Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-Randers

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Spændende muligheder her før sæsonen starter, jeg håber Sabbi virkelig er syg, og det ikke bare er en hvid løgn for en transfer eller uenighed om en sådan, det ville ikke se godt ud i forhold til vores nye åbne tilgang. jeg undres stadig over at vi ikke har styrket defensiven efter to sæsoner med for mange mål imod - der m være tillid til at vi kan træne os ud af det. jeg ser dog svend som en defensiv forstærkning i forhold til Jeppe som var for lidt kriger når vi var under pres. Vi skal have 3 point i dag og så er vi igang, håber banen kan modstå alt det vand som den har fået det seneste døgn uden at blive revet helt op.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg


      Nu har jeg været meget efter Thorborg og OB for deres manglende evne til at gøre OB til en forretning og der ville det at holde på Sabbi og lade ham gå på en fri til næste sæson, tale ind i det. Det er for mange penge at smide efter en spiller i en sæson, for os.

      Som jeg også skrev igår Sabbi kan lave mål fra 9'er positionen men han er aldrig kommet igang med at lave mål fra kanten i OB. Og jeg tror det er kanten j han kommer til at spille på hvis han bliver i OB. Fra kanten der tror jeg på at Charly kommer til at lave flere mål end Sabbi gør.

      Jeg mangler også den spiller der lige høvler 8-10 mål ind på en sæson, derfor er jeg også på at vi fyrer Sabbi af og geninvesterer i holdet i netop sådan en spiller. Sabbi har i min bog overordnet ikke været nogen succes.
      ​​​​​​
      Vi har polstret os fint med Minteh og Frøkjær salget, der burde være penge til at få fikset banen på stadion, Ådalen og få investeret i akademiet. Med lidt ind fra Sabbi så kan vi hive noget ind på en længerevarende kontrakt, der kan være vores trussel offensivt.
      Enig i, at Sabbi er bedst som 9er. Stod det til mig var han også vores startende 9er.

      Har ikke opgivet Turay. Ville ikke være fair på nogen måde. Han skal have sine chancer. Men i mine øjne er der i bedste fald 50/50 om han bliver en succes.

      Jeg tror godt Sabbi kunne levere 12+ mål i en sæson som 9er. Alle vores andre offensive kort er der store spørgsmålstegn ved. Selvom flere af dem er spændende.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
        Enig i, at Sabbi er bedst som 9er. Stod det til mig var han også vores startende 9er.

        Har ikke opgivet Turay. Ville ikke være fair på nogen måde. Han skal have sine chancer. Men i mine øjne er der i bedste fald 50/50 om han bliver en succes.

        Jeg tror godt Sabbi kunne levere 12+ mål i en sæson som 9er. Alle vores andre offensive kort er der store spørgsmålstegn ved. Selvom flere af dem er spændende.
        Sabbi er klart vores bedste 9'er. Men med Turay hentet ind, Kadrii og Luca i truppen, en Fenger som der ikke er nogen afklaring på endnu og en Hansborg på vej på den lidt længere bane, så har jeg svært ved at se at man tænker Sabbi som 9'eren især når den eneste reelle venstreskøjtede højrekant vi har vel er Deedson? Som kommer fra 1 div.

        Man tænker ham i nuværende setup (tror jeg) som højrekant og der kan vi få bedre for det vi kan få for Sabbi og med de lønkroner vi ligger i ham.

        Det kan sagtens være at han brænder ligaen af fra kanten i den her sæson, men hvis historien skal tages til indtægt så kan det output vi får fra Sabbi på kanten ikke retfærdiggøre at vi siger nej til en transfersum især ikke hvis vi er oppe i et to-cifret millionbeløb.

        Der er vores trup mere i balance hvis vi henter en hurtig venstrebenet højrekant ind der kan lave de kasser der er brug for. Allan Sousa, fra Aab er mit bud, alt for god til at spille i 1 div og de 4 seneste sæsoner hedder den 10 mål 10 mål 2 mål og 8 mål, fra kanten. Satanedeme JA!

        Comment


          Martin Hansen
          Leeroy Bjørn Slotsager Aske
          Manneh Köhler
          Charly Rami Tongya
          Buya
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
            Martin Hansen
            Leeroy Bjørn Slotsager Aske
            Manneh Köhler
            Charly Rami Tongya
            Buya
            Så er det ved at være sandhedens time, spændende hvordan vi kommer fra land. Kom så striwerne.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af JrEwing Se indlæg

              Så er det ved at være sandhedens time, spændende hvordan vi kommer fra land. Kom så striwerne.
              Det må man sige. 4 nye i startopstillingen. Hele holdet pånær Hornemann er BW-signinger.

              Comment


                Det er godt nok ulideligt spændende lige nu: bliver det flop eller top? En sæson består trods alt af mange kampe, men denne første kamp kan godt komme til at angive en retning.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Memoryhof Se indlæg
                  Det er godt nok ulideligt spændende lige nu: bliver det flop eller top? En sæson består trods alt af mange kampe, men denne første kamp kan godt komme til at angive en retning.
                  Vi burde kunne se allerede i denne kamp, om der er tegninger til en forbedring. Hvis holdet ikke hænger sammen defensivt står vi med 1-3 point efter fem kampe igen

                  Comment


                    Adelgaard/Nouck-siden kan godt nok blive testet defensivt i dag.

                    Comment

                    Working...
                    X