Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: BIF - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Vanvittigt fedt! Og så lige Bash! Det er fantastisk.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Jeg kan simpelthen ikke holde min tårer tilbage
      +1
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        Hvor er det bare vildt! Ikke alt fungerer, men der bliver sgu fightet til det sidste. Og hvor er det skønt at det er Kadrii der afgører den. Hc står også en solid kamp i dag. Fandme flot med det han har været igennem.

        Comment


          Det er så fucking vigtigt og lækkert.
          Fuck VAR .. så fik i ikke indflydelse resultatet.
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Odense5000 Se indlæg
            Hvor er det bare vildt! Ikke alt fungerer, men der bliver sgu fightet til det sidste. Og hvor er det skønt at det er Kadrii der afgører den. Hc står også en solid kamp i dag. Fandme flot med det han har været igennem.
            Skulle lige til at skrive det. Selvom vi står dybt til sidst, bliver der løbet HVER en meter og kæmpet til sidste blodsdråbe. Jeg er begejstret og lettet over at det pludselige er en fin sæsonstart.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg
              Det blev så Kadri og Mickelson - jeg forstår ikke helt den der
              Jeg var også skeptisk, men man må sig Alm så rigtigt.
              Glimrende indskiftninger i dag. Selvén havde det dog svært defensivt, men hans fart gør dog at Brøndby skal forholde sig til den konstante trussel fra den kant også. Rami blev samtidig bedre og bedre som kampen skred frem og Sven er jo konge på den 6’er.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Adimus Se indlæg
                Jeg ødelagde muligvis mandens børneputning, men hold nu kæft hvor var det fedt! Har råbt min glæde ud!
                Ungerne skal jo alligevel lære hvor vigtig OB, og sejre er
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Og Kadrii viser hvor vigtig et godt venstreben kan være på højrekanten

                  Comment


                    Haha. KEP siger at han ikke ville dømme bolden ude ved BIFs mål, men siger at han aldrig ville dømme frisparket på El-Hajj ved vores 1-1. Han er jo ikke bare bitter. Han må da også både være skæv og fuld.

                    Comment


                      Bor i Brøndby. Ti minutter fra stadion. Damn, der er nedtrykthed at spore. Fuck hvor er det dejligt. Genboen skal ha høvl på villavejen

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Adimus Se indlæg
                        Jeg ødelagde muligvis mandens børneputning, men hold nu kæft hvor var det fedt! Har råbt min glæde ud!
                        Tror også underboen (Hermansens mor), er træt af mig i dag :-)

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
                          Jeg savner virkelig ikke Tverskov. Köhler er en opgradering
                          Enig, det ser sgu godt ud med Sven
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Analyser er ligegyldige de næste 24 timer. Det var en uafgjort kamp, vi ender med at vende til vores fordel. Det skal vi være FUCKING glade for.

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                              Analyser er ligegyldige de næste 24 timer. Det var en uafgjort kamp, vi ender med at vende til vores fordel. Det skal vi være FUCKING glade for.

                              MvH ChrisOB
                              Hvorfor siger du uafgjort? Er det dig Tøfting?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af kentini Se indlæg
                                Hvorfor siger du uafgjort? Er det dig Tøfting?
                                Ha ha, godt ord igen. Min pointe var at en overtidssejr i Brøndby altid skal give grund til absolut glæde.

                                MvH ChrisOB
                                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                                Comment

                                Working...
                                X