Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-Randers

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Det vil da næsten være et krav at vi henter noget hvis Sabbi ryger. Ellers er vi godt nok tynde på højrekanten hvis man vil bruge en venstrefod spiller.
    Jeg tror bare det bliver noget leje det sidste vi henter mm et godt tilbud falder ned i turbanen.

OB virker ikke som nogen der har travlt med at bruge penge pt. Og selvom der skulle komme et vanvittigt bud på Slotsager og man solgte ham for 30-40 mill så tror jeg ikke man ville bruge en krone andet end at skrive kontrakt med Yaya og køre videre som intet er sket.
    Ryger Sabbi skal der noget ind til højrekanten, venstreskøjtet, og altså jeg håber at det bliver en profil og at man åbner op for pungen. Med Minteh og Frø salget så er der 60 mill på kontoen så laver vi et salg på Sabbi så må der være noget økonomi fra det salg som kan ryge videre.

Du lyder skuffet over vinduet?

Comment

Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

Ryger Sabbi skal der noget ind til højrekanten, venstreskøjtet, og altså jeg håber at det bliver en profil og at man åbner op for pungen. Med Minteh og Frø salget så er der 60 mill på kontoen så laver vi et salg på Sabbi så må der være noget økonomi fra det salg som kan ryge videre.

Du lyder skuffet over vinduet?
      I 2023 er vi tæt på 80 mill i indtægter incl Jebali og FIFA penge..

Nej jeg er ikke skuffet. Nok mere blevet realistisk over OB og deres prioriteringer. Der er kæmpe investeringer på vej i faciliteter over de næste år og man har ikke travlt med at øge budgettet med meget

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Det er da bestemt muligt at vi bruger nogle flere penge sidst i vinduet. Og nogle Sabbi penge vil bestemt hjælpe. Det var bare præmissen at hvis vi sælger for 15 mill at vi så går ud og bruger dem på en erstatning. Det fungerer ikke sådan. Heller ikke i midtjylland eller København
        Det ved jeg godt.

Det er jo aldrig 1:1 for salg bruges også til mere end bare nye køb.

Comment

Jeg håber virkelig ikke, at vi sælger Sabbi. Prisen er, at han smutter gratis efter sæsonen, men det synes jeg, man kan forsvare, når man tager Minteh-millionerne in mente. Vi har tjent det, der skal tjenes for nu.

Blikket er, håber jeg, rettet skarpt mod det sportslige, og Sabbi er vokset meget på mig. Han er vores bedste 9er - selvom Turay spiller den - og dækker i hvert fald 3/4 offensive pladser. Hvis ikke Turay slår til, så er det Sabbi, vi skal have helt frem.

Vi kunne selvfølgelig hente en ny 9er, men de hænger ikke på trænerne, og der er i forvejen et halvt nyt hold, der skal spilles på plads.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
            Jeg håber virkelig ikke, at vi sælger Sabbi. Prisen er, at han smutter gratis efter sæsonen, men det synes jeg, man kan forsvare, når man tager Minteh-millionerne in mente. Vi har tjent det, der skal tjenes for nu.

Blikket er, håber jeg, rettet skarpt mod det sportslige, og Sabbi er vokset meget på mig. Han er vores bedste 9er - selvom Turay spiller den - og dækker i hvert fald 3/4 offensive pladser. Hvis ikke Turay slår til, så er det Sabbi, vi skal have helt frem.

Vi kunne selvfølgelig hente en ny 9er, men de hænger ikke på trænerne, og der er i forvejen et halvt nyt hold, der skal spilles på plads.

Meget enig. Vil også helst have at han bliver. Men pengene kan blive for store

Comment

Synes det er en god ide at klubben præsenterer sin nyeste ambassadør: Oliver Lund.

Comment

Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
                Synes det er en god ide at klubben præsenterer sin nyeste ambassadør: Oliver Lund.
                https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/oliver...b-ambassadoer/

Elsker denne kommentar

"Jeg har længe følt, at OB og jeg delte værdisæt, så på den måde har hele min integrationsproces i klubben været god."

Havde forventet dette fra en gambiansk spiller... ikke en kjøbenhavner
                Last edited by Online; 21-07-2023, 09:43.

Comment

Nogle spændende beretninger til træning idag?

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
                    Sabbi har ikke været til træning i 3 dage… Og er ikke skadet…..

De er i tvivl om Tongya eller DD skal overtage

Ellers er alle klar
                    Last edited by fmprOB; 21-07-2023, 11:41.

Comment

Det kunne godt lyde som om Sabbi er på vej videre. Kan man få en ordentlig pris for ham, så er det det rigtige at gøre i min bog.

Jeg har længe været fortaler for at spille Sabbi på. 9'eren og han er også god på den position, jeg tror så også at hvis vi beholder ham så kommer han til at spille på højrekanten og der er der altså noget længere mellem snapsene, jeg tror ikke at han relationelt eller qua sine afslutninger med venstrebenet nogensinde bliver rigtig god på den højrekant og med kontraktudløb om et år, så er jeg fan af at man tager de penge og bruger dem på at finde en afløser.

Et godt salg af Sabbi og så ind med noget hurtigt og et godt venstreben til højrekanten på en 3-årig. Sousa fra Aab:
                      https://m.youtube.com/watch?v=-2eVcs...​​
                      ​​​​​​
                      ​​​​​​

Comment

Kadrii kunne godt starte inde. Han fik mest tid på 9’eren idag

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
                          Det kunne godt ligne at Bashkim starter på søndag foran Turay. Men tror ikke den er helt afgjort endnu.

Comment

Det kunne godt lyde som om Sabbi er på vej videre. Kan man få en ordentlig pris for ham, så er det det rigtige at gøre i min bog.

Jeg har længe været fortaler for at spille Sabbi på. 9'eren og han er også god på den position, jeg tror så også at hvis vi beholder ham så kommer han til at spille på højrekanten og der er der altså noget længere mellem snapsene, jeg tror ikke at han relationelt eller qua sine afslutninger med venstrebenet nogensinde bliver rigtig god på den højrekant og med kontraktudløb om et år, så er jeg fan af at man tager de penge og bruger dem på at finde en afløser.

Et godt salg af Sabbi og så ind med noget hurtigt og et godt venstreben til højrekanten på en 3-årig. Sousa fra Aab:
                            ​​​​​​
                            ​​​​​​
                            Min mavefornemmelse siger at han er ved at blive solgt

Men ved intet og har før taget fejl

Comment

Et par andre noter

Yaya træner nu med U19 da han nok skal spilles ind dernede

Markus Jensen er backup på 10`eren og der kunne godt snart komme noget nyt omkring ham. Tror han er erstatningen for Frø. Kæmpe talent

Ivans ene ankel har det ikke godt og han træner optapet og med smerter. Han er ikke klar til SL bold

Comment

​​​​​​
                                ​​​​​​

Aller never ever Sousa.....fy for .....

Comment

Working...
                                X