Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB q

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    OB q

    Så kom der et damehold

    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/ob-tra...kvindefodbold/

    #2
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Fedt... men bekymrende med mere slitage på vores græstæppe på stadion...

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af O´nse Se indlæg

      Fedt... men bekymrende med mere slitage på vores græstæppe på stadion...
      hvis det kan speede processen op med at få anlagt en hybridbane, så gør det mig ikke noget.

      On topic: FEDT med kvindelige striber! Det var på tide

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af O´nse Se indlæg

        Fedt... men bekymrende med mere slitage på vores græstæppe på stadion...
        Ja indtil vi får hybrid. Det holder jo ca 8.000-10.000 timer så vidt jeg ved. Satme mange kampe

        Comment


          #5
          Pisse fedt - og på tide!

          De baner skal bare laves, det er simpelthen en joke.

          Comment


            #6
            Beklager min uvidenhed, men hvad står det "Q" for

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
              Beklager min uvidenhed, men hvad står det "Q" for
              Slang for "Kvinder", sandsynligvis baseret på jysk udtale "Quiender", har det længe hittet for hånboldhold, især på fastlandet.
              Fas est et ab hoste doceri.

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg

                Slang for "Kvinder", sandsynligvis baseret på jysk udtale "Quiender", har det længe hittet for hånboldhold, især på fastlandet.
                Hmmmm.... det minder meget om alle de danske klubber, der starter med FC

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                  Pisse fedt - og på tide!

                  De baner skal bare laves, det er simpelthen en joke.
                  Lyder det ikke til at de fortsætter med at træne i Marienlyst? Tvivler stærkt på at der er bane tid og træningsforhold til dem i Ådalen.
                  Så det er nok kun banen på stadion de kommer til at bruge. Men ja. Den haster… Meget

                  Comment


                    #10
                    Jeg er 100% ligeglad med om OB har et kvindehold i fodbold. Jeg kommer aldrig til at se en kamp alligevel - ligesom jeg heller ikke ser Odense håndbold spille. Det er bare et ligestillingsfremstød som alle kører p.t. Men jeg gider satme ikke se damefodbold

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                      Jeg er 100% ligeglad med om OB har et kvindehold i fodbold. Jeg kommer aldrig til at se en kamp alligevel - ligesom jeg heller ikke ser Odense håndbold spille. Det er bare et ligestillingsfremstød som alle kører p.t. Men jeg gider satme ikke se damefodbold
                      Fred være med det - og jeg har heller ikke selv set en eneste kvindekamp i mit liv.

                      Men det er ovenud positivt at klubben vokser og bliver synonym med både Odense, fodbold og lokal-liv.
                      Fas est et ab hoste doceri.

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                        Jeg er 100% ligeglad med om OB har et kvindehold i fodbold. Jeg kommer aldrig til at se en kamp alligevel - ligesom jeg heller ikke ser Odense håndbold spille. Det er bare et ligestillingsfremstød som alle kører p.t. Men jeg gider satme ikke se damefodbold
                        Men nu er du jo heller ikke OB fan, så det går nok og jeg tænker ikke at de kommer til at mangle din opbakning

                        Jeg vil prøve at følge dem så meget som muligt. Kvindefodbolden er i en rivende udvikling og selvfølgelig skal vi have striwede kvinder igen. Jeg glæder mig til at få sat nogle navne og ansigter på truppen
                        Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg

                          Men nu er du jo heller ikke OB fan, så det går nok og jeg tænker ikke at de kommer til at mangle din opbakning

                          Jeg vil prøve at følge dem så meget som muligt. Kvindefodbolden er i en rivende udvikling og selvfølgelig skal vi have striwede kvinder igen. Jeg glæder mig til at få sat nogle navne og ansigter på truppen
                          Værsgo, så har du noget at bruge weekenden på

                          https://www.odenseq.dk/hold/1-division/truppen/

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg

                            Men nu er du jo heller ikke OB fan, så det går nok og jeg tænker ikke at de kommer til at mangle din opbakning

                            Jeg vil prøve at følge dem så meget som muligt. Kvindefodbolden er i en rivende udvikling og selvfølgelig skal vi have striwede kvinder igen. Jeg glæder mig til at få sat nogle navne og ansigter på truppen
                            Hvor er det godt kommenteret. OB udvikler sig og det skal vi være stolte og glade for, om “nogen” så ikke magter at slæbe sin krop hen for at se en damekamp, er mig fuldstændig ligegyldig. Vi er så mange andre, der gerne vil støtte op, både fysisk og interesseskabende.

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

                              Hvor er det godt kommenteret. OB udvikler sig og det skal vi være stolte og glade for, om “nogen” så ikke magter at slæbe sin krop hen for at se en damekamp, er mig fuldstændig ligegyldig. Vi er så mange andre, der gerne vil støtte op, både fysisk og interesseskabende.
                              Øøøhhh... hvordan skal den forstås...

                              Comment

                              Working...
                              X