Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-Viborg 7.august 23

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Er der nogen udover MH som har sat en fod rigtig iaften ???

Comment

Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
      Charly skal ud. Vores nye Frø. Helt vildt dårlige beslutninger
      Charly er den nye Sabbi. Intet slutprodukt. Og han tager en plads på banen hver kamp. Øv.

Comment

Har Bjørn eller Slots overhovedet prøvet at tage duellen med Ementa?

Comment

Oprindeligt indsendt af BEWC Se indlæg

Det var så i 19.
          19 lyder rigtigt. Jeg husker det som meget kort efter, jeg tog dommerkort. Og det var i april 19

Comment

Vildt at det bortset fra MH, er samme hold som imod Brøndby. Understreger at det også er galt med måden, som holdet bliver sat op på. Samme problem, som når vi kommer foran i en kamp.

Comment

Dem må vi ikke brænde :(. Pis.

Comment

Der skal jo være mål Charly. Du har et sted du ikke skal sparke….

men vi er bedre med nu

Comment

Oprindeligt indsendt af jesper hansen ud Se indlæg
                  Er der nogen udover MH som har sat en fod rigtig iaften ???
                  Nope desværre.

Comment

Hjortebjerg og Krogh må da også have en ansvar for denne indsats Det er sgu ikke kun AA. Og derfor er Hjortebjerg ikke et alternativ, tror jeg.

Comment

Katastrofe af Hornemann igen. Hvis man vil i top 6 skal man score på sådanne chancer. Han er billede alt det der har været galt med OB de sidste 10 år. Man spiller med lige ved og næsten spillere.

Comment

Har vi i det mindste 30 gode minutter i os?

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                          Katastrofe af Hornemann igen. Hvis man vil i top 6 skal man score på sådanne chancer. Han er billede alt det der har været galt med OB de sidste 10 år. Man spiller med lige ved og næsten spillere.
                          Unge spillere er svingende. Gælder også Slots og Atle. Men på de dårlige dage skal der være erstatning.

Comment

Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
                            Hjortebjerg og Krogh må da også have en ansvar for denne indsats Det er sgu ikke kun AA. Og derfor er Hjortebjerg ikke et alternativ, tror jeg.
                            Mon ikke FCK er godt tilfredse med at de ikke brugte den logik, da de ansatte Neestrup, som var assistent under Jess Thorup.

Comment

Synes NM goer det rigtigt fornuftigt !

Comment

De sidste 10 minutters tid er med pil op. Nu skal vi trykke dem og få lavet mål.

Comment

Working...
                                X