Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-Viborg 7.august 23

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    En sætning mange har sagt herinde i en del år nu, men... Det er en af de dårligste halvlege jeg har set.
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
      Vores pres spil, som er Alms adelsmærke, er lort. Fuck hvor er Frø savnet lige nu. Viborg er jo ikke gode, de får bare alt den tid og ro de skal have til at sætte deres spillere i scene.
      Gu er han da ej, sorry. Men bare se sidste kamp og 1 halvleg mod Randers. Han er væk og godt det samme.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af KuzmaPavlov Se indlæg
        Nej, man vælger bold eller bane, når man vinder lodtrækningen:
        Begyndelsesspark

        Procedure
        • Dommeren trækker lod ved at kaste en mønt i vejret. Holdet, som vinder lodtrækningen, vælger banehalvdel eller at foretage begyndelsessparket.
        • Afhængig heraf foretager det andet hold begyndelsessparket eller vælger banehalvdel.​”


        Du har ret. Det blev laver om i “17. I det mindste har jeg ikke dømt kampe siden “14.

        Edit. Eller jeg tror det er 17.
        Last edited by BEWC; 07-08-2023, 19:07.
        "Seriøs sport har intet med fair play at gøre. Den er fuld af had, jalousi og praleri, tilsidesættelse af alle regler og en sadistisk fornøjelse ved synet af vold. Med andre ord, det er krig uden våben."

        Comment


          Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg

          Charly? han tager da i det mindste nogle løb. Men der er 0 fart i vores opspil og ingen går i positioner. Så bliver alle jo dårlige. Og så falder de unge sammen først, det er ikke så overraskende. Der er bare ingen gameplan overhovedet. Viborg er ikke en gang så gode, vi er bare virkeligt dårlige, og så ser det andet hold jo geniale ud. De får lov til alt.
          Samtlige aflejringer frem i banen han har haft har ramt en modspiller.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

            Enig. Vildt at det bortset fra MH er samme hold som mod Brøndby. Bekræfter at det også er mentalt, at vi ikke er sat ordentligt op. Alm classic.
            Lige meget om vi vender det her i 2. halvleg, så er den her første halvleg simpelthen så himmelråbende ringe af hele holdet, så det må give panderynker op på direktørgangen.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

              Han laver alt for mange fejl. Det samme gør Slots i dag. Tænk sig - måske har de unge alligevel brug for ledere omkring sig…
              Adelgaard er jo dårlig i 4 ud af 5 kampe. Det er Slots altså ikke.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                Lige meget om vi vender det her i 2. halvleg, så er den her første halvleg simpelthen så himmelråbende ringe af hele holdet, så det må give panderynker op på direktørgangen.
                EB.dk
                Bjørn Paulsen - Værste halvleg i min karriere

                OB's brølstærke midtstopper er blevet fanget, inden han gik til pause. Det var en skuffet og mildest talt utilfreds Bjørn Paulsen, der stillede op til interview.

                - Der skal ændres på alt. Energi. Det er nok den dårligste halvleg, som jeg har været med til i min karriere.

                Den rutinerede OB-midtstopper har altså heller ikke mange kønne ord at sige om kampens forløb indtil videre.​
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                  EB.dk
                  Bjørn Paulsen - Værste halvleg i min karriere

                  OB's brølstærke midtstopper er blevet fanget, inden han gik til pause. Det var en skuffet og mildest talt utilfreds Bjørn Paulsen, der stillede op til interview.

                  - Der skal ændres på alt. Energi. Det er nok den dårligste halvleg, som jeg har været med til i min karriere.

                  Den rutinerede OB-midtstopper har altså heller ikke mange kønne ord at sige om kampens forløb indtil videre.​
                  Det er endda diplomatisk sagt.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                    Lige meget om vi vender det her i 2. halvleg, så er den her første halvleg simpelthen så himmelråbende ringe af hele holdet, så det må give panderynker op på direktørgangen.
                    Enig, vi kan håbe det medvirker til, at vi ikke har lukket transfer vinduet endnu.

                    Comment


                      Måske er Alm en klovn. Men han har trods alt taget to af de værste ud

                      Comment


                        47' Andreas Alm flår hele venstresiden ud. Det er Tongya og Adelgaard, der erstattes af Mickelson og Louicius.
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

                          Gu er han da ej, sorry. Men bare se sidste kamp og 1 halvleg mod Randers. Han er væk og godt det samme.
                          Det er fodboldfagligt forkert.

                          Vores 9er og 10er fylder intet i presset. Og det er dét, hele Alm system bygger på. Frø var en mester til det. At du ikke kunne se det, ej heller nu, må du selv rode med.

                          Vores bedste våben nu er sætte en højreback ind på venstrebacken og en uprøvet divisionsspiller ind på kanten.

                          Sikke en velsammensat trup Alm har at gøre godt med…

                          Comment


                            Hvorfor skal Horneman tage min 5 berøringer før han aflevere bolden
                            Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af BEWC Se indlæg

                              Du har ret. Det blev laver om i “17. I det mindste har jeg ikke dømt kampe siden “14.

                              Edit. Eller jeg tror det er 17.
                              Det var så i 19.
                              "Seriøs sport har intet med fair play at gøre. Den er fuld af had, jalousi og praleri, tilsidesættelse af alle regler og en sadistisk fornøjelse ved synet af vold. Med andre ord, det er krig uden våben."

                              Comment


                                Hold nu op. Der skulle VFF have scoret igen

                                Comment

                                Working...
                                X