Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: BIF - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Kan vi ikke snart se en anden hjørnesparkskombination end bare at slå en ballonbold til bagerste del af feltet? Rami har slået den samme bold 3 gange nu

    Comment


      #32
      Var det her vores "gode" halvleg.?
      Nu kommer så vores dårlige. Det kan man jo godt frygte lidt.

      Comment


        #33
        Pause 0-0.

        Vi kommer fint fra start og er vel egentlig bedst de første 20 min.
        Derefter laver vi alt for mange fejl. Aske, Charly, Slots, Manneh, Bjørn og Rami laver simpelthen for mange fejl og forkerte beslutninger.

        Svenn, Owusu og Bernat har været godkendt. Tongya og Buya lidt usynlige, men presser godt

        Comment


          #34
          Gode første 20 min uden dog at blive rigtig farlige, så kom de andre mere med og vi trækker nogle meget dumme kort.

          Comment


            #35
            Vi havde en 10-15 gode minutter, hvor det så fornuftigt ud. Vi giver os virkelig selv problemer i det opspil nede bagfra, når Brøndby presser så hårdt. Måske man skal gå lidt på kompromis der. På den anden side, så spiller vi os igennem presset i vores gode periode, og får optræk til noget der kunne blive farligt. Dog svært at se hvem det kreative skal komme fra i dag, når vi kommer op på deres halvdel. Charly er ligeså ringe i første halvleg i dag, som han var god sidst. Men de fighter godt for det. Sælger den gerne for 1 point.

            Comment


              #36
              Uafgjort på udebane er godkendt. Vel kun Lyngby, Vejle og Hvidovre vi skal vinde i mod på udebane.

              Comment


                #37
                kamp der bølger lidt frem og tilbage BP spiller godt. Stadig bekymret for den her kamp jeg synes Brøndby spiller sig til alt for meget. En bedre 2 halvleg kom så Boys.

                Comment


                  #38
                  Jeg sidder bare og venter på at vi laver den fejl, der skaber 1-0 målet, men man har vel lov til at håbe på at blive positivt overrasket.

                  MvH ChrisOB
                  1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                    Jeg sidder bare og venter på at vi laver den fejl, der skaber 1-0 målet, men man har vel lov til at håbe på at blive positivt overrasket.

                    MvH ChrisOB
                    Jeg er enig. Brøndby virker nærmest farligst når vi selv har bolden omkring vores eget felt.

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                      Jeg sidder bare og venter på at vi laver den fejl, der skaber 1-0 målet, men man har vel lov til at håbe på at blive positivt overrasket.

                      MvH ChrisOB
                      Det kunne også være Brøndby, der lavede en fejl....

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                        Charly giver mig lange løg. Træffer forkerte beslutning hvergang.

                        Er han vores nye Frø?

                        der kom så lige noget fornuftigt fra ham, skal vi se mere af Charly! Du kan jo godt
                        Så du træningskampen mod Viborg og sidst mod Randers? Vores eneste farlige våben

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                          Jeg sidder bare og venter på at vi laver den fejl, der skaber 1-0 målet, men man har vel lov til at håbe på at blive positivt overrasket.

                          MvH ChrisOB
                          Mon ikke det bliver indenfor de næste 10 min, måske endda med et rødt kort til følge

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af Odense5000 Se indlæg
                            Vi havde en 10-15 gode minutter, hvor det så fornuftigt ud. Vi giver os virkelig selv problemer i det opspil nede bagfra, når Brøndby presser så hårdt. Måske man skal gå lidt på kompromis der. På den anden side, så spiller vi os igennem presset i vores gode periode, og får optræk til noget der kunne blive farligt. Dog svært at se hvem det kreative skal komme fra i dag, når vi kommer op på deres halvdel. Charly er ligeså ringe i første halvleg i dag, som han var god sidst. Men de fighter godt for det. Sælger den gerne for 1 point.
                            Enig. Men kan Charly slet ikke se op. Han kan jo en del.Men ikke nok til at ville det hele selv.

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg

                              Det kunne også være Brøndby, der lavede en fejl....
                              Ja det kunne det da, men jeg synes stadig vi ser mere sårbare ud, når vi har bolden dernede end de gør.

                              Ellers er jeg ok tilfreds. Er du?

                              MvH ChrisOB
                              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af JrEwing Se indlæg

                                Mon ikke det bliver indenfor de næste 10 min, måske endda med et rødt kort til følge
                                Ja, især Aske er udfordret. Måske skulle han udskiftes.

                                Comment

                                Working...
                                X