Oprindeligt indsendt af Bobolarsen
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt OB-Randers
Collapse
X
-
- Likes 3
-
Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg
Jo men hvor mange af os så Jebali som en kæmpeprofil efter de første uger ? Han driblede og driblede og var ude af form - spillere som Rami, Leeroy og Buyo kan nå samme højder. Gigo havde vi jo aldrig rigtigt - han var lånt og bare på gennemrejse. Tverskov havde vi fornøjelsen af i 7 år, tak for det. Jeg tror vi er på vej at hvis Alm kan forlæse den nye trup som han selv kalder den bedste i hans OB tid så bliver det spændende. Jeg håber også at vi sidst i Transfervinduet køber en profil eller to - men jeg synes desværre det lugter af at NT stikker pengene i lommen under dække af en “ bæredygtig klub”
Så det er noget af en balancegang for Bjørn & Co i øjeblikket. De skal skabe et Top6 hold på kort sigt, men samtidigt sikre "bæredygtigheden" på langt sigt...
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Tongya og Mucolli er også 2 der kigger efter noget andet. Mucolli specielt. Jeg er sikker på at han er fortid inden længe
En 10`er i vores system hænger ikke på træerne. Og de er nok dyre. Ser ikke ud til at OB er interesseret i at bruge mange flere penge end de allerede har gjort.
I tirsdags var Markus Jensen 10`er på B-Holdet. Så ved ikke om vi er ude i et nyt sats på den plads fra akademiet eller man måske går og har en våd drøm om Falk stadig
Vi må se hvad der sker. Kan stadig godt se 2-3 ud og 1-2 ind(nok noget leje)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Jeg tror, at der med "bæredygtig klub" menes, at lønninger og transfers er i balance med budgettet. Ofte er dyre spillere = høje(re) lønninger, dvs. at vi kunne bruge alle "Minteh-pengene" nu på et par store indkøb (med dertil månedlige høje lønninger). Men hvis vi så ikke laver endnu et "Minteh-salg"/Top6 glipper næste år står vi lige pludselig med en utrolig løntung trup, der suger likviditeten og sandsynligvis tvinger os til endnu en årelang ørkenvandring i middelmådighed.
Så det er noget af en balancegang for Bjørn & Co i øjeblikket. De skal skabe et Top6 hold på kort sigt, men samtidigt sikre "bæredygtigheden" på langt sigt...
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg
Jo men hvor mange af os så Jebali som en kæmpeprofil efter de første uger ? Han driblede og driblede og var ude af form - spillere som Rami, Leeroy og Buyo kan nå samme højder. Gigo havde vi jo aldrig rigtigt - han var lånt og bare på gennemrejse. Tverskov havde vi fornøjelsen af i 7 år, tak for det. Jeg tror vi er på vej at hvis Alm kan forlæse den nye trup som han selv kalder den bedste i hans OB tid så bliver det spændende. Jeg håber også at vi sidst i Transfervinduet køber en profil eller to - men jeg synes desværre det lugter af at NT stikker pengene i lommen under dække af en “ bæredygtig klub”
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Jeg tror også på der er noget om snakken ang. de kunstigt høje priser flere klubber vil have for deres spillere når en klub som OB pludselig sælger en spiller for 60 mio. Den tendens har man nok kunne fornemme allerede da rygterne om et storsalg florerede i vinters, hvorfor man bevidst har gået efter spillere med udløb eller snarlige udløb. Vi ser jo heller ikke klubber som AGF og Brøndby her tidligt i vinduet bare henter spillere ind i massevis til mange millioner. De venter også med de fleste tunge transfers. Jeg tror OB har to spillere mere til start-11'eren inden vinduet lukker, men det kan godt først komme i de sidste timer inden luk de kommer. Det afhænger selvfølgelig også af at vi kommer af med nogen fra den yderste bredde, så trupstørrelsen hænger sammen.
så hvis der skal 2 ind er der nok 3 ud. Og så bliver det nok kun leje tænker jeg
Hvordan vi kommer fra land har nok også en betydning
Comment
-
I det regnestykke kommer Yaya og Markus måske også.
så hvis der skal 2 ind er der nok 3 ud. Og så bliver det nok kun leje tænker jeg
Hvordan vi kommer fra land har nok også en betydning
Jeg tror også der er afsat lidt på en "SOS-konto", hvis vi får en rædselsstart som sidste år. Får vi til gengæld en kanonstart og holder skadesfrekvensen på et lavt niveau, så kan det godt være vi måske kun henter en enkelt profil yderligere.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Det er nok heller ikke urealistisk. Franco ved vi der er interesse omkring, Mucolli må man finde en løsning på og så er der nok både Fenger, Kjerrumgaard og Kadrii, hvor vi ideelt set nok skal af med to (Kjerrumgaard på leje), med mindre Sabbi sælges.
Jeg tror også der er afsat lidt på en "SOS-konto", hvis vi får en rædselsstart som sidste år. Får vi til gengæld en kanonstart og holder skadesfrekvensen på et lavt niveau, så kan det godt være vi måske kun henter en enkelt profil yderligere.
1) Mucolli
2) Fenger
3) Tongya
4) Luca
5) Sabbi
6) Kadrii
Comment
-
Lyder fornuftigt. Ja det bliver nok blandt disse 5-6 stykker at der kommer aktivitet. Hvis jeg skulle komme med en ranking over størst sandsynlighed for at forlade OB vil den se sådan her ud
1) Mucolli
2) Fenger
3) Tongya
4) Luca
5) Sabbi
6) Kadrii
Og så håber jeg at de penge bliver lagt i en profil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
Jeg tror Sabbi med kontraktudløb næste år er højere. Kan man få 15 mill for ham så ryger han.
Og så håber jeg at de penge bliver lagt i en profil.
Men at tro vi vil geninvestere alle pengene er naivt. OB er i gang med at polstre sig i en opgangstid og vil garanteret ikke engang bruge en 1/3 på erstatning
Men noget skal jo hentes hvis det er, da man jo helst spiller med en venstrefodet.
- Likes 1
Comment
-
Måske. Det afhænger nok helt af hvordan han og vi kommer fra start. Han er i super god form og hvis han fortsætter med at score de første kampe er det jo mere sandsynligt at han bliver solgt.
Men at tro vi vil geninvestere alle pengene er naivt. OB er i gang med at polstre sig i en opgangstid og vil garanteret ikke engang bruge en 1/3 på erstatning
Men noget skal jo hentes hvis det er, da man jo helst spiller med en venstrefodet.
Men den 1/3 fra Minteh transferen er heller ikke brugt endnu, så med alle de salg der er nu og måske 15 mill. for Sabbi så er der stadigvæk ret meget at kunne bruge.
Sidste sommer købte Bjørn Manneh + BP (kan ikke huske om flere kom ind) og deres beløb er nok tæt på 6 mill. og man siger vi har købt SK for mellem 6-8 (hvad jeg har hørt).
Så går de handler jo lige op, så vi har slet ikke brugt af nogle af vores salg endnu - tænker jeg.
Jeg tror slet ikke at vi er færdige hvis/når der er solgt ud.
Vi skal vel af med en HB og noget offensivt (tænker: Nice, Agon + Mas(som nok bliver købt af nuværende klub) og Sabbi (hvis buddet er godt nok)).
Men lad os nu se - en god start kan jo gøre underværker.
Comment
-
Måske. Det afhænger nok helt af hvordan han og vi kommer fra start. Han er i super god form og hvis han fortsætter med at score de første kampe er det jo mere sandsynligt at han bliver solgt.
Vi har jo hentet Deedson men en mere fra en højere hylde ville være fint.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
Nu siger du 1/3-del, som nok er ret tæt på.
Men den 1/3 fra Minteh transferen er heller ikke brugt endnu, så med alle de salg der er nu og måske 15 mill. for Sabbi så er der stadigvæk ret meget at kunne bruge.
Sidste sommer købte Bjørn Manneh + BP (kan ikke huske om flere kom ind) og deres beløb er nok tæt på 6 mill. og man siger vi har købt SK for mellem 6-8 (hvad jeg har hørt).
Så går de handler jo lige op, så vi har slet ikke brugt af nogle af vores salg endnu - tænker jeg.
Jeg tror slet ikke at vi er færdige hvis/når der er solgt ud.
Vi skal vel af med en HB og noget offensivt (tænker: Nice, Agon + Mas(som nok bliver købt af nuværende klub) og Sabbi (hvis buddet er godt nok)).
Men lad os nu se - en god start kan jo gøre underværker.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
Ja det er naivt :-D men assså det er jo også silly season.
Vi har jo hentet Deedson men en mere fra en højere hylde ville være fint.
Jeg tror bare det bliver noget leje det sidste vi henter mm et godt tilbud falder ned i turbanen.
OB virker ikke som nogen der har travlt med at bruge penge pt. Og selvom der skulle komme et vanvittigt bud på Slotsager og man solgte ham for 30-40 mill så tror jeg ikke man ville bruge en krone andet end at skrive kontrakt med Yaya og køre videre som intet er sket.
Comment
Comment