point. Vi smed en 2-målsføring oppe i Aalborg, men kom så tilbage og vandt 3-2. Vi smed en føring 2 gange i samme opgør i 2-2 kampen i Horsens i foråret.
                          Når man så tager kampforløbet med i de kampe hvor vi formåede at holde en føring, så synes jeg der tegner sig et mønster.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                            Har du statistisk belæg for at vi under Alm har problemer med at være foran? Eller er det bare en fornemmelse?

                            Helt enig - mange af vores køb skal revurderes. Vi har en svagere trup end sidste sæson.
                            På kampen isoleret i går synes jeg så til gengæld at start-11 er styrket på måden at bevæge sig for hinanden og på boldomgang. Leroy, Köhler og Hajj er bedre end dem de har afløst. De vil helt vildt gerne have bolden og Hajj har et outstanding overblik og rumlig intelligens. Han blive en af ligaens største profiler. Köhler/Tverskov er naturligvis svære at sammenligne. Men jeg synes faktisk at OB har mere brug for en Köhler type end en Tverskov. Tænk hvis vi brugte 30 mil på det rigtige nu

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                              På kampen isoleret i går synes jeg så til gengæld at start-11 er styrket på måden at bevæge sig for hinanden og på boldomgang. Leroy, Köhler og Hajj er bedre end dem de har afløst. De vil helt vildt gerne have bolden og Hajj har et outstanding overblik og rumlig intelligens. Han blive en af ligaens største profiler. Köhler/Tverskov er naturligvis svære at sammenligne. Men jeg synes faktisk at OB har mere brug for en Köhler type end en Tverskov. Tænk hvis vi brugte 30 mil på det rigtige nu
                              Den vurdering synes jeg er svær at være uenig i. Ja tænk hvis der blev brugt 30 mill "på det rigtige" i en klassespiller til vb., på trods af at NM gjorde det godt i går, som så sætter Aske på bænken og en kasse kantspiller både til hk og vk. Falk er imø en drømmesigning på de rigtige betingelser forstår sig .. urealistik pt er det jo, men alliwl

                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                                På kampen isoleret i går synes jeg så til gengæld at start-11 er styrket på måden at bevæge sig for hinanden og på boldomgang. Leroy, Köhler og Hajj er bedre end dem de har afløst. De vil helt vildt gerne have bolden og Hajj har et outstanding overblik og rumlig intelligens. Han blive en af ligaens største profiler. Köhler/Tverskov er naturligvis svære at sammenligne. Men jeg synes faktisk at OB har mere brug for en Köhler type end en Tverskov. Tænk hvis vi brugte 30 mil på det rigtige nu
                                Enig med Rami og Leroy. Men Tverskov er noget bedre end Köhler, det var faktisk lige præcist en Tverskov spiller vi godt kunne have brugt inde centralt igår.

                                Når det er sagt så har jeg os let forstærket i forhold til sidste år på samme tidspunkt, vi står ikke og skal spille med Joel king på en VB, Kasper Larsen på CB, HC i kassen, Okosun (#&-1$#9#$_-) inde centralt og Sander Svendsen på en kant. Efter transfervinduet lukning er sidste års trup stærkere, men i de her kampe der er det den her.
                                ​​​Vores trup har Ikke de samme huller på den måde, men der mangler lige et par profiler.
                                Last edited by Striwetforlivet!; 12-08-2023, 08:44.

                                Comment

                                Working...
                                X