:-)
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
OB-Silkeborg
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af JonasSlavensky Se indlægEn rigtig skuffende kamp der desværre ligner en af de mange kampe fra de sidste par sæsoner!
Der sker ikke nok frem af banen, hvor jeg synes Falk træder meget i baggrunden (gjorde han også mod Esbjerg). Emil prøver, men for meget på egen hånd! Bodul er ét stort "?" .. Jeg må indrømme at jeg ikke just ser frem mod Hobro kampen!! Synd Jesper C ikke fik chancen idag! Han gjorde der godt mod Esbjerg! Taget i betragtning af, at N'Goo lige er kommet hertil, gjorde han det nogenlunde. I flere situationer måtte modspillere bruge begge hænder for at nedlægge ham.. Han viste god styrke, men havdebrug for mere tid! Om han passer i OB ved jeg dog ikke!
Hvis vi planlægger at hente 2 stk og den guldtilob melder er en lynhurtig fætter ville det jo give god mening at signe ham.. Så har man 4 forskellige typer.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægStart 11
#obdk Startopstilling mod Silkeborg i Kerteminde: Toppel - Kryger, Nielsen, K. Larsen, Diarra - Falk, Spelmann, Skulason, E. Larsen - Bashkim, Bodul. Kryger er tvivlsom og erstattes måske af Høegh.Jesus loves you!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJeg tror nu at det skyldes manglende farlighed i angrebet. Men uden det ser det skidt ud ja
Comment
-
Det gør så ikke situationen bedre, at Baskiim ikke var i stand til at gennemføre anden halvleg. Han kom forbi undertegnede med en ispose om knæet. Om han har fået et slag, eller om knæet for nuværende ikke kan holde til større belastning, skal jeg ikke kunne sige. Men nøj hvor det haster med en ny mand i front. Gerne to.Last edited by sinus; 13-07-2014, 08:48.OB. På behørig afstand af egne ambitioner.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af sinus Se indlægDet gør så ikke situationen bedre, at Baskiim ikke var i stand til at gennemføre anden halvleg. Han kom forbi undertegnede med en ispose om knæet. Om han har fået et slag, eller om knæet for nuværende ikke kan holde til større belastning, skal jeg ikke kunne sige. Men nøj hvor det haster med en ny mand i fornt. Gerne to.
Comment
Comment