Annoncering

Collapse
No announcement yet.

kamptråd FCK-OB 11.august

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Fuck noget lort den svier sgu.

    Owosu som min MoM. Nico og Rami efter.

    Fuck hvor jeg hader at vi lukker to ind i de sidste 20 minutter, det er så latterligt og selvfølgelig kan vores bænk ikke være med kakerlakkerne, men den skal ikke være så tynd som den er.

    ​​​​​​

    Comment


      Vi tabte, men jeg så en helt andet koncentration, vilje og taktisk fokus fra spillerne. Det lover godt. Det er næppe Alm, men spillerne, der skal dadles for ikke at præstere det her fokus hver gang.

      Det her er den første kamp, hvor jeg for alvor er solgt på Rami. Det samme kan jeg sige om Leeroy.

      Charly kan så meget. Det går ofte galt, korrekt, men han er dén, der leverer det uforudsigelige - sammen med Rami.

      NM er en bedre venstre back end AA.

      Jeg synes, der er meget godt at tage med. Resultater er fair, selvom den sgu gør ondt.

      Skulle jeg prioritere to tilgange, så ville jeg ønske en profil til højrekanten og en konkurrerende 6er.
      Last edited by Jungledyret; 11-08-2023, 20:16.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

        Mod Randers blev han kritiseret for at skifte os dårligere.

        Situationen lige nu er, at vi ikke kumme have gjort noget som helst taktisk eller mandskabsmæssigt de sidste 30 min for at holde os inde i kampen.
        jeg forstår fuldt ud han holdt igen - tongya og kadrii og vel også charly er bedre defenssivt end eks. Buya og Selvén eller ham den nye...men de løb jo bare tør for kræfter - der var ikke mere at gøre med - så mener klart han burde have skiftet tidligere - og anderledes - ikke sætte 5 forsvarer ind.

        men jeg forstår godt han tøvede - håbede den holdt hjem, det var jo en god opstilling vi havde, det fungerede godt - de blev bare pumpet for kræfter

        Så jeg havdfe foretrukket man havde prøvet på at vinde kampen - ved at være lidt offensive frem for at prøve at forsvare den hjem...mon ikke resultatet var blevet det samme i sidste ende

        Comment


          Selv KEP og Francis mener der er frispark !

          Comment


            Snydt i parken. Surprice.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
              Vi tabte, men jeg så en helt andet koncentration, vilje taktisk fokus fra spillerne. Det lover godt. Det er næppe Alm, men spillerne, der skal dadles for ikke at præstere det her fokus hver gang.

              Det her er den første kamp, hvor jeg for alvor er solgt på Rami. Det samme kan jeg sige om Leeroy.

              Charly kan så meget. Det går ofte galt, korrekt, men han er dén, der leverer det uforudsigelige - sammen med Rami.

              NM er en bedre venstre back end NM.

              Jeg synes, der er meget godt at tage med. Resultater er fair, selvom den sgu gør ondt.

              Skulle jeg prioritere to tilgange, så ville jeg ønske en profil til højrekanten og en konkurrerende 6er.
              enig - det skal der leveres hver gang - så vil det også være muligt at blande sig i top 6

              Comment


                På 3. sæson er Alms bedste bud på at forsvare et resultat hjem: Sæt en ekstra midterforsvar ind, stil os helt ned og mød først modstanderen ved buen foran eget felt og lad os bombardere. Det er bare ikke godt nok, om det så er FCK eller Randers vi møder.

                Men nu kan vi da i det mindste sige til os selv, at vi leverede en rigtigt fin indsats og havde den rigtige indstilling, men bare manglede marginaler og den sidste kvalitet for at få point, som vi har fortalt os selv 20 andre gange vi har spillet derinde, og om en runde eller to leverer vi så en total lad indsats og blamerer os mod et eller andet jydehold, som er dem vi skal hente vores point imod. Så er alt som det plejer.

                Comment


                  Ikke nok med at KEP og Dickoh siger at der er stort frispark. Men KEP siger også at VAR oftere vil give den i den anden ende. Voldsom udtalelse og korrekt. Endelig siger han noget fornuftigt.

                  Comment


                    Man må bare sige at taktikken med at stille sig ned i eget felt aldrig har virker for OB. Om det så var taktik eller manglende evner ved jeg ikke, men underligt vi ikke spiller videre som vi startede 1. Halvleg.
                    charlie var iøvrigt piv ringe, da han først havde scoret. Tongya er simpelthen også for ringe.

                    Stor kadeau til holdet og især 4 backkæden, det var virkelig en disciplineret indsats.

                    Forstår heller ikke, at der ikke dømmes frispark. Man kan jo klart og tydeligt se dicks kun har øje for at screene manden. Jeg synes efterhånden at VAR tager ligeså kontroversielle beslutninger som et godt gammelt dommerskøn. Ansvaret er dog delt ud og dommeren kan derfor gemme sig for sin egen inkompetence.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                      På 3. sæson er Alms bedste bud på at forsvare et resultat hjem: Sæt en ekstra midterforsvar ind, stil os helt ned og mød først modstanderen ved buen foran eget felt og lad os bombardere. Det er bare ikke godt nok, om det så er FCK eller Randers vi møder.

                      Men nu kan vi da i det mindste sige til os selv, at vi leverede en rigtigt fin indsats og havde den rigtige indstilling, men bare manglede marginaler og den sidste kvalitet for at få point, som vi har fortalt os selv 20 andre gange vi har spillet derinde, og om en runde eller to leverer vi så en total lad indsats og blamerer os mod et eller andet jydehold, som er dem vi skal hente vores point imod. Så er alt som det plejer.
                      Det er det mest sandsynlige outcome. Men skal jeg eksistere som OB-fan, så er jeg også nødt til st glæde mig over viljen og indsatsen i dag.

                      Vi mangler åbenlyst mere kvalitet, før det bliver sjovt, men kan vi holde sådan et fokus - igen: det mest sandsynlige er at det kan vi overhovedet ikke - så er der da lidt at bygge på.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
                        Ikke nok med at KEP og Dickoh siger at der er stort frispark. Men KEP siger også at VAR oftere vil give den i den anden ende. Voldsom udtalelse og korrekt. Endelig siger han noget fornuftigt.
                        Sådan KEP!

                        Comment


                          Der skal hentes noget kvalitet ind. Vi kommer ingen vegne hvis der ikke kommer 2 til startopstillingen.

                          Comment


                            Jeg ved godt at kampen i dag velsagtens var sæsonens sværeste, men hold nu op hvor ser vi bare de samme fejl om og om igen.
                            Alm kan ikke håndtere at være foran. Han ved simpelthen ikke hvordan han skal agere. Vi spiller en fin kamp, skaber gode chancer, og har perioder hvor vi er gode på bolden. Men i det sekund vi kommer foran stiller vi os bare ned og forsvarer eget felt. Trænernes løsning på det er at sætte endnu en midterforsvar ind, så vi bare forsøger at barrikadere os. Det betød bare at vi ikke havde nogen længere fremme at spille den til når vi fik bolden. Vi lavede de eksakt samme nummer mod Randers, og der var resultatet elendigt, så selvfølgelig var det naturligt at prøve det igen.
                            Flere peger også på at trænerne igen er langsomme til at skifte ud. Det kan jeg sagtens forstå. Bashkim, Rami og Tongya så alle færdige ud efter 70 min, så man skulle tro at det var naturligt at få friske kræfter ind der kunne ligge og presse modstanderne når nu vi endte med at stå så langt nede. Men ak, vores trænere tænker desværre anderledes. Desuden er det også et tilbagevendende tema at mange af vores spillere er helt færdige når vi nærmer os kampens slutfase. Der må være noget i vejen med måden vi træner på siden vi så ofte halser efter modstanderen i kampens slutfase.
                            Jeg nåede lige at drømme om at se os vinde i Parken for første gang i min tid som OB fan, men sådan skulle det selvfølgelig ikke være. Når det der koster os så er de samme fejl som vi har set de seneste par år, så er det sgu frustrerende at være vidne til.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                              Det er det mest sandsynlige outcome. Men skal jeg eksistere som OB-fan, så er jeg også nødt til st glæde mig over viljen og indsatsen i dag.

                              Vi mangler åbenlyst mere kvalitet, før det bliver sjovt, men kan vi holde sådan et fokus - igen: det mest sandsynlige er at det kan vi overhovedet ikke - så er der da lidt at bygge på.
                              Det skal man da også have lov til.

                              Det er bare vigtigt for OB selv at gøre sig fuldstændigt klart, at det ikke er på Brøndby Stadion og i Parken, når man er tændt af kulissen og spiller op mod god modstand, at man definerer sig selv. Det er evnen til at hive sig selv op og gøre det nødvendige, når motivationen ikke er ligeså åbenlys og kulissen og modstanderen er mere fesen. Det er sejrene over Silkeborg, Randers, Viborg, Lyngby etc. som er smør på brødet. Det der med at hæfte os ved nogle toppræstationer og klistre nogle forventninger op på det, har vi sovset rundt i i en dekade.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
                                Jeg ved godt at kampen i dag velsagtens var sæsonens sværeste, men hold nu op hvor ser vi bare de samme fejl om og om igen.
                                Alm kan ikke håndtere at være foran. Han ved simpelthen ikke hvordan han skal agere. Vi spiller en fin kamp, skaber gode chancer, og har perioder hvor vi er gode på bolden. Men i det sekund vi kommer foran stiller vi os bare ned og forsvarer eget felt. Trænernes løsning på det er at sætte endnu en midterforsvar ind, så vi bare forsøger at barrikadere os. Det betød bare at vi ikke havde nogen længere fremme at spille den til når vi fik bolden. Vi lavede de eksakt samme nummer mod Randers, og der var resultatet elendigt, så selvfølgelig var det naturligt at prøve det igen.
                                Flere peger også på at trænerne igen er langsomme til at skifte ud. Det kan jeg sagtens forstå. Bashkim, Rami og Tongya så alle færdige ud efter 70 min, så man skulle tro at det var naturligt at få friske kræfter ind der kunne ligge og presse modstanderne når nu vi endte med at stå så langt nede. Men ak, vores trænere tænker desværre anderledes. Desuden er det også et tilbagevendende tema at mange af vores spillere er helt færdige når vi nærmer os kampens slutfase. Der må være noget i vejen med måden vi træner på siden vi så ofte halser efter modstanderen i kampens slutfase.
                                Jeg nåede lige at drømme om at se os vinde i Parken for første gang i min tid som OB fan, men sådan skulle det selvfølgelig ikke være. Når det der koster os så er de samme fejl som vi har set de seneste par år, så er det sgu frustrerende at være vidne til.
                                Der er ikke nogen at skifte ind.

                                Turay har intet at skyde med i presset.

                                Din kritik er legitim. Den skal bare ikke rettes mod Alm.

                                At stille sig med 3 mand i det centrale forsvar skal også ses i lyset af, at BP så småskadet ud (tog sig til baglåret). At skifte ham til fordel for vores nye finne ville være noget af et sats, og jeg kan godt forstå tanken om så at prøve at barrikadere.

                                Automatkritikken af Alm er slet og ret dum.

                                Comment

                                Working...
                                X