Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB-Silkeborg

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    :-)

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af JonasSlavensky Se indlæg
      En rigtig skuffende kamp der desværre ligner en af de mange kampe fra de sidste par sæsoner!
      Der sker ikke nok frem af banen, hvor jeg synes Falk træder meget i baggrunden (gjorde han også mod Esbjerg). Emil prøver, men for meget på egen hånd! Bodul er ét stort "?" .. Jeg må indrømme at jeg ikke just ser frem mod Hobro kampen!! Synd Jesper C ikke fik chancen idag! Han gjorde der godt mod Esbjerg! Taget i betragtning af, at N'Goo lige er kommet hertil, gjorde han det nogenlunde. I flere situationer måtte modspillere bruge begge hænder for at nedlægge ham.. Han viste god styrke, men havdebrug for mere tid! Om han passer i OB ved jeg dog ikke!
      Lyder godt med N' Goo.
      Hvis vi planlægger at hente 2 stk og den guldtilob melder er en lynhurtig fætter ville det jo give god mening at signe ham.. Så har man 4 forskellige typer.

      Comment


        #48
        Vi ligner det vi er ... Et bundhold, der ikke selv ved vi er det !

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af obdino2525 Se indlæg
          Vi ligner det vi er ... Et bundhold, der ikke selv ved vi er det !
          Jeg tror nu at det skyldes manglende farlighed i angrebet. Men uden det ser det skidt ud ja

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Ngoo tar chancen fra distancen men sparker over. Silkeborg gør det godt lige nu. 60 min. og 1-0 til OB. #obdk
            Sparker over? Det var da vist pænt beskrevet.
            Jesus loves you!

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Start 11

              ‪#‎obdk‬ Startopstilling mod Silkeborg i Kerteminde: Toppel - Kryger, Nielsen, K. Larsen, Diarra - Falk, Spelmann, Skulason, E. Larsen - Bashkim, Bodul. Kryger er tvivlsom og erstattes måske af Høegh.
              Lasse Nielsen kunne godt ende som årets indkøb. Han er sikker den mand. Høegh får det svært.
              Jesus loves you!

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af Gorm Se indlæg
                Lasse Nielsen kunne godt ende som årets indkøb. Han er sikker den mand. Høegh får det svært.
                Syntes faktisk længe at det så ud som om at det var Kasper Larsen der ville få det svært

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Syntes faktisk længe at det så ud som om at det var Kasper Larsen der ville få det svært
                  Enten Larsen eller Høegh får det svært

                  Men Nielsen gør ikke. For satan han er jo markant bedre end AMC.
                  Jesus loves you!

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Jeg tror nu at det skyldes manglende farlighed i angrebet. Men uden det ser det skidt ud ja
                    Ud over vores forsvar som faktisk set bedre ud end længe, har vi jo ikke rigtigt noget der virker, vi prøver jo at spille noget bold, der aldrig kommer til at virke med mindre vi kan bytte falk for Messi

                    Comment


                      #55
                      Håber fandme han kan hive en af de andre op så!
                      Hvis vores midterforsvar begynder at ligne noget, der minder om sikkert, så begynder jeg at tro lidt på det!
                      Dog med en angriber der kan scorer lidt..

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af Gorm Se indlæg
                        Enten Larsen eller Høegh får det svært

                        Men Nielsen gør ikke. For satan han er jo markant bedre end AMC.
                        dejligt at høre

                        Comment


                          #57
                          Det gør så ikke situationen bedre, at Baskiim ikke var i stand til at gennemføre anden halvleg. Han kom forbi undertegnede med en ispose om knæet. Om han har fået et slag, eller om knæet for nuværende ikke kan holde til større belastning, skal jeg ikke kunne sige. Men nøj hvor det haster med en ny mand i front. Gerne to.
                          Last edited by sinus; 13-07-2014, 08:48.
                          OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                            Det gør så ikke situationen bedre, at Baskiim ikke var i stand til at gennemføre anden halvleg. Han kom forbi undertegnede med en ispose om knæet. Om han har fået et slag, eller om knæet for nuværende ikke kan holde til større belastning, skal jeg ikke kunne sige. Men nøj hvor det haster med en ny mand i fornt. Gerne to.
                            Trist. Håber det er forebyggende

                            Comment


                              #59
                              1-1 mod sif er ikke godkendt. Længere er den ikke. Så får vi det svært mod AaB BIF FCK FCM EfB - ja faktisk alle i ligaen..

                              Comment


                                #60
                                Er der nogen der ved helt nøjagtig hvordan OB stillede op - og sluttede ifht. til pladser?

                                Var Diarra eller Ari venstre back?

                                Comment

                                Working...
                                X