Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-Randers

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Er jeg den eneste der begynder at blive lidt bekymret for ham? At der måske er sket noget?
    }

    Jeg bliver lidt bekymret. Jeg håber det er noget transfer, men det er et underligt forløb.

    Sygemelding, flyveture og mærkelige Twitter posts.

    Kan det være BW der skruer bissen på og prøve at presse ham ud?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
      Tjo. Første tanke man får er jo, at klubben har afvist et salg af ham som han føler han er blevet lovet.
      Min første tanke/frygt var nu måske at han var blevet syg syg

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
        }

        Jeg bliver lidt bekymret. Jeg håber det er noget transfer, men det er et underligt forløb.

        Sygemelding, flyveture og mærkelige Twitter posts.

        Kan det være BW der skruer bissen på og prøve at presse ham ud?
        Tvivler stærkt på at OB prøver at presse ham ud. Nok nærmere omvendt hvis det er

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

          Jeg lagde ikke mærke til at han blev skadet.
          Nej vel. Vildt hvis han ikke kan være blandt de første 20. Han var alligevel et pænt indkøb

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Tvivler stærkt på at OB prøver at presse ham ud. Nok nærmere omvendt hvis det er
            Afhænger af buddet. Tror jeg.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Tvivler stærkt på at OB prøver at presse ham ud. Nok nærmere omvendt hvis det er
              Tror bestemt heller ikke OB prøver at presse ham ud. Pt. er han vores klart bedste offensive kort. Jeg tror han ønsker et skifte og forsøger at presse det igennem. Skidt situation hvis det er tilfældet.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                Afhænger af buddet. Tror jeg.
                Tvivler da stærkt på at man prøver at presse en mand ud der selv gerne vil afsted

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Tvivler da stærkt på at man prøver at presse en mand ud der selv gerne vil afsted
                  Det er jo ikke sikkert den klub der har budt er det Sabbi har drømt om.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                    Afhænger af buddet. Tror jeg.
                    Ville slet ikke give mening for mig. Efter de salg vi har lavet er han kun blevet mere værd for os. Tænker vi kræver mindst 2 mill €. Nok også 3. Og grundlæggende tænker jeg vi helst vil beholde ham.
                    Hvis en klub er klar til at betale hvad OB vil have kan det næsten kun være en større klub og så har jeg svært ved at se, at det skulle være nødvendigt at presse ham ud.

                    På baggrund af hans præstationer i foråret er han klart i højere kurs end Frøkjær. Mål betyder penge.
                    Last edited by Agbre; 23-07-2023, 10:18.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                      Det er jo ikke sikkert den klub der har budt er det Sabbi har drømt om.
                      Måske ikke. Men hvis en Klub ligger de penge OB vil have er det helt sikkert en hylde eller 2 over os

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                        Ville slet ikke give mening for mig. Efter de salg vi har lavet er han kun blevet mere værd for os. Tænker vi kræver mindst 2 mill €. Nok også 3. Og grundlæggende tænker jeg vi helst vil beholde ham.
                        Hvis en klub er klar til at betale hvad OB vil have kan det næsten kun være en større klub og så har jeg svært ved at se, at det skulle være nødvendigt at presse ham ud.

                        På baggrund af hans præstationer i foråret er han klart i højere kurs end Frøkjær. Mål betyder penge.
                        15 mill så ryger han tror jeg. Vi er heller ikke et sted hvor vi kan sige at vi kan smide den slags penge på en spiller i en sæson, så det er en fair nok disponering i min bog. Jeg tror gerne BW og den sportslige ledelse vil gøre op med den tendens vi har haft til at vores spillere skifter på en fri transfer.

                        For Sabbi der kan han jo bare vente i den her sæson og så skal der nok være flere tilbud næste sæson hvor han kan skifte transfer frit.

                        Så jeg ville ikke blive overrasket hvis BW har skruet bissen på.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                          15 mill så ryger han tror jeg. Vi er heller ikke et sted hvor vi kan sige at vi kan smide den slags penge på en spiller i en sæson, så det er en fair nok disponering i min bog. Jeg tror gerne BW og den sportslige ledelse vil gøre op med den tendens vi har haft til at vores spillere skifter på en fri transfer.

                          For Sabbi der kan han jo bare vente i den her sæson og så skal der nok være flere tilbud næste sæson hvor han kan skifte transfer frit.

                          Så jeg ville ikke blive overrasket hvis BW har skruet bissen på.
                          Tror vi har lavet nok salg til, at man er bange for at lade kontrakten på en profil løbe ud næste år. Vi skal også have nogen der kan lave mål. Spillere som de andre hold har respekt for. Det er nærmest kun Sabbi pt.

                          I mit hoved er det pt. mere sandsynligt, at vi får en AaB-sæson end en god sæson og kommer i top6. Det bliver kun forstærket uden Sabbi.

                          Igår skrev du selv, at det var svært at se hvor målene skulle komme fra på det hold der trænede på stadion. Det var reelt kun Sabbi vi manglede.



                          Comment


                            Alm interview der blev lavet igår

                            https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...e-profiler-ude

                            Comment


                              WESSTRÖM HAR ØJNENE RETTET MOD TOP 6 FØR SÆSONPREMIEREN: VI SKAL JAGTE HOLD SOM RANDERS OG VIBORG:
                              https://www.eurosport.dk/fodbold/3f-...42/video.shtml

                              ADELGAARD OG HANSEN HAR HØJE FORVENTNINGER TIL OB: VI STRÆBER EFTER TOP 6:
                              https://www.eurosport.dk/fodbold/3f-...44/video.shtml
                              siden 1887

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                                Tror vi har lavet nok salg til, at man er bange for at lade kontrakten på en profil løbe ud næste år. Vi skal også have nogen der kan lave mål. Spillere som de andre hold har respekt for. Det er nærmest kun Sabbi pt.

                                I mit hoved er det pt. mere sandsynligt, at vi får en AaB-sæson end en god sæson og kommer i top6. Det bliver kun forstærket uden Sabbi.

                                Igår skrev du selv, at det var svært at se hvor målene skulle komme fra på det hold der trænede på stadion. Det var reelt kun Sabbi vi manglede.



                                Nu har jeg været meget efter Thorborg og OB for deres manglende evne til at gøre OB til en forretning og der ville det at holde på Sabbi og lade ham gå på en fri til næste sæson, tale ind i det. Det er for mange penge at smide efter en spiller i en sæson, for os.

                                Som jeg også skrev igår Sabbi kan lave mål fra 9'er positionen men han er aldrig kommet igang med at lave mål fra kanten i OB. Og jeg tror det er kanten j han kommer til at spille på hvis han bliver i OB. Fra kanten der tror jeg på at Charly kommer til at lave flere mål end Sabbi gør.

                                Jeg mangler også den spiller der lige høvler 8-10 mål ind på en sæson, derfor er jeg også på at vi fyrer Sabbi af og geninvesterer i holdet i netop sådan en spiller. Sabbi har i min bog overordnet ikke været nogen succes.
                                ​​​​​​
                                Vi har polstret os fint med Minteh og Frøkjær salget, der burde være penge til at få fikset banen på stadion, Ådalen og få investeret i akademiet. Med lidt ind fra Sabbi så kan vi hive noget ind på en længerevarende kontrakt, der kan være vores trussel offensivt.

                                Comment

                                Working...
                                X