Annoncering

Collapse
No announcement yet.

kamptråd FCK-OB 11.august

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    kamptråd FCK-OB 11.august

    Ja, der er vel ikke så meget at gøre; vi skal til det i aften. Med den form FCK har vist, især offensivt, så ligner det desværre opskriften på en gedigen røvfuld. Eneste grund til en anelse optimisme er måske, at vi er en anelse bedre til at spille kontra, end når vi skal styre kamp på hjemmebane. Gætter på et 4-1 nederlag.

    #2
    Tjae, ret beset, så taber vi denne kamp 9 ud af 10 gange. FCK er bare, på stort set alle parametre, og som sådan milevidt foran OB. Alligevel risikerer jeg hermed at blive til grin, ved at tro på, at vi får en uafgjort med hjem. Hvorfor? Fordi FCK trods alt også smider nogle point, oftest tidligt i turneringen, hvor fokus er på at komme videre til de indbringende gruppespil i Europa (de har så ikke smidt point hjemme i år), og ikke mindst fordi det mest forudsigelige ved OB er, at de er totalt uforudsigelige. Ganske vidst får vi ikke mange point mod top-6 holdene, men af og til sker det trods alt, så hvorfor ikke lige i aften? Lidt før klokken 21.00 kan jeg være totalt til grin

    Comment


      #3
      Kommer vi til at stå lavt så tror jeg vi kan slippe med at tabe med 3 - 4 mål. Skal vi rykke op i banen så splitter de os ad og løber fra os inde centralt og så risikerer vi at tabe med mere.

      Irriterende det er den vigtigste kamp at vinde i hele sæsonen.

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Memoryhof Se indlæg
        Tjae, ret beset, så taber vi denne kamp 9 ud af 10 gange. FCK er bare, på stort set alle parametre, og som sådan milevidt foran OB. Alligevel risikerer jeg hermed at blive til grin, ved at tro på, at vi får en uafgjort med hjem. Hvorfor? Fordi FCK trods alt også smider nogle point, oftest tidligt i turneringen, hvor fokus er på at komme videre til de indbringende gruppespil i Europa (de har så ikke smidt point hjemme i år), og ikke mindst fordi det mest forudsigelige ved OB er, at de er totalt uforudsigelige. Ganske vidst får vi ikke mange point mod top-6 holdene, men af og til sker det trods alt, så hvorfor ikke lige i aften? Lidt før klokken 21.00 kan jeg være totalt til grin
        Så bliver vi to

        Comment


          #5
          Jeg er bange for at det står i sol, måne og stjerner at vi taber denne kamp.
          Derfor kan vi naturligvis godt overraske positivt - og jeg håber som sådan bare at der er noget fremgang at spore i indstilling og spil fra seneste kamp.
          Som Christian Sørensen i SFÅ (der i øvrigt virker umanerligt såret over ikke at være blevet tilbudt kontrakt i OB tidligere i sin karriere (før Viborg)), så tror jeg vi taber 3-0.

          Comment


            #6
            Hvis vi kommer med samme udtryk og fightervilje som mod Brøndby, så vil jeg kunne acceptere et nederlag. Hvis det er samme udtryk som første halvleg mod Viborg, så er resten af weekenden ødelagt.

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg
              Hvis vi kommer med samme udtryk og fightervilje som mod Brøndby, så vil jeg kunne acceptere et nederlag. Hvis det er samme udtryk som første halvleg mod Viborg, så er resten af weekenden ødelagt.
              Det er ofte resultatet, der farver, hvordan man tolker udtrykket. Vi var ret heldige mod BIF.

              FCK er i en helt anden liga end os, og jeg tænker, vi taber 9,5 ud af 10 kampe mod dem.

              Vores eneste håb er omstillinger. De er til at tale med i forsvaret.

              Men jeg gruer for deres offensiv mod vores vaklende forsvar.

              Frygter, vi taber stort og bliver spillet ud af banen.

              Comment


                #8
                Så længe man har valgt en “strategi/style off play” man reelt set ikke har spillerne til, da mange ikke har niveauet, så bliver bliver udfaldet af denne kamp fuldstændigt forudsigeligt og det er blot nederlagets størrelse vi kan diskutere.

                Vælger man derimod at have en pragmatisk tilgang hvor man kun sigter efter resultatet, har man en chance.

                i forhold til niveauet på spillerne, kan man i den grad diskutere BP’s rolle da han på den ene side har nogle af de kvaliteter vi har manglet i form af mentalitet osv, men hans styrker ligger ubetinget hos et hold der står lavt, kompakt og til indlæg/duel spil i feltet og foran.
                Oven i købet er han gjort anfører og dermed ville det være lidt en fallit erklæring at sætte ham af, hvis man køber en som er bedre og passer ind i systemet. Man har malet sig lidt op i et hjørne med det her bombastiske anfører valg.

                Ydermere ser Aske ud til at have det svært og der mangler vi en klar starter hvis vi vil noget med top seks.

                4-1 til FCK, et VAR straffe som er tyndt, og BP eller slots som trækker i nødbremsen i feltet pågrund af manglende fart/forudseenhed.
                Rami reducere til sidst, når FCK er gået ned i kadence

                Comment


                  #9
                  1-3 til OB

                  Comment


                    #10
                    Jeg vælger ikke at se kampen i aften da jeg simpelthen ikke orker at se os blive udraderet…
                    Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                    Comment


                      #11
                      Hvis begge hold spiller det bedste de kan, vinder FCK med mindst tre mål. Jeg tror at FCK sparer spillere når sejren er hjemme, og så betyder det mindre om vi spiller ok eller ej. Jeg tror altså ikke på et stort nederlag som sidst.

                      Comment


                        #12
                        Fck er meget store favoritter, ingen tvivl om det. Men så er de vidst heller ikke bedre.

                        De spiller med en højre back i cf og nogle mildest talt offensive gutter som 8'er (concalves eller elyounoussi), og oftest uden fuldblods angriber (mener Jordan larsson er mest kant).
                        Det er ikke mere end et par uger siden de var på glatis mod vejle.

                        For mig at se har vi en chance for point, hvis vi selv vil det. Altså komme ordentligt ud og spille en disciplineret kamp. BEGGE halvlege.

                        Men altså, vi skal da ramme dagen.
                        Mener vi plejer at være stærke mod stærkere hold, med mange tilskuere, væk fra eget græs.
                        så kan spillerne åbenbart sætte sig bedre op til kampen.

                        Og må jeg så bede om Kadrii fra start.! Vi har brug for hans sublime presspil. Og mål.

                        Comment


                          #13
                          Alt peger jo på et gedigent nederlag... så med den ustabile liga vi har, ender det nok med en etmåls sejr til OB.

                          1-2..... Eller 5-0.
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
                            Hvis begge hold spiller det bedste de kan, vinder FCK med mindst tre mål. Jeg tror at FCK sparer spillere når sejren er hjemme, og så betyder det mindre om vi spiller ok eller ej. Jeg tror altså ikke på et stort nederlag som sidst.
                            hvis vi undgår 2 røde kort så burde vi være et godt stykke af vejen.

                            Hvis Alm så også erkender nederlaget når vi er bagud med 3 og får sat en prop i så tænker jeg også det hjælper. Som jeg husker det så blev vi i den kamp ved med at prøve at skabe noget selv neder med en del mål og flere mand - og giver man så meget plads væk så skal det gå galt.

                            Comment


                              #15
                              Luca ikke med i truppen. Tror ikke han spiller i OB om 3 uger.
                              Mustafic og Mucolli ligner heller ikke nogen med fremtid i OB

                              Comment

                              Working...
                              X