Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sven Köhler

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

    Som andre skriver er det jo oplagt nok, hvis Köhler for eksempel hellere vil have en tysksproget mentalcoach, en han har fået anbefalet andetsteds fra, eller en, han gerne vil have tilknyttet uanset klubben, han er i. Det kan også sagtens være, at Köhler ikke er tilfreds med, hvad OB tilbyder - det kan man bare ikke udlede fra den tekst, han har skrevet fra LinkedIN uden at lave tolkninger, der ikke er nelæg for i indlægget. (og det er såmænd helt fint med mig, at du tolker det sådan - men det er en tolkning og ikke, som du først fik det til at lyde, noget han skriver).
    Nu tolker du på, hvad du læste jeg skrev og ikke hvad jeg reelt skrev

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

      Nu tolker du på, hvad du læste jeg skrev og ikke hvad jeg reelt skrev
      Du skriver meget specifikt: "Vidste ikke at han betaler for sin egen mentaltræner, da OB ikke har nogen !"
      Og det skriver Köhler ikke.

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

        HSV ville også have ham da han skrev med OB, men han ville ikke spille i 2. bundelsliga. Jeg tror linien er varm, og HSV vil forsøge at hente ham når de rykker op.
        Det husker jeg skam godt. Men der er trods alt en stor forskel for HSV om de spiller 2. eller 1. Bundesliga. Selv da de var interesseret i ham sidste år var det nok med henblik på en marginalrolle. Hvis de rykker op vil de have flere penge og en klar bevidsthed om, at det kræver bedre spillere. HSV, der gearer op til Bundesliga tror jeg vil satse på enten yngre spillere med potentiale eller spillere, der har bevist sig på højere niveau end 3. Bundesliga/bunden af suppen.

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

          Du skriver meget specifikt: "Vidste ikke at han betaler for sin egen mentaltræner, da OB ikke har nogen !"
          Og det skriver Köhler ikke.
          Ja, jeg vidste ikke at han selv betaler for én

          Ja, beklager jeg først bagefter fandt ud af, at OB har en halvtids, der er tilknyttet akademiet

          Det skrev Sven ikke direkte, men nogle gange skal man også læse mellem linjerne. Det kan godt være at jeg overfortolker noget, men tvivler på det når jeg ser på vores mentale tilstand på hjemmebane. Tror Sven har fat i noget, men stopper her inden det hele går op i insekterotik.

          Comment


            #95
            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

            Ja, jeg vidste ikke at han selv betaler for én

            Ja, beklager jeg først bagefter fandt ud af, at OB har en halvtids, der er tilknyttet akademiet

            Det skrev Sven ikke direkte, men nogle gange skal man også læse mellem linjerne. Det kan godt være at jeg overfortolker noget, men tvivler på det når jeg ser på vores mentale tilstand på hjemmebane. Tror Sven har fat i noget, men stopper her inden det hele går op i insekterotik.
            Men det er jo netop det, jeg skriver, men som du mener, er min læsning af hvad du skrev: Du fortolker på Köhlers opslag og fremlægger det som om din fortolning er det, han skriver. Din fortolkning kan sagtens være sandsynlig, men det er en fortolkning.
            Og ja, det virker muligvis som flueknepperi, men på det her forum bliver den slags fortolkninger hurtigt til sandheder, og så bliver det lynhurtigt en forumsandhed, at OB ikke har en mentaltræner tilknyttet, for det har Sven Köhler skrevet, og han er forøvrigt dybt utilfreds med det. Det sker konstant at enkelte forumbrugeres fortolkninger får deres eget liv og pludselig står tilbage som sandheder og det er der imo. ikke rigtigt nogle, der er tjent med.

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

              Jeg siger ikke, at det ikke kan ske, men HSV vil nok have større ambitioner end en 27-årig spiller fra bunden af Superligaen hvis de skulle rykke op. Det samme kan man sige om andre oprykkere til Bundesligaen. Når Köhler havde interesse fra BL i dette vindue vil jeg umiddelbart tro det var et oprykker-/bundhold, der måske have nogle skader og et akut behov på den helt korte bane. Det kunne have været Svens chance og derfor kan jeg godt forstå han gerne ville det. Det er langt fra sikkert han får tilbud fra Bundesliga til sommer igen.

              Jeg.håber Köhler bliver her i flere år. Når OB skriver en længere kontrakt med en 25+ årig spiller tænker jeg som udgangspunkt ikke det er planen at sælge ham. Det mener jeg bestemt også BW har udtalt. Det samme kan siges om Owusu. De er købt for at være bærende kræfter på holdet i deres bedste fodboldalder Skal Köhler sælges skal han gøre det så godt, at en anden klub er villige til at betale betydeligt mere end hvad der normalt betales for 27-28-årige spillere.
              Jeg forstår ræssonementet og håber bestemt også, at Köhler bliver en bærend ekraft i OB de næste år. Men lige i Köhlers tilfælde gør hans forhistorie som stort talent i flere tyske akademier, der først sent fandt sporet, nok, at han har et navn, der kan være interessant i andre typer af tyske klubber end hvad en 27-årig spiller fra bunden af Superligaen normalt vil være.

              Comment


                #97
                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                Muligvis - men HSV skal "rebe sejlene" hvis de vil rykke op. Pt ligger de på 3. pladsen 5 point efter 2. pladsen (Holstein Kiel) som igen er 5 point efter St.Pauli på første pladsen Hvor mange år har de henslæbt i 2 bundesliga? en del så vidt jeg husker. De er næppe i stand til at betale det som han har af værdi for OB pt. Egentlig forestiller jeg mig at en etableret klub i Bundesligaen kan gå efter ham og det kunne måske være Heidenheim som klarer sig overraskende godt eller Bremen og Augsburg hvis kan passe i deres koncepter.
                Ja, det er så en helt anden sag om de i det hele taget har råd. De var jo meget langt fra at kunne købe Oliver Christensen. Vi må se, der er nok ikke ingen tvivl om, at han gerne vil til Bundesligaen, hvilket er forståeligt.

                Comment

                Working...
                X