Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-Randers

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Der er ikke den store reele konkurrence på 10’eren hellere
    Nej, korrekt. Men vi har da nogen som kan spille det ret naturligt modsat vb.

Comment

Jeg er enig i at vi i spillere som Jebali, Gigo og Tverskov havde tre sikre top seks spillere med et højt topniveau. Frøkjær ser jeg dog som konstant overvurderet, og ikke som en spiller der kunne løfte os til top seks. Dog havde vi også ekstremt meget ligegyldigt fyld, som trak hele truppens kvalitet ned. Bare tænk at vi startede Pokalfinalen med Okusun, Kasper Larsen, Skjelvik, Mickelson, Svendsen og Bernat (Bernat som jeg dog ser som en god andenmålmand) - det er altså godt nok en sløj omgang. Så selvom vi måske mangler et par 'klassespillere' hist og her, så synes jeg at den overordnede kvalitet i truppen er steget. For første gang i min OB tid føler jeg rent faktisk, at vi har et reelt spillekoncept og en trup der er handlet ind derefter - så det er der min optimisme stammer fra. Kunne da godt tænke mig nogle flere handler, men mon ikke der også bliver hivet et par op ad hatten, vi er nok bare ikke så desperate nu her, hvilket også er et godt signal at sende
      Last edited by Bobolarsen; 20-07-2023, 07:26.

Comment

Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
        Jeg er enig i at vi i spillere som Jebali, Gigo og Tverskov havde tre sikre top seks spillere med et højt topniveau. Frøkjær ser jeg dog som konstant overvurderet, og ikke som en spiller der kunne løfte os til top seks. Dog havde vi også ekstremt meget ligegyldigt fyld, som trak hele truppens kvalitet ned. Bare tænk at vi startede Pokalfinalen med Okusun, Kasper Larsen, Skjelvik, Mickelson, Svendsen og Bernat (Bernat som jeg dog ser som en god andenmålmand) - det er altså godt nok en sløj omgang. Så selvom vi måske mangler et par 'klassespillere' hist og her, så synes jeg at den overordnede kvalitet i truppen er steget. For første gang i min OB tid føler jeg rent faktisk, at vi har et reelt spillekoncept og en trup der er handlet ind derefter - så det er der min optimisme stammer fra. Kunne da godt tænke mig nogle flere handler, men mon ikke der også bliver hivet et par op ad hatten, vi er nok bare ikke så desperate nu her, hvilket også er et godt signal at sende
        Præcist, det er ikke nok at have nogle store profiler, hvis det ikke fungerer som et hold. Fodbold er trods alt et hold spil og der ser det markant bedre ud. Ja, vi kan sagtens bruge nogle flere kvalitetsspillere. Men vi skal først krybe før vi kan gå. Det er er langt sejt træk, at ændre holdet markant. Men retningen peger den rigtige vej nu.

Comment

Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

Nej, korrekt. Men vi har da nogen som kan spille det ret naturligt modsat vb.
          Syntes faktisk ikke vi har andre 10`ere der kan spille den på den måde systemet kræver.

Er faktisk mere tryg ved Nico som venstreback end fx Mucolli som 10`er

Comment

Syntes faktisk ikke vi har andre 10`ere der kan spille den på den måde systemet kræver.

Er faktisk mere tryg ved Nico som venstreback end fx Mucolli som 10`er
            Jeg synes at Mucolli reelt set ikke har fået chancen. FT vil kunne spille den også. Men ja, vi kan sagtens bruge endnu en 10er. Mener vi har mere brug for en VBer, så der også er en reel konkurrence der. Men vinduet er jo åbent i lang tid endnu.

Comment

Jeg synes at Mucolli reelt set ikke har fået chancen. FT vil kunne spille den også. Men ja, vi kan sagtens bruge endnu en 10er. Mener vi har mere brug for en VBer, så der også er en reel konkurrence der. Men vinduet er jo åbent i lang tid endnu.
              Problemet er jo bare at ikke engang til træning har man brugt de 2 på 10`eren på noget tidspunkt. Ikke engang efter salget af Frø.
              Så trænerne ser nok det samme som mig

Comment

Jeg har det - hvilket nok ikke kommer som en overraskelse - helt omvendt med Frø. Jeg tror denne sæson vil vise, hvor undervurderet han var blandt OBs fans (ikke blandt det øvrige fodbolddanmark).

Det er ikke ligetil at erstatte de ting han skabte i kombination med hans store løbearbejde og presspil, og det er muligt, at Rami har et lækkert touch, men vi har stadig til gode at se output og defensivt arbejde.

Det kan komme, og han er en spændende spiller, men det er nogle store sko, han skal fylde ud. 10eren er en svær og krævende position offensivt og defensivt i Alms system.

Comment

Problemet er jo bare at ikke engang til træning har man brugt de 2 på 10`eren på noget tidspunkt. Ikke engang efter salget af Frø.
                  Så trænerne ser nok det samme som mig
                  Da jeg er bosat i udlandet, har jeg desværre ikke mulighed for at overværer træningerne. Så jg tager dit ord for gode vare. Men så bør man jo skibbe ham afsted til en anden klub evt. udlejning og finde en anden med højere kvalitet. Men mon ikke, at det også er planen. Kan også være, at vi lejer en. Skulle ikke overraske mig.

Comment

Da jeg er bosat i udlandet, har jeg desværre ikke mulighed for at overværer træningerne. Så jg tager dit ord for gode vare. Men så bør man jo skibbe ham afsted til en anden klub evt. udlejning og finde en anden med højere kvalitet. Men mon ikke, at det også er planen. Kan også være, at vi lejer en. Skulle ikke overraske mig.
                    Tongya og Mucolli er også 2 der kigger efter noget andet. Mucolli specielt. Jeg er sikker på at han er fortid inden længe

En 10`er i vores system hænger ikke på træerne. Og de er nok dyre. Ser ikke ud til at OB er interesseret i at bruge mange flere penge end de allerede har gjort.
                    I tirsdags var Markus Jensen 10`er på B-Holdet. Så ved ikke om vi er ude i et nyt sats på den plads fra akademiet eller man måske går og har en våd drøm om Falk stadig

Vi må se hvad der sker. Kan stadig godt se 2-3 ud og 1-2 ind(nok noget leje)

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

Jeg har det - hvilket nok ikke kommer som en overraskelse - helt omvendt med Frø. Jeg tror denne sæson vil vise, hvor undervurderet han var blandt OBs fans (ikke blandt det øvrige fodbolddanmark).

Det er ikke ligetil at erstatte de ting han skabte i kombination med hans store løbearbejde og presspil, og det er muligt, at Rami har et lækkert touch, men vi har stadig til gode at se output og defensivt arbejde.

Det kan komme, og han er en spændende spiller, men det er nogle store sko, han skal fylde ud. 10eren er en svær og krævende position offensivt og defensivt i Alms system.
                      Jeg tror nu ikke man skal være så bekymret om Ramis defensive pligter og løbearbejde. Det syntes jeg har set ok ud
                      Det er mere outputs som assists og mål jeg er bekymret for i denne sæson

Comment

Tommy Møller hyldes på søndag

https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/soenda...eller-nielsen/

Comment

For Frøkjær er det let Rami. Frøkjær burde flere gange i sidste sæson være startet på bænken, men det er en anden snak. Ellers har du da ret, men som hold er vi langt bedre, da bredden er markant styrket. Nu er der kamp om hovedparten af pladserne. Så ja vi har mistet profiler, men som hold er vi styrket, da der er kommet langt mere kamp om pladserne og kvalitet på bænken. Det var da sandt ikke for dyden, når dem du nævner skulle udskiftes.
                          Jeg håber da helt vildt også at man har fået et bedre hold end i sidste sæson men … “Lige meget hvor mange kopper med 50 grader varmt vand du hælder sammen, så får du det ikke til at koge." ..
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Jeg håber da helt vildt også at man har fået et bedre hold end i sidste sæson men … “Lige meget hvor mange kopper med 50 grader varmt vand du hælder sammen, så får du det ikke til at koge." ..
                            Nej, derfor hjælper det heller ikke med nogle enkelte kvalitetsspillere (kopper med vamt vand), hvis holdet som helhed ikke er godt nok herunder, at have de forkerte typer til den måde som man vil spille på. Det var tilfældet tidligere, jeg synes det ser bedre ud nu. Men det kan da blive endnu bedre. Men vi er nød til, at tage et skridt af gangen, især når vores budget er som det er samt det forhold at det er blevet mere svært at tiltrække ekstraordinære gode spillere til. Det er jo flere års forsømmelser som der skal rettes op på. Så det tager sin tid, men jeg kan se tegn på, at vi er på rette vej.

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Ja, men derimod var sidste sæson så nok nærmere et par varme kopper hældt i en spand med iskold vand

Comment

Ja, men derimod var sidste sæson så nok nærmere et par varme kopper hældt i en spand med iskold vand
                                Hvis 12 grader er varmt har du helt sikkert ret

Comment

Working...
                                X